הרשמה

E3 2017: סיכום מסיבת העיתונאים של Nintendo

נינטנדו החליטה ללכת על אירוע קצר וממצה השנה

כל ההכרזות, כל המשחקים, כל הטריילרים ממסיבת העיתונאים של נינטנדו במקום אחד!

כמו בשנים האחרונות, גם השנה נינטנדו החליטה לוותר על מסיבת עיתונאים גדולה ובמקום זה לנצל את המשאבים שלה באירועי ה-Treehouse לכל אורך E3, ולפתוח עם סרטון שנקרא Nintendo Spotlight שמציג באור הזרקורים את כל החידושים וההכרזות של החברה. הסרטון היה קצר למדי בייחוד לעומת מסיבות עיתונאים אחרות, אך נינטנדו כבר הצהירה שהם רוצים שהסרטון יהיה קצר וקולע וגם חשוב לזכור שכנראה בהמשך השבוע נקבל עוד הכרזות מהחברה. אז מה הוצג שם? בואו נבדוק:

Xenoblade Chronicles 2

שוחרר טריילר חדש למשחק ה-RPG והוא הציג לנו עוד חלקים שונים בסיפור, דמויות שונות וגם את המשחקיות עצמה. הטריילר גם חשף את זמן ההשקה של המשחק שיגיע בתקופת החגים השנה, כך שמעריצי הסדרה יוכלו לשחק במשחק כבר השנה.

Kirby

משחק חדש ללוחם הורוד יגיע לנינטנדו סוויץ' ב-2018. המשחק יכיל את הדמויות המוכרות והאהובות בנוסף לאויבים קלאסיים וחדשים. בנוסף, נראה שהמשחק הוסיף מכניקה של שילוב כוחות: אתה יכול להוסיף אש לחרב שלך לדוגמא כדי לעשות עוד נזק.

Pokemon

בקטע הבא הציג לנו אחד מהמפתחים המובילים ב-Gamefreak, החברה שאחראית על הבאת פוקימון לעולמנו, והוא דיבר על Pokken Tournament DX, את הקטע שלו הוא סיים בהכרזה על משחק פוקימון חדש שיהיה  בסגנון RPG ונמצא כרגע בפיתוח. הוא לא אמר כלום לגבי תאריך יציאה אבל כן הצהיר שהם לא יוכלו להציג כלום על המשחק לתקופה של לפחות עוד שנה.

Metroid Prime 4

אם הייתם ממש בשקט יכולתם לשמוע את הצרחה הקולקטיבית של מעריצי נינטנדו כשהחברה הכריזה בטיזר על משחק חדש בסדרת Metroid Prime לנינטנדו סוויץ'. המשחק ייקרא Metroid Prime 4 וחוץ מהעובדה שהוא נמצא בפיתוח אצל נינטנדו לא קיבלנו עוד פרטים עליו. זהו משחק ה-Metroid Prime הראשון מזה 10 שנים לפחות ואחד שהמעריצים עוד רצו על ה-WII U, ולפחות עכשיו על הסוויץ' הם יקבלו אותו.

Yoshi

הדינוזאור הירוק של נינטנדו מקבל משחק משל עצמו על הסוויץ'. עוד אין שם למשחק אבל מהטריילר שראינו זה נראה שהוא מתנהל בעולם עשוי קרטון/נייר ויהיה משחק פלטפורמה בדו ובתלת מימד. יהיה מעניין לראות עוד על המשחק שייצא ב-2018.

Fire Emblem Warriors

קיבלנו טריילר חדש ל-Fire Emblem Warriors, שהציג לנו את הסיפור ממש בקצרה ואת הדמויות השונות שנוכל לשחק כשרובן דווקא היו ממשחקים חדשים. הסיפור יהיה על תאומים שאמורים להילחם כדי להגן על הממלכה שלהם מפני דרקון מרושע. המשחק ייצא בסתיו 2017.

חבילת הרחבה ל-The Legend of Zelda: Breath of the Wild

חבילת ההרחבה של המשחק הנהדר של נינטנדו קיבל טריילר (וחצי) שהציג מה הולך להגיע אלינו בחבילה הזו. הטריילרים הציגו את שתי חבילות התוכן שנקבל, כשהמשחקים יקבלו תוספת של מודים מיוחדים, תלבושות שונות ועוד משימות שנוכל לעשות. חבילת ההרחבה הראשוהב, The Master Trials, תנחת אצלנו ב-30 ביוני והשניה, The Champions Ballad, תגיע אלינו בתקופת החגים כבר השנה. בנוסף הוכרזו אמיבו מיוחדים של כל האלופים מהמשחק.

Rocket League

רוקט ליג מגיע לסוויץ'! משחק ה-e-sport המאוד פופולרי נוחת על הקונסולה של נינטנדו עם גרסה מיוחדת שתכלול פיצ'רים שלא קיימים בגרסאות אחרות כמו האפשרות לשחק ב-Local Wireless, כובעים מיוחדים ומכוניות ייחודיות שלא יהיו קיימות בגרסאות אחרות (לפחות לפי הטריילר). המשחק יתמוך גם במשחק עם קונסולות אחרות כך שטכנית יהיה אפשר לשחק עם חברים שמשחקים על ה-PlayStation, Xbox או על המחשב.

המשחק יגיע בתקופת החגים כבר השנה, כשעוד פרטים על המשחק יגיעו אלינו בהמשך השנה.

Super Mario Odyssey

ולסיכום האירוע, Super Mario Odyssey מקבל טריילר חדש ומשעשע שמציג לנו את כל היכולות השונות של מריו במשחק הזה שכוללות בין היתר השתלטות על דמויות שונות בעולם מגומבות ועד דינוזאורים וטנקים, מריו יכול לנהוג במשחק הזה, ויהיו לו תלבושות שונות וכובעים שונים במשחק עם יכולות שונות. בנוסף קיבלנו גם תאריך ממשי ליציאה של המשחק:

Super Mario Odyssey יגיע לנינטנדו סוויץ' ב-27 באוקטובר.

אז זה הכל מנינטנדו, לפחות בכל הנוגע ל-Spotlight, נשמח לדעת מה חשבתם וחשוב לזכור - זו אולי מסיבת העיתונאים האחרונה אבל יהיו הכרזות לכל אורך השבוע אז אתם מוזמנים להיכנס לחדר המצב שלנו לעידכונים נוספים וכדי לקרוא סיכומים של האירועים האחרים.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:31 14.06.2017 | siegfried siegfried (אורח)

    אני לא מבין את ההייפ מסביב לסופר מריו odyssey. הוא נראה די דבילי. ומה הקטע של הכובעים הקסומים האלה עם העיניים?

  2. 2

    22:31 14.06.2017 | דע דע (אורח)

    אגב הבנתי שאת Metroid Prime 4 לא יפתחו Retro Studios...

  3. 3

       | פורסם ע"י