הרשמה

צפו: סרטון משחקיות מתוך Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

20 דקות של משחקיות, יכולים להתאפק?

במאי המשחק משתף את הצופים בתהליך החזרה לחיים של כותרי קראש בנדיקוט הראשונים, 20 שנה לאחר הופעת הבכורה שלו על גבי הקונסולות הביתיות.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy הוא ככל הנראה גרסת ה- Remastered המצופת ביותר ל- PlayStation 4 מאז יצאה הקונסולה לפני כ-3 שנים. בעיקר בקרב הגיימרים שגדלו עליו בימי הפלייסטיישן 1 העליזים.

כעת בצמוד להשקה סוני משחררת סרטון משחקיות של יותר מ-20 דקות. במהלך הסרטון ניתן לשמוע את במאי המשחק דן טנגווי (Dan Tanguay) מהסטודיו המפתח Vicarious Visions אשר משתף את הצופים בתהליך החזרה לחיים של כותרי קראש בנדיקוט הראשונים, 20 שנה לאחר הופעת הבכורה שלו על גבי הקונסולות הביתיות. "יש לנו את היתרון והניסיון של 20 שנים" אומר טנגווי בסרטון. "זה מאוד דומה לשיעור היסטוריה שבאמצעותו אנו מפיקים לקחים מהעבר, אז גם במקרה הזה אנחנו למדנו את הלקחים מעבודתם המצויינת של Naughty Dog לאותה התקופה ומשתמשים בכלים הטכנולוגים שיש ברשותינו כיום, 20 שנה לאחר מכן על מנת להעניק למעריצי הסדרה המושבעים שכל כך התגעגעו לשועל המשוגע, חווית משחק טובה יותר בהתאם לתקופתנו הנוכחית".

"כמובן שמיותר לציין כי ישנם אלמנטים רבים שהשארנו נאמנים למקור על מנת לשמר על הנוסטלגיה וקסם אותו מביא המשחק, אך למרות זאת הרגשנו מחוייבות עבור הצוות לאפשר להם להשאיר חותם משלהם, הצוות שלנו ייצר ופיתח את רמות המשחק מאפס ובנוסף עיצב אלמנטים חזותיים וגרפיים מעודכנים ברוח התקופה של היום.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy יהיה זמין ל-PlayStation 4 ב-3 ליוני.

לכל אלו שמתקשים להתאפק (כמוני לדוגמא) אתם מוזמנים לצפות בסרטון המשחקיות:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:06 29.05.2017 | בר הוכמן - כתב תוכן בר הוכמן - כתב תוכן

    לא הצלחתי להתאפק והזמנתי.

  2. 2

       | פורסם ע"י