הרשמה

צפו בטריילר הרשמי של Nazi Zombies, מוד הזומבים של CoD: WWII

היכונו למסע חיפושים אחר יצירות אומנות גנובות בכפר בווארי בגרמניה שגדוש בזומבים נאצים

לאחר שבוע שלם של הדלפות וחשיפות, ההמתנה הגיעה לסיומה

לאחר שבוע שלם שבו זכינו לראות הדלפה של הטריילר וחשיפה של מספר שחקנים מפורסמים שייקחו חלק במוד הזומבים של Call of Duty: World War 2, חברת Activision הציגה במהלך פאנל בכנס Comic-Con 2017 את מוד הזומבים החדש שנקרא Nazi Zombies ביחד עם הטריילר הרשמי. 

ב-Nazi Zombies, השחקנים יצטרכו לנסות ולהחזיר יצירות אומנות יקרות שנגנבו על ידי מדינות הציר במהלך מלחמת העולם השניה. יצירות האומנות הוחבאו בכפר הבווארי המושלג מיטלבורג, גרמניה. כמובן שזה לא כל כך פשוט, כי כאן נכנס בדיוק הקאץ'. מסתבר שבכפר הנ''ל מסתתר מפתח סודי לכוח בלתי נתפס ומפלצתי - צבא שמורכב מגופות של חיילים נאצים. 

כאמור, גרסא מודלפת של הטריילר כבר פורסמה מוקדם יותר השבוע, אבל ב-Sledgehammer Games הביעו אכזבה וביקשו מהמעריצים לחכות לטריילר הרשמי מאחר והמודלף עוד לא גמור. בנוסף לכך, נודע לנו שהשחקנים דויד טננט, קתרין וויניק ואילודי יאנג יככבו ב-Nazi Zombies. 

הבוס של Sledgehammer Games, גלן שופילד (Glen Schofield) אמר ש-Nazi Zombies יהיה מבוסס על אירועים אמיתיים (כמובן בלי קשר לזומבים), לכן החלק האותנטי של העלילה הוא מסע החיפושים של השחקנים אחר יצירות אומנות יוקרתיות שנגנבו במהלך המלחמה וחלקם הגדול טרם נמצא.

Call of Duty: World War 2 יושק ב-3 בנובמבר עבור PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י