הרשמה

EA: דחיית Red Dead Redemption 2 פותחת עבורנו חלון הזדמנויות

יש גם כאלה שמרוצים מדחיית המשחק המצופה

סמנכ"לי הכספים של EA ו-Ubisoft מסבירים את שביעות רצונם מדחיית משחק המערבונים המעולה של Rockstar

Ubisoft איננה החברה היחידה שיש לה משהו לומר על החלטתה של Rockstar לדחות את השקת Red Dead Redemption 2 ל- 2018. סמנכ"ל הכספים של EA, בלייק יורגנסן (Blake Jorgensen), אמר לאחרונה כי דחיית משחק המערבונים הכה מצופה של Rockstar פותחת חלון הזדמנויות עבור EA וחברות נוספות בתעשייה.

"לאורך ההיסטוריה, היו לנו לא מעט פעמים בהם נכנסנו לרבעונים שנראו לנו מרתיעים מבחינת התחרות," אמר יורגנסן. "בזמנו, השקת GTA 5 דווקא הגדילה את שוק הגיימינג בכללותו והאיץ את מכירות הקונסולות. לעתים קרובות, המשחק היה נמכר כחלק ממארז עם קונסולה (באנדל) וכך הצרכן היה יכול לקבל מחיר טוב יותר. בסופו של דבר, גם הצרכנים מרוויחים מכך וגם אנחנו מכיוון שהדבר יוצר באזז גדול סביב שוק המשחקים". יורגנסן הוסיף ש-EA תמיד התחרתה מול הכותרים הגדולים בתעשייה ודחיית המשחק יוצרת הזדמנות לשאר החברות למנף את ההשקות שלהן.

מנכ"ל הכספים של Ubisoft, אלן מרטינז (Alain Martinez), התייחס גם הוא לדחיית המשחק וציין אותה כדבר חיובי עבור Ubisoft: "היעדרותו של המשחק מאפשרת לנו לקבל קצת אור זרקורים ומעניקה לנו הזדמנות להציג ולהשיק את המשחקים שלנו בצורה טובה יותר."

מנגד, מנכ"ל Take Two (חברת האם של Rockstar), שטראוס זלניק (Strauss Zelnick), לא חושב שדחיית המשחק תשפיע באופן כלשהו על כמות המכירות שלו: "אם המשחק מספיק טוב, אנשים יקנו אותו, לא משנה מתי הוא יושק."

Red Dead Redemption 2 יושק באביב 2018 עבור ה-Xbox One וה-PlayStation 4. בנוגע לדחייתו, אמרן ב- Rockstar כי הם זקוקים לזמן נוסף על מנת "להעניק למעריצים את החוויה הטובה ביותר".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:30 31.07.2017 | גל גל (אורח)

    מה EA ויביסופט יכולים לתת לנו שיהיה יותר טוב מ-RDR2?

  2. 2

    16:09 31.07.2017 | שימי שימי (אורח)

    Battlefield 5 שמועות אולי יגיע ב 2018-19
    המשחק חדש של Visceral Games מלחמת הכוכבים עם יוצרת סדרת המשחקים Uncharted
    ועוד הרבה

  3. 3

       | פורסם ע"י