הרשמה

גם Borderlands 3 יגיע לקונסולות הדור הבא

כספות הדור הבא מחכות לכם

בורדרלנדס 3 חוגג יום הולדת ראשון עם חדשות טובות

במשך שנים ארוכות מעריצי סדרת משחקי Borderlands התחננו למשחק נוסף ומלא אקשן שיקח אותם לחווייות חדשות בכוכב פנדורה ולפני שנה בדיוק השחקנים קיבלו בדיוק את מה שהם רצו והרבה מעבר לכך עם הגעתו של Borderlands 3. למרות יציאתו של המשחק שרבים ציפו לו במשך תקופה ארוכה ההשקה לא עברה בצורה חלקה כשהיו הרבה תלונות ורגשות מעורבים על חתימת חוזה הבלעדיות הזמנית של המפתחת Gearbox עם חברת Epic Games. למרות אלה, המשחק קיבל ביקורות מעולות, הוא הושק גם בחנות של Steam, יצאו לו מספר חבילות הרחבה שונות ואירועים זמניים ויש לו כיום עשרות אלפי שחקנים שנכנסים ומשחקים בו על בסיס יומי כשעכשיו אנחנו מקבלים את ההכרזה על השקתו עבור קונסולות הדור הבא.

כחלק מאירוע PAX Online שנערך בימים אלו, Gearbox הודיעה באופן רישמי על השקת Borderlands 3 עבור קונסולות הדור הבא. הבעלים של המשחק על קנוסולות הדור הנוכחי לא יצטרכו לקנות את המחשק מחדש כשהם יקבלו את השידרוג בחינם לגמרי. לצד המעבר של המשחק לקונסולות הדור הבא, כל חבילות ההרחבה שנרכשו עבורו יעברו גם הן לצד שמירות המשחק. בעזרת כוחן הרב של ה-PS5 וה-Xbox Series X המשחק ירוץ ב-4K 60FPS. אך התחום הגרפי הוא לא הדבר היחיד שמקבל שידרוג כשהוצגו לנו גם חידושים לגיימפליי כמו Skill-Trees חדשים, המון פריטים חדשים, מצב משחק מקומי אשר מפוצל לאורך המסך עבור שני שחקנים או משחק מפוצל של עד 4 שחקנים בו זמנית. 

כרגע לא ידוע לנו תאריך ההשקה של התוכן החדש ושל Borderlands 3 עבור ה-PS5 וה-Xbox Series X אך הוא צפוי לפי המפתחת הוא צפוי להגיע "בחודשים הקרובים"
מה אתם חושבים על העניין? האם תשחקו ב-Borderlands 3 שוב בדור הבא? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י