הרשמה

מנכ"ל Gearbox אומר ש-90% מהסטודיו עובדים על "משהו שאתם מאוד רוצים"

מנכ''ל Gearbox רומז לנו ש-Borderlands 3 נמצא תחת פיתוח

בגלל חוסר היכולת שלו למסור עוד פרטים, פיצ'פורד מנסה למסור מידע בעקיפין

במהלך הפאנל המסורתי "Inside Gearbox Software" בתערוכת PAX West, המנכ"ל של חברת Gearbox Software, רנדי פיצ'פורד (Randy Pitchford) התייחס ל-Borderlands 3 בצורה מעט מתוחכמת.

פיצ'פורד אמר שהוא מזהה הרבה מהקהל של הפאנל בגלל שהם מעריצים של Borderlands, והם מצפים בכיליון עיניים לעוד פרטים על המשחק. לקראת הסוף, הוא הסביר שהסטודיו המרכזי כולל כ-300 אנשים במטה החברה בפריסקו, טקסס, ארצות הברית, ועוד כ-70 אנשים במשרדים החדשים בעיר קוויבק, קנדה. בכל רגע נתון, הם עובדים ונעזרים בהרבה עזרה חיצונית וקבלנים כאלו ואחרים, וזה מעלה את מספר האנשים בעוד כ-50 עד 100 אנשים.

ברגע זה, המשיך פיצ'פורד, לפחות 90% מהיכולות היצירתיות של הסטודיו מנוצלות עבור משהו "שאני בטוח שאתם מאוד רוצים שאנחנו נעבוד עליו." יחד עם זאת, חשוב לזכור ש-Gearbox Software היא חברת הפצה עכשיו, ולחברות הפצה יש אמרה: "מוצר לא קיים עד שלא מכריזים עליו." לכן, מאחר והוא לא רוצה להסתבך עם אף אחד, הוא לא כל כך יכול למסור יותר פרטים.

נכון שכרגע אנחנו לא באמת יודעים האם הכותר השלישי בסדרת Borderlands אכן ייקרא Borderlands 3, אבל לפחות קיבלנו רמיזה שהסטודיו אכן עובד עליו, אבל אם לשפוט לפי דבריו של פיצ'פורד, אנחנו מאמינים שזה אכן זה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י