הרשמה

Half Life 3 כנראה לא היה סוגר את הסיפור של הסדרה

כך נאמר על ידי מארק לידלו, כותב הסדרה

"האם המשחק אי פעם ייצא? אין לי מושג" אמר לידלו

סדרת Half Life מקבלת הרבה חשיפה בזמן האחרון, ובעוד אנחנו מחכים בקוצר רוח לחדשות על המשחק השלישי בסדרה, אחד הכותבים של הסדרה, מארק לידלו (Marc Laidlaw) נתן את הדעה שלו לגבי המשחק השלישי בסדרה לאתר Arcade Attack.

"היו לי רעיונות לגבי מה יכול לקרות בפרק השלישי של המשחק, וכל אחד מהם היה אמור להשאיר את המשחק במצב בו אני יכלתי לקחת צעד אחורה ולתת לאחרים להמשיך את העבודה שלי מכאן", אמר לידלו. "אני לא בטוח אם אחרים היו שותפים לדעה שלי לגבי העניין, אבל רציתי לתת חופש לאנשים שבאו אחריי להמשיך לעבוד על הסדרה."

עוד הוסיף לידלו: "לצערי לא הספקתי לעשות את מה שרציתי, למרות שלא באמת חשבתי על Half Life 3 אלא אם כן אתם מתייחסים ל-Half Life 3 ולפרק השלישי באותה הנשימה ואז אני פשוט מעריך שכל משחק בסדרה לא יסיים את הסיפור של גורדון פרימן." אז נראה שהתכנון של הכותב של הסדרה היה להמשיך את סדרת המשחקים ככל הניתן מבלי לתת סיום ראוי לסיפור. אבל כשנשאל את השאלה החשובה ביותר בראיון: האם Half Life 3 ייצא אי פעם, לידלו ירה מבלי לחשוב פעמיים: "אין לי מושג", וגם אישר שגם אם היה משחק שלישי בדרך, הוא לא היה עובד עליו.

מה אתם חושבים על הראיון הזה והאם אתם אוהבים את הרעיון של לא לתת סיום ממשי לסדרת המשחקים הזאת (שזה לא שונה ממה שקורה כיום...)?

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:56 19.07.2017 | היי היי (אורח)

    בקיצור half life 3 הוא אגדה אורבנית.

  2. 2

    10:08 20.07.2017 | חבל חבל (אורח)

    חבל בין המשחקים היחידים שהגיעו עם רקע מתמשך..
    לדעתי זה עדיין המשחק פעולה בגוף ראשון הכי טוב שיצא וחבל מאוד שלא ממשיכים אותו. הוא גם מאוד הצליח לא מבין לא הפסיקו אותו ככה פתאום ובאמצע

  3. 3

    10:31 20.07.2017 | WarFox89 WarFox89

    זה גם מה שעשה הכותב (אני לא בטוח אם זה היה הוא) בפרק השני של המשחק ... השאירו קצוות פתוחים ולא נותנים המשך ראוי כל כך הרבה זמן מאז למרות הבקשות הנואשות של המעריצים... גם אם HL3 יצא אי פעם הוא חייב להיות לא פחות ממושלם כל מה שמתחת לזה תהיה אכזבה ענקית... ביום שיכריזו על משחק המשך זה ישבור את האינטרנט.

  4. 4

       | פורסם ע"י