הרשמה

Tekken 7 ו-Injustice 2 בראש טבלאות המכירה לחודש יוני

מנגד, Activision טוענת שהמקום הראשון שייך דווקא ל- Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

וגם, נתונים מעניינים נוספים בגזרת החומרה והקונסולות

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy הביא את המכה בכל הקשור למכירות, אך כך גם משחקים אחרים כדוגמת Tekken 7 ו-Injustice 2, שמכות הוא המוטיב המרכזי שלהם. דו"ח ה-New Product Development לחודש יוני, שבו מתקיימת מדי שנה תערוכת E3, מציג עליות רבות בכל הקשור למכירות קונסולות ומשחקים.

טבלת מכירות המשחקים היא אולי המעניינת ביותר. ניתן לראות המון משחקים חדשים שמתברגים לתוכה, לצד סדרות משחקים ותיקות. הז'אנר המוביל הוא זה של משחקי המכות, כאשר Tekken 7 כובש את המקום הראשון בטבלה. כתוצאה מכך, זהו החודש השני ברציפות שבו משחק מכות נמצא במקום הראשון. ואם כבר מדברים על ז'אנר המכות, את המקום השני תופס Injustice 2, שמציג זנב מכירות יפה מאז השקתו באמצע חודש מאי.

למקום הרביעי הגיע Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, אך ל-Activision היו כמה דברים להוסיף בנדון. לטענתם, הדו"ח מכסה את המכירות בשוק האמריקאי בלבד, כך שאם מסתכלים על היקף המכירות ברמה הגלובלית, מתברר למעשה ש- Crash קוטף את המקום הראשון במכירות. יחד עם זאת, מדובר במשחק בלעדי ל-PS4, מה שהופך את ההישג של המשחק לגדול אף יותר.

גם טבלת מכירות הקונסולות והחומרה מספקת כמה נתונים מעניינים. גרסת ה-PS4 Slim המוזהבת עזרה לסוני לכבוש שוב את המקום הראשון גם בחודש יוני 2017, שגם מהווה את החודש המוצלח ביותר מבחינת מכירות עבור קונסולת ה-PS4 מאז השקתה.

בעוד שקונסולת ה-PS4 התעלתה מעל כולם, ניתן לראות שגם קונסולת ה-Switch של נינטנדו מציגה מכירות יפות מאוד והביקוש שלה עולה באיזורים מסוימים בעולם. לפי הדו"ח, ה-Switch לא נוגסת בנתח השוק של ה-PS4 וה-Xbox One, אך היא מסייעת רבות לצמיחת שוק הגיימינג באופן כללי. מנגד, מכירות הקונסולות הניידות נמצאות בצניחה חופשית ומציגות ירידה של 40% בהשוואה לשנה שעברה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:10 24.07.2017 | miguel miguel (אורח)

    אני עדיין מעדיף בהרבה את טקן 5

  2. 2

    12:08 25.07.2017 | עזרא עזרא (אורח)

    מה קורה עם injustice 2 למחשב?

  3. 3

       | פורסם ע"י