הרשמה

סוני מעלה את מחיר שירות ה-PlayStation Plus בשוק האירופי

האם מדובר במהלך שמטרתו שיפור השירות או בצעד גרידי וחמדני?

כרגע מדובר על בריטניה ומדינות החברות באיחוד האירופי. ישראל לא הוזכרה בהודעתה של סוני

בשנה האחרונה, העלתה סוני את מחירי שירות ה-PlayStation Plus בשוק האמריקאי מ-50 דולר בשנה ל-60 דולר בשנה. הצעד הזה פסח על השוק האירופאי, אולם בסוף השבוע האחרון הודיעה סוני כי גם משתמשי השירות באירופה, אוסטרליה וניו זילנד יאלצו בקרוב לשלם פרמיה נוספת כדי ליהנות מהשירות.

סוני ציינה כי המחיר יעלה בכל אחד מפרקי הזמן שבהם מוצע השירות: חודשית, רבעונית ושנתית. המחירים אותם ישלמו מנויים בבריטניה יעלו מ-40 ליש"ט ל-50 ליש"ט עבור שנה, מ-15 ליש"ט ל-20 ליש"ט עבור רבעון ומ-6 ליש"ט ל-7 ליש"ט עבור חודש.

התמחור החדש יכנס לתוקף החל מ-1 בספטמבר הקרוב. עד אז ניתן יהיה לרכוש/להאריך מנוי בהתאם למחירים הנוכחיים. סוני התייחסה בהודעתה לשוק האירופי באופן כללי, כך שמלבד בריטניה ומושבותיה (אוסטרליה וניו זילנד), לא הוזכרו עליות במחירי השירות עבור מדינות שאינן חברות באיחוד האירופי, בהן גם ישראל.

לאחרונה הדגישה סוני כי היא מעוניינת לשפר את שירות ה-PlayStation Plus ואכן, בחודשים האחרונים, החלה החברה לתת למנוייה, כחלק ממשחקי החודש החינמיים, יותר משחקי AAA במקום משחקי אינדיז. בחודשים האחרונים קיבלנו את Until Dawn, Telltale's Game of Thrones ו-Life is Strange. גם חודש אוגוסט טומן בחובו משחקים בעלי שם כדוגמת Just Cause 3 ו- Assassin's Creed: Freedom Cry.

האם העלאת המחירים נובעת מכך שסוני זקוקה למימון נוסף כדי לתת למנויי השירות משחקים טובים יותר, או שמדובר בצעד חמדני ותו לא? ספרו לנו מה דעתכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:02 30.07.2017 | הרקולס הרקולס (אורח)

    אם הם ימשיכו להביא משחקים טובים כמו בזמן האחרון אין לי בעיה שיעלו את המחיר

  2. 2

    10:07 31.07.2017 | someone someone (אורח)

    העלו מחירים גם בישראל
    קיבלתי לפני כמה ימים מייל מסוני שמעלים את המחיר הרבעוני והמחיר החודשי אבל לא השנתי:

    - Annually, the price has not changed from ILS 244.00 per annum.
    - Quarterly, the price will change from ILS 97.00 to ILS 110.00 per quarter.
    - Monthly, the price will change from ILS 34.00 to ILS 36.00 per month.

  3. 3

    19:16 02.08.2017 | עמית עמית (אורח)

    באמת שעכשיו שווה שיהיה לך פלוס לא רק בגלל האונליין...קיבלתי את fucking until dawn וזה משחק שהייתי משלמת עליו ואני שמחה שניסיתי ושיחקתי בחינם.זה שווה את הפלוס כל הכבוד לסוני אתם תותחים עכשיוווו

  4. 4

       | פורסם ע"י