הרשמה

סוני תכריז השבוע על 7 משחקים חדשים

תערוכת E3 הייתה רק ההתחלה...

חלק מהמשחקים שיוכרזו עשויים להיות בלעדיים עבור ה-PlayStation VR

בפוסט מתוך הבלוג שלה, פרסמה סוני ביום שישי האחרון כי תכריז על 7 משחקים חדשים במהלך שבוע המשחקים בפריס שיחל ביום שני הקרוב, 30 באוקטובר. חלק מהמשחקים שיוכרזו עשויים להיות בלעדיים עבור ה-PlayStation VR. ההכרזות יגיעו במופע הפתיחה של סוני בשעה 17:00 שעון ישראל.

בשעה 17:00 יחל האירוע המרכזי ולדברי סוני, נקבל "הצצה חדשה ובלעדית לגל הכותרים החדש של ה-PS4". לאחר שיסתיים האירוע המרכזי, תערוך סוני שידור חי שבו יוכלו הצופים לצלול עמוק יותר אל תוך המשחקים שייחשפו. עושה רושם שיום שני הולך להיות עמוס במיוחד.

סיד שומאן (Sid Shuman), מנהל המדיה החברתית של סוני, אמר: "הולך להיות יום פרוע. E3 הייתה רק ההתחלה". במהלך תערוכת E3 האחרונה, חשפה סוני בין היתר את ה-Remake של Shadow of The Colossus, הצצה ראשונה אל המולטיפלייר של Call of Duty: WWII וש-God of War החדש יושק במהלך 2018.

מה אתם מצפים לראות במהלך האירוע של סוני בכנס המשחקים בפריס? בנימה אישית, אני מחזיק אצבעות לתאריך השקה ל-The Last of Us Part II. מלבד הכנס הקרוב, חשוב לזכור שבחודש דצמבר ייערך כנס ה-PlayStation Experience, כך שגם אם לא תקבלו את מה שתרצו, עדיין יש תקווה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י