הרשמה

חדשות קהילת נינטנדו

בפורום נינטנדו כבר התחלנו להתארגן למסיבת העיתונאים המצופה של נינטנדו, ולתערוכת E3 שתתחיל מיד לאחריה, ואחד הסימנים לכך הוא בת'רד הרשמי והחגיגי שעדי פתח לכבודה. הת'רד ידאג להשאיר אתכם מעודכנים עד לתערוכה, ובזמן התערוכה. 

ב-15 ביולי נקצה ת'רד נפרד למסיבת העיתונאים ובו נעדכן בזמן אמת מן המסיבה, ואחר כך גם נסכם אותה באותו ת'רד.

בפורום נינטנדו התחלנו בתהליך יצירה של אינדקס מומלצים מיוחד אשר יאגד בתוכו דיונים נבחרים או שימושיים, לפי קטגוריות שונות, מההיסטוריה של הפורום. כך, אנו מקווים, הניווט בפורום יהיה ידידותי יותר ויימנעו מקרים של פתיחת ת'רדים לנושאים קיימים רק משום הקושי לאתר אותם במנוע החיפוש של הקהילות. אנו מקווים ומאמינים שעמוד זה יעודד אף יותר את הסדר והנוחות בפורום.

עמוד 'חדשות קהילת נינטנדו' התעדכן ב'כוכב' חדש. ב'כוכב', כאמור, הכוונה למשחק שעדיין לא הושק ושראוי לפקוח עליו עליו. את זה אני מבסס בעיקר על הרשמים, ועל-פי התרשמות כללית. האחרון שהוסף הוא Little King's Story. כמו כן, עודכנו פרטים לשאר ה'כוכבים', וגם רועננו הכותרות.

מה הסוף שהכי אהבתם במשחק? ומה הסוף שאהבתם פחות? בפורום נינטנדו נפתח ת'רד מיוחד לנושא, ואינו מיועד רק לבעלי הקונסולות של נינטנדו, ואינו מתייחס רק לסופים של משחקי נינטנדו או עבור הקונסולות שלה.

אז מה היה לנו בשבוע שעבר (6-11 ביולי)?

  • פורסם סרטון הדגמה חדש ומרשים ל-Wario Land Shake שאפילו גרם לסקפטים לעשות במכנסיים. גיימפליי מגוון וכיפי ואנימציות מרשימות. צריך לראות כדי להאמין.
  • פורסמו סרטונים חדשים ומעוררי ציפייה ל-de Blob, כולל רשמים חדשים אשר שינו לו את הסטטוס מ"סתם עוד משחק ל-Wii", ל"משחק להיט וחובה ל-Wii".
  • ריאיון חדש ומעורר ציפייה נוסף ל-The Conduit, אשר נראה שגם הוא מצליח להפתיע רבים, במיוחד לאחר ששוחרר הסרטון האחרון (לא מדובר בסרטון שהועלה לכאן עד לאחרונה על ידי choppy).
  • התקבלו פרטים ראשונים על העלילה של Fatal Frame 4, כולל כמה תמונות חדשות. ולא, שלושה שבועות מההשקה היפנית, ועדיין לא שוחרר ולו טריילר אחד למשחק (אבל אני מריח אחד בקרוב מאוד, אפילו לפני E3).
  • שוחררו תמונות חדשות מ-Castlevania Judgment, ואיך הוא נראה? תשפטו בעצמכם.
  • שמועה: קפקום מפתחת F-Zero חדש לקונסולת ה-Wii. אם זה נכון, האם נראה אותו ב-E3 הקרבה?

וכמובן, לא נסיים בלי רגע אחד של נחת...

(מתוך ת'רד 'פארודיה ושעשוע' בפורום נינטנדו).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י