הרשמה

עדכון חינמי ענק מגיע ל-The Division בסתיו הקרוב

הינה כל מה שעדכון התוכן הגדול יכלול

מוד קו-אופ חדש, מוד PvP, מרחב חברתי חדש ואפילו אזור חדש במפה

The Division אמור לקבל עדכון תוכן גדול במהלך הסתיו הקרוב, וכעת אנו מקבלים את הפרטים המלאים לגבי אותו עדכון. על פי יוביסופט, עדכון 1.8 יכלול 2 מודים חדשים ביחד עם אזור חדש ומרחב חברתי.

העדכון כולל מוד קו-אופ חדש שנקרא Resistance. המוד הנ"ל הוא בסגנון Horde, כלומר 4 שחקנים צריכים להתמודד עם אויבים שמתחזקים בכל פעם. על פי יוביסופט, Resistance הוא ייחודי בכך שפלגי האויבים יחברו זה לצד זה על מנת להביס אתכם, בפעם הראשונה במשחק.

מוד ה-PvP החדש נקרא Skirmish, ובו 2 קבוצות של 4 שחקנים יתחרו זה נגד זה. מדובר בעצם בסוג של Deathmatch, הקבוצות יתחרו על כמות ההריגות הרבה ביותר לפני שהזמן נגמר, והנקודות ניתנות ברגע שהשחקנים מתים בצורה סופית.

השחקנים גם יקבלו גישה לאזור חדש שנקרא West Side Pier שמרחיב את המפה הקיימת. "The Division חייבים לחקור את האזור על מנת לאשר שהפלגים אכן מפתחים ביניהם ברית, ולהבין את ההתעניינות שלהם באזור החדש," הסבירו ביוביסופט. המודים החדשים יתקיימו ב-West Side Pier.

לבסוף, העדכון כולל גם את המרחב החברתי Camp Clinton. בדומה למרחבים חברתיים אחרים, השחקנים יוכלו להצטרף לאחרים ולשנות את הציוד שלהם ללא סכנת היתקלות באויבים.

חוץ מהתוכן החדש, העדכון גם כולל עוד הרבה שינויים. מכניקת ה-Rouge מתחדשת, חבילת ההרחבה Underground מקבלת גם שינויים, וכמובן נעשת אופטימיזציה למערכת ה-Gear. על מנת לקבל את הרושם הטוב ביותר לגבי העדכון, תוכלו לצפות בסרטון הרשמי ששיחררה יוביסופט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:23 02.09.2017 | נועם נועם (אורח)

    משחק מדהים ולא מוערך, משחק בזה כל יום והוא כיף בטירוף. העדכון הזה יוסיף המון.
    ממליץ בחום לכל מי שניסה ונמנע בגלל השם הרע שהוא קיבל

  2. 2

    18:16 02.09.2017 | לנועם לנועם (אורח)

    רוצה לשחק איתי אולי?

  3. 3

    07:04 03.09.2017 | נועם נועם (אורח)

    אם אתה בPC מוזמן להוסיף ביופליי DJRoth

  4. 4

    14:44 04.09.2017 | לנועם לנועם (אורח)

    השם שלי זה Maorborn ושלחתי לך בקשה תאשר אותי ביופליי

  5. 5

    09:11 05.09.2017 | גלעד גלעד (אורח)

    תוסיפו אותי גם gilad151 הקהילה בארץ כל כך קטנה שיש לי את נועם כבר מאתר אחר חח

  6. 6

       | פורסם ע"י