הרשמה

פרטים חדשים על מוד הזומבים שמגיע ל-Call of Duty: World War 2

מסע ההישרדות יתפוס מקום בעיירה בווארית שקטה בגרמניה בשנים שלאחר מלחמת העולם השנייה

צוות הפיתוח, שרובו מורכב מאנשים שעבדו על סדרת Dead Space שואף להפוך את המוד למפחיד ביותר בסדרה

בדומה למשחקי Call of Duty קודמים, אנחנו יודעים שגם World War 2 יכלול מוד זומבים. מאחר ואנחנו כבר יודעים מעט פרטים על המוד הכללי כמו השחקנים שיגלמו דמויות במשחק, כעת אנו מקבלים פרטים חדשים על חוויית הזומבים החדשה של WW2.

בראיון לאתר Playstation Blog, ג'ון הורסלי (Jon Horsley), מנהל בכיר ב-Sledgehammer Games והאדם שאחראי על תחום הזומבים של WW2, אישר שהמוד יתבסס גם השנה על זומבים הבאים בגלים כאשר בכל גל הזומבים הופכים לרצחניים יותר. "המוד מתמקד בשיתוף פעולה של 4 שחקנים כנגד גלים של זומבים שמתחזקים בכל פעם", אומר הורסלי. הוא ממשיך ואומר שהמוד יהיה ממוקם "בסביבה מחרידה", דבר שמצביע ככל הנראה על ההשראה שלוקחים חברי צוות הפיתוח מ-Dead Space, שחלקם עבד בעבר על הסדרה. הורסלי גם אמר שהצוות שואף להפוך את המוד לחוויית הזומבים המפחידה ביותר ש-Sledgehammer אי פעם ייצרו.

הורסלי גם שפך מעט מידע על העלילה ועל המיקום שבו יתרחש המוד. "המוד יתרחש בעיירה בווארית שקטה בגרמניה בשנים שלאחר מלחמת העולם השנייה. השחקנים יועברו לפינה מחרידה של העיירה שבה ניתקל  בביובי דם, מעבדות מרושעות וקברים עתיקים שיגלו את סודותיהם." אמר הורסלי. מסתבר שאנחנו נתמודד עם סוגים שונים של זומבים, כאשר כל אחד מהזומבים ממלא תפקיד אחר. לדוגמא, הורסלי אומר שהשחקנים יבחינו בזומבים בוערים שירוצו לעברם ויגרמו להם ללא מעט בעיות במידה והשחקנים ייתפסו לא מוכנים.

צפו בטריילר הרשמי של מוד הזומבים המגיע ל-Call of Duty: World War 2.

Call of Duty: World War 2 יושק ב-3 בנובמבר עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י