הרשמה

צפו בגיימפליי חדש של Far Cry 6!

אה, ויש תאריך שחרור ורובה שיורה דיסקים של מקרנה...

הדבר היחיד שיותר טוב מהתקופה שלפני E3 הוא E3 עצמו

כמו בכל שנה (כמובן אם לא מחשיבים את 2020 הארורה) אנחנו מתחילים להרגיש את תערוכת E3 באופק. גם התקופה שלפני התערוכה נוטה להיות עמוסה במיוחד בטריילרים חדשים למשחקים הכי מצופים בשוק. אחרי שרק אתמול קיבלנו גיימפליי מרשים מאד (ברצינות, תלכו לראות אותו!) של Horizon Forbidden West במסגרת אירוע ה-State of Play וגם חשיפה של Dying Light 2 המגמה ממשיכה. הפעם זהו תורה של Ubisoft שחשפה אתמול בערב סרטון משחקיות חדש מהכותר הבא והמצופה בסדרת Far Cry, כשגולת הכותרת היא שסוף סוף קיבלנו תאריך שחרור המתוכנן ל-7.10 השנה!

בסרטון ניתן כמובן לראות כמה מהנשקים והרכבים החדשים שיכללו, בין השאר נוכל להשתמש בטנק(!) בפעם הראשונה בסדרה. בנוסף קיבלנו הסבר קצר על משימות הצד במשחק ועל מספר דרכים לגשת לכל משימה. כשכצפוי הברירה נעה בין תכנון נכון והתגנבות לבין כניסה רועשת רווית דם וקליעים. למי שעדיין לא התעניין, ב-Far Cry 6 הסדרה הותיקה תביא אותנו הפעם לאיזור הקריביים, אל אי בדיוני בשם יארה (Yara). אנו ניכנס לנעליו של דני רוחס (Dani Rojas) פעיל בארגון גרילה שמטרתו להפיל את המשטר הדיקטטורי שמונהג באי. בראש הפירמידה המושחתת של יארה עומד אנטון קסטיו (Anton Castillo) אשר מכונה "El Presidente". אחת ההפתעות הנעימות הן שקסטיו מעוצב בהשראת השחקן ג'יאנקרלו אספוסיטו (Giancarlo Esposito) וישוחק על ידו. אם דמותו של קסטיו תזכיר אפילו במקצת את דמותו המצוינת של גאס פרינג משובר שורות כבר אפשר להגיד שהרווחנו.

אם אתם צמאים לעוד מידע על כותר הדגל המצופה של Ubisoft אז אני יותר ממליץ לכם לקפוץ לקרוא את כתבת הרשמים הראשונים שלנו עליו. Far Cry 6 יגיע לקונסולות הדור הנוכחי, לקונסולות הדור הקודם וכמובן גם למחשב האישי בשביעי לאוקטובר השנה.

מה אתם חושבים על הגיימפליי? מתרגשים לקראת המשחק הבא בסדרה המצליחה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י