הרשמה

Take Two: המשחקים Red Ded Redemption 2 ו-GTA 5 כלל לא באותה רמה

האם המשחק יאכזב או שמא מדובר בהנמכת ציפיות מכוונת?

מנכ"ל Take Two מודה ש- Red Dead Redemption 2 לא יגיע לרמה של GTA 5

Take Two היא החברה שבבעלותה נמצאת Rockstar Games, הסטודיו שאחראי ליצירת סדרות פופולריות ובלתי נשכחות כדוגמת GTA, Bully, Red Dead Redemption ומשחקים רבים אחרים. נכון לעכשיו, Rockstar עובדת על אחד מהמשחקים המצופים ביותר לשנת 2018, Red Dead Redemption 2, אך Take Two לא חוזה לו הצלחה מונומנטלית ברמה של GTA 5.

לאחרונה, עוכב תאריך היציאה של המשחק והוא אמור להיות מושק מתישהו במהלך 2018, 8 שנים לאחר השקת המשחק הראשון בסדרה.

הציפיות מ- Red Dead Redemption 2 גבוהות מאוד, אך מסתבר שדווקא חברת האם דואגת להנמיך אותן. מנכ"ל Take Two, שטראוס זלניק (Strauss Zelnick), מודה ש- Red Dead Redemption 2 לא יגיע לרמה של GTA 5: "מה שמנסים לעשות בצוות הפיתוח הוא לתת לצרכנים את המשחק הכי טוב שאפשר, ואם הם יצליחו... תראו, אני חושב שהסיבה שבגינה GTA 5 מכר כ-80 מיליון יח' היא פשוט כי אין לו מתחרים בדור הנוכחי."

זלניק הוסיף: "בכל הדורות הקודמים, היו כותרים אחרים שכרסמו מסביב ל-GTA מנקודת מבט מסוימת. זה ממש לא המצב כרגע. אם אתם מעל גיל 17 ויש לכם קונסולה מהדור החדש, קרוב לודאי שיש בבעלותכם עותק של GTA. האם יש כותר אחר היום שמסוגל להגיע להישג כזה? לא סביר. האם יש לנו ציפיות גבוהות במיוחד מ-Red Dead Redemption 2? כמובן, אך אנחנו לא יכולים להשוות בינו לבין GTA."

מכירה של 80 מיליון עותקים היא דבר בלתי ייאמן, לא משנה על איזו תעשייה מדובר. קשה להאמין ש- Read Ded 2 יכבוש קהל כל כך עצום, אך Rockstar ידועים ביכולתם ליצור מוצר ברמה גבוהה מאוד ועולמות פתוחים עשירים, בהם יכולים השחקנים לחזור ולבקר שוב ושוב. Read Dead Online יתפקד ככלי המרכזי שיחזיר שחקנים אל המשחק לאחר שיסיימו אותו.

Red Dead Redemption 2 יושק במהלך 2018 עבור ה-PlayStation 4 וה-Xbox One.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:23 24.07.2017 | דרור דרור (אורח)

    לדעתי זה טוב שהם כנים, ברור שהמשחק לא יגיע לכמות המכירות של Gta V בגלל שלא כל אחד אוהב את סגנון המשחק,
    אבל אני בטוח שהמשחק יהיה מצוין בכל מקרה...
    אתם לא תרצו שרוקסטאר תהיה כמו יוביסופט, יוביסופט מייצרת הרבה משחקים גרועים,
    ומפרסמת כל אחד מהם כאילו הוא יהיה הgta הבא וגם סוחטת מאנשים כסף (Pre Order)
    למי שתוהה אני מדבר על: Ghost recon: Wildlands, The Division, Steep, Watch Dogs ועוד הרבה אחרים.

  2. 2

    18:09 24.07.2017 | רון רון (אורח)

    steep הוא אחלה משחק בז'אנר שלצערי כמעט ולא קיים. הם בכלל לא השוו אותו לgta או לכל משחק אחר. חוץ מזה מה אתה מלכלך. יוביסופט עשתה מהפיכה בשוק של משחקי הopen world ותראה שרוב המשחקים בשוק מחכים את סדרת assassin's creed (אפילו יוביסופט עצמם) לטוב ולרע.

  3. 3

    20:18 24.07.2017 | ארתור ארתור (אורח)

    יוביסופט אמנם אוהבת לפזר הרבה הבטחות ועילוי ציפיות, אבל גם שאר החברות אל תשכח.
    הבעיה במשחקי יוביסופט זה בדרך כלל התלות הבלתי מוסברת לרשת או מהלכי שיווק מפוקפקים.
    המשחקים שלהם כלעצמם (אחרי פאץ' או שניים) לא רעים בכלל.
    ובקשר לנושא הכתבה, TAKE2 בהחלט מגדילה ראש פה וצריכה לקבל ח"ח על חוסר השיווק שלה למשחק בשלב הנוכחי של הפיתוח. חכו ל-PAX ותראו כמה שיווק תקבלו.
    מראה שלחברה יש ציפיות ריאליסטיות מהמשחק ומרוקסטאר עצמה. הם יודעים, אנחנו יודעים שהמשחק יצליח לא משנה מה, אבל רוקסטאר בהחלט תדע להעביר לנו את החוויה כמו שצריך.
    *חפרתי*

  4. 4

    10:26 25.07.2017 | WarFox89 WarFox89

    יוביסופט היא אחת ה-חברות שדוחפת את הגיימינג קדימה עם רעיונות חדשים ומקוריים. אני לא אומר שהם מושלמים ויש להם מלא משחקים שהם פח אשפה אבל מצד שני הם מאוד מודעים לעצמם ולכישלונות של עצמם ומנסים תמיד להשתפר ולהתחדש. רק התמיכה (היחסית די ארוכה) שלהם במשחקים לאחר תאריך השחרור גורמת לי מאוד לכבד ולהעריך אותם. אפילו משחקים שנחשבים ככישלון מוחלט כמו FOR HONOR לדוגמא עדיין מקבלים תיקונים, שיפורים ותוכן נוסף בשביל ה 2.5 אנשים שעדיין משחקים בו. division עוד דוגמא למשחק שכמעט ונכשל לחלוטין הם הצליחו להחיות אותו אחרי כמעט שנה של תמיכה, שיפור, ותיקון אינטנסיביים שגרמו להרבה שחקנים לתת לו הזדמנות שניה.
    לגבי R6S אני בכלל לא מדבר - המשחק יצא לפני כמט שנתיים ומקבל מיליון עדכונים, תיקונים, שיפורי תשתית ותוכן חדש שהולך לצאת לפחות עוד בשנתיים-שלול הקרובות.

    לגבי GTAV - המשחק הוא IP מהחזקים ומהענקיים ביותר שיש בתעשיית הגיימינג. אין הרבה משחקים ביקום שיכולים לגרוף כמות כזאת של הייפ מטורף. היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה HL3 אם אי פעם יקרה...

  5. 5

    13:59 25.07.2017 | a a (אורח)

    אל תעשו pre-order...
    just saying

  6. 6

       | פורסם ע"י