הרשמה

סטרימר ב-Twitch ניצל תקלה ב-Battlegrounds לטובתו והורחק

אם תפרו את החוקים ב-Battlegrounds, תורחקו, לא משנה מי אתם

לאור העובדה שטרם נראה סטרימר Twitch שמורחק לצמיתות, אפשר להסיק שההרחקה של Destiny הינה זמנית

סטרימר ה-Twitch המפורסם, Destiny, ניצל לטובתו תקלה במשחק PlayerUnknown's Battlegrounds שמסתבר שקורית להרבה מאוד שחקנים. לעתים, כתוצאה מבאג, המשחק לא מצליח לתרגם חלק מהדימויים הויזואליים לאובייקטים וחפצים בתוך המשחק עצמו.

כאשר מצב כזה קורה, השחקן שחווה את התקלה מסוגל לראות את שחקני היריב מתחבאים בתוך מבנים ודרך קירות. יתרה מכך, הוא מסוגל לירות בהם ובמקרה של Destiny - לדרוס אותם מבלי שיוכלו לראות אותו דוהר אליהם. לאחר שהצליח נסע Destiny במהירות דרך המבנים הבלתי נראים והצליח לצבור מספר הריגות.

הדבר קרה תוך כדי שידור ב-Twitch. תוך זמן קצר, החשבון שלו סולק מהשרתים. אירוע ההרחקה הזה הכעיס לא מעט מקהילת השחקנים של המשחק. חלקם טענו ש-Destiny לא גרם בכוונה לתקלה. חלקם טענו שהמשחק עדיין נמצא בשלבי הבטא שלו ועל כן, מטרתה היא גילוי של אלמנטים ויסודות תקולים במשחק - בדיוק מה שעשה Destiny (ורבים לפניו).

עם זאת, תקנון המשחק טוען בבירור שניצול תקלות ובאגים לטובת השחקן, תגרום להרחקתו. ייתכן שהמפתחים החליטו שהרחקתו של סטרימר מפורסם כמו Destiny היא "למען יראו וייראו" ונעשתה כדי לגרום לשחקנים אחרים לחשוב פעמיים לפני שינצלו לטובתם את אותן התקלות.

לאור העובדה שטרם נראה סטרימר Twitch שמורחק לצמיתות, אפשר להסיק שההרחקה של Destiny הינה זמנית.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י