הרשמה

המשחקים החדשים והמובילים של חודש נובמבר לקונסולות ולמחשב

חובבי משחקי היריות, המירוצים וגיבורי העל - זה בשבילכם

אחרי חודש אוקטובר המטורף, הגיע הזמן להוסיף עוד משחקים משובחים לרשימה

חודש אוקטובר היה אחד מהחודשים העמוסים ביותר בהשקות של משחקים גדולים ומצופים במיוחד. לאחר שאוקטובר כמעט ונגמר, הולך ומגיע חודש נובמבר, שמבחינת השקות, שם פחות דגש על הכמות ויותר על האיכות. בגזרת משחקי היריות, נזכה לחזור למקורות במשחק היריות הקלאסי Call of Duty: WWII ולתת קפיצה לחלל ב-Star Wars: Battlefront 2. חובבי המירוצים יזכו לקבל את Need for Speed: Payback. בגזרת המשחקים לכל המשפחה, נזכה לשחק ב-Sonic Forces או להציל את היקום ב-Lego Marvel Superheroes 2.

Call of Duty: WW2

כפי שניתן להבין משמו, סדרת Call of Duty חוזרת בחזרה אל מלחמת העולם השניה. עם קמפיין שנראה כמו סרט מלחמה מהוקצע, מצבי מולטיפלייר רבים ושובו של מצב ה- Nazi Zombies, המשחק הזה רחוק מלהיות ממוחזר.

המשחק יושק ב-3 בנובמבר עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

Sonic Forces

Sonic Forces ינסה להוסיף מספר תיבולים קלים למתכון המוצלח של הקיפוד המהיר והמוכר כל כך לכולנו. ראשית, בדומה ל- Sonic Generations, ניתן יהיה לשחק בשני הסוניקים, הקלאסי והמודרני, בשלבי 2D ו- 3D בהתאמה. שנית, בפעם הראשונה בסדרה, תוכלו ליצור גיבור משלכם שירוץ לצד הקיפוד הכחול.

המשחק יושק ב-7 בנובמבר עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch והמחשב.

Need for Speed: Payback

סדרת Need for Speed וסדרת "מהיר ועצבני" נראות כמו זיווג משמיים ולשם בדיוק מכוון הכותר הבא – Payback. חברת EA מספרת שהמשחק מלא בנהיגה ואקשן. בנוסף, עם 3 נהגים בהם ניתן לשלוט, כאשר לכל אחד היכולות המיוחדות שלו, כמות הפעלולים שניתן יהיה לבצע במשחק תהיה עצומה.

המשחק יושק ב-10 בנובמבר עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

Lego Marvel Superheroes 2

לגו מעלים את הרף ומחברים את העולמות של Marvel בגרסת ההמשך למשחק המצליח שלה. לאורך המשחק, תצאו למסע בעולמות של Marvel בניסיון לעצור את קאנג הכובש.

המשחק יושק ב-14 בנובמבר עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

Star Wars Battlefront 2

המשחק Battlefront 2 עומד לתת לכם יותר. הוא כולל מפות וגיבורים מכל סדרת "מלחמת הכוכבים" כאשר חלקם יגיעו גם לאחר שיושק המשחק בצורת DLC. בניגוד למשחק הראשון, המשחק יכלול קמפיין בכיכובן של דמויות מתוך הסדרה. אם אתם אוהבים קרבות חלל, זה המשחק בשבילכם.

המשחק יושק ב-17 בנובמבר עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

לאיזה משחק אתם הכי מחכים? נשמח לשמוע גם אם המשחק שלכם לא מופיע ברשימה. ספרו לנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:15 31.10.2017 | Nikobellic256 Nikobellic256

    אני לגמרי בהייפ מטורף לSonic Forces אין לי סבלנות כבר לחכות למשחק long live Sonic

  2. 2

    18:28 31.10.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    שני דברים ששווה להוסיף שהם אולי לא חדשים דנדשים אבל כן גדולים וקורים בנובמבר:
    - הנינטנדו סוויץ' מקבל עוד שלושה משחקים גדולים לארסנל שלו: Doom, Skyrim וRocket League. אף אחד מהם לא חדש אבל מצד שני זאת הולכת להיות הפעם הראשונה שיהיה אפשר לשחק את כל המשחקים האלה גם מחוץ לבית שזה בובה של דבר :)

    - שני המשחקים האחרונים של פוקימון על ה3DS יוצאים בחודש הקרוב: Pokemon Ultra Sun\ Ultra Moon. המשחקים יציגו סיפור שונה ממה שהמשחקים המקוריים עשו וכאמור: אלו הם המשחקים האחרונים שיצאו ל3DS, מה שאומר שאת המשחקים הבאים בסדרה נקבל כבר על הסוויץ' שזה מרגש למדי.

  3. 3

    19:23 31.10.2017 | MaorAsOne MaorAsOne

    אני מחכה לLego Marvel Super Heroes 2 ועשיתי לו כבר פריאורדר לסטנדרט וקניתי רק בגלל שיש שם את הספיידרמן של 2099 (לא היה אותו ב אוונגרס ובגרסה של 2013 גם לא אז זה הגיע בהפתעה גמורה(ספיידרמן 2099 הוא האהוב עליי מבין כל הספיידרמנים)
    גם חיכיתי לbattlefront 2 אבל מאז שגיליתי שהמשחק הולך להיות paytowin אז כל ההייפ ירד
    וגם אני ממש לא מתחבר לקוד או לסוניק

  4. 4

       | פורסם ע"י