הרשמה

המשחק Star Wars: Squadrons הזדהב

והמשחק יוצא רק בחודש הבא!

המשחק עומד לצאת עוד פחות מחודש ובקרוב מאוד הוא יהיה אצלנו

לפני כ-6 שנים, EA השיגו את הזכויות הבלעדיות לפיתוח משחקי Star Wars, עד כה יצאו רק כ-3 משחקים, Star Wars Battlefront 1 ו-2 יצאו לביקורות לא אוהדות במיוחד, כאשר האחרון גרר קיטונות של ביקורות שליליות בעקבות ה-Loot Box שהיו כלולים בו. שנה שעברה קיבלנו את Star Wars: Jedi Fallen Order, אחד ממשחקי ה-Star Wars המוצלחים שיצאו בשנים האחרונות, שחקני Souls like נהנו מאתגר נחמד ומעריצי הסרטים נהנו מעלילה מוצלחת במיוחד. אבל כמובן שאנחנו כבר עם הפנים קדימה למשחק הבא.

אז המשחק Star Wars הקרוב הוא Star War Squadrons שהוכרז בחודש יוני ויוצא עוד פחות מחודש. כעת אנו מקבלים את הידיעה שתהליך הפיתוח הגיע לסופו והמשחק הזדהב! הידיעה מגיעה מציוץ של איאן פרז'ייר (Ian Frazier), מנהל הקריאייטיב של Motive Montreal, הסטודיו שאמון על Star Wars: Squadrons. איאן כתב: "אני נרגש מאוד להכריז שאחרי עבודה קשה של הצוות פה ב-Motive Montreal, המשחק Star Wars: Squadrons הפך לאאורודיאם!" (ביקום של מלחמת הכוכבים, זאת מתכת בצבע צהוב שנדירה יותר מזהב). לכל התוהים במה הכוונה להזדהב, הכוונה אינה למכירות, הכוונה שהמשחק סוף כל סוף יצא לשלבי ההדפסה והפצה שלו.

Star Wars: Squadrons נמצא ממש מעבר לפינה ויצא ב-2 לאוקטובר, אישית אני מתרגש ליציאת המשחק ולקמפיין שלו, האם גם אתם? מוזמנים לספר לנו!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י