הרשמה

E3 2017: סיכום מסיבת העיתונאים של Bethesda

כל ההכרזות והטריילרים ממסיבת העיתונאים של Bethesda במקום אחד

החברה הציגה לנו סיור מקיף ב-Bethesdaland

האירוע של Bethesda היה קצר וקולע וכלל מידע נוסף על משחקים שאנחנו יודעים שבדרך, הרחבות למשחקים קיימים, והכרזות על משחקים חדשים שיצאו השנה. שזה בעצם אחד הדברים הכי מרכזיים מהאירוע: כל המשחקים שהוצגו באירוע יצאו ב-2017, גם החדשים, כך שאלו חדשות משמחות. האירוע התנהל בצורה של סרטון ארוך שהציג את המשחקים בסגנון של פארק שעשועים בשם Bethesdaland. ואלה המשחקים שנחשפו באירוע:

DOOM VFR

שני המשחקים הראשונים שהוצגו היו בנושא של מציאות מדומה, והמשחק הראשון שהוצג היה DOOM. DOOM VFR יציג את אותה משחקיות ברוטאלית ואכזרית מהמשחק הרגיל ויוסיף מנגנון של Dash לתזוזה מהירה בגרסת הVR של המשחק.

Fallout 4 VR

המשחק השני היה Fallout 4. לפי Bethesda, גרסת ה-VR תהייה עולם פתוח ורחבה כמו הגרסה המקורית רק ב-VR. המשחק כבר הוכרז בעיקרון וידוע שיצא השנה, כך שלא נצטרך לחכות הרבה כדי להיכנס לעולם שלו.

The Elder Scrolls Legends

החברה הכריזה על הרחבה של המשחק עם הנושא המרכזי של העולם של סקיירים. ההרחבה תקרא The Heroes of Skyrim ותצא ב-29 ביוני לסטים, אנדרואיד ומכשירי אפל.

The Elder Scrolls Online: Morrowind

Bethesda דיברו על ההרחבה הגדולה של המשחק בסרטון חדש ובנוסף גם הציגה DLC שיגיע למשחק:  Horns of the Reach ו-Clockwork City שיגיעו בהמשך השנה. עוד אין פרטים לגבי ה-DLC, מבחינת מחיר ומה הם מוסיפים או משנים, אבל אנחנו נקבל עוד פרטים בהמשך לקראת יציאתם.

The Elder Scrolls V: Skyrim Switch

גם גרסת הסוויץ' של סקיירים קיבלה סרטון חדש שהציג לא מעט פרטים לגבי המשחק: המשחק יתמוך בAmiibo - בסרטון הראו איך השחקן משתמש ב-Amiibo של Link כדי להשיג את ה-Master Sword ואת החליפה של Link מהמשחק The Legend of Zelda: Breath of the Wild. בנוסף זה נראה שהמשחק יתמוך בטכנולוגיית Motion Controls עם שלטי הJoy-Con, בין אם מדובר בלירות חצים או להילחם עם חרב ומגן ויכיל את כל ההרחבות הקיימות של המשחק מההתחלה. באופן מפתיע אין תאריך יציאה של המשחק אבל הוא כן יגיע ב-2017.

Dishonored 2: Death Of The Outsider

DLC חדש ששם את Meagan Foster במרכז הבמה של Dishonored 2 הוכרז בטריילר חדש. ה-DLC יגיע אלינו ב15 בספטמבר לכל הגרסאות של המשחק על הקונסולות השונות.

Quake Champions

לא הרבה נאמר בסרטון של Quack Champions מבחינת מידע חדש, אבל כן קיבלנו קצת היסטוריה על הסצנה התחרותית של Quake, הכרזה על התוספת של B.J. Blazkowicz מהמשחק Wolfenstein למשחק והכרזה על טורניר של המשחק בכנס QuakeCon הקרוב עם פרסים בשווי כולל של מיליון דולר. 

The Evil Within 2

אז השמועות היו נכונות: The Evil Within 2, משחק ההמשך למשחק האימה המצמרר, הוכרז באירוע עם טריילר סינמטי ומושקע וקיבל גם תאריך השקה ראוי: 13 באוקטובר (יום שישי) 2017. המשחק מפותח באותו הסטודיו של המשחק הקודם, Tango Gameworks, וזה אומר ששינג'י מיקאמי, היוצר של משחקי Resident Evil, יעבוד על המשחק הזה גם כן.

Wolfenstein II: The New Colossus

עוד הדלפה שהתבררה כנכונה היא זו על משחק חדש ל-Wolfenstein. המשחק שיצא ב-27 באוקטובר קיבל טריילר ארוך ונהדר שהציג את הסיפור של המשחק בצורה נהדרת יחד עם משחקיות שנראית מאוד דומה למשחק הקודם שזה אומר הרבה יריות ואקשן. בעוד שהטריילר לא ציין לאן המשחק יצא, הגיוני לחשוב שהוא יצא לPS4, Xbox One ולמחשב, אבל נצטרך לחכות לעוד פרטים כדי להיות בטוחים.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:03 12.06.2017 | רן רביד רן רביד

    מדהים. חודש אוקטובר הולך להיות מפוצץ בהשקות מהטופ של הטופ! לא יכול לחכות!!

  2. 2

    12:57 12.06.2017 | תותחים תותחים (אורח)

    פשוט תותחים! ממש נהנה מהסיכומים שלכם!

  3. 3

    13:40 12.06.2017 | דניאל דניאל (אורח)

    ה WOLFENSTEIN החדש נראה פשוט זוועה, למה להרוס את הסדרה ולעשות משחק עתידני עם נאצים? למה לא לשמור על המוטיב ההיסטורי המקורי ולעשות משחק WOLFENSTEIN במלחמת העולם השנייה כמו זה אמור להיות? למה לא לעשות המשך ל RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN?

  4. 4

    13:41 12.06.2017 | ta ta (אורח)

    ריכוז מעולה אבל ההסבר למשחקים קצת לוקה באיכות

  5. 5

    14:29 12.06.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    דניאל הם יצרו משחק המשך למשחק המקורי והם ממשיכים עם הנושא של "נאצים מנצחים במלחמה ומשתלטים על המערב". זה כן מעניין באיזשהו מקום, כך שאני אשמח לראות איך זה מתקדם.

    ta, נתתי בסיכום פירוט קצרצר על ההכרזות ובהמשך יהיו עוד פרטים לגבי המשחקים ברגע שהם יוצאים בכתבות יותר מקיפות עליהן, כך שאין לך מה לדאוג :)

  6. 6

    10:28 13.06.2017 | בר הוכמן - כתב תוכן בר הוכמן - כתב תוכן

    כלכך אהבתי את הוולפנשטיין החדשים שאני ממש מצפה לעוד.

  7. 7

    13:10 14.06.2017 | אורח אורח (אורח)

    תודה על הסיקורים, חוסך לי המון זמן וכתוב טוב (:

  8. 8

       | פורסם ע"י