הרשמה

חברת EA מדברת על סגירת Visceral ועל משחקי סינגל פלייר

מה יעלה בגורל משחק ה-Star Wars של הסטודיו?

הסגירה באה בעקבות זה שהסטודיו לא הצליח לעמוד בציפיות ש-EA הציבו לו. שילוב בין סינגל פלייר ומולטיפלייר, מענה על ציפיות השחקנים והתמודדות עם טרנדים

אחד האירועים המעניינים והגדולים ביותר השנה הוא סגירת סטודיו Visceral (בעבר EA Redwood Shores) האחראי לסדרת Dead Space ולמשחק סינגל פלייר לא ידוע בעולם Star Wars. כעת אנדרו ווילסון, מנכ"ל EA מגיב לעניין.

ווילסון אומר כי הסגירה באה בעקבות זה שהסטודיו לא הצליח לעמוד בציפיות ש-EA הציבו לו. הציפיות הן בעיקר שילוב בין סינגל פלייר ומולטיפלייר, מענה על ציפיות השחקנים והתמודדות טובה יותר עם טרנדים ומגמות בתעשיה. זה כנראה מכוון לכך שהמשחקים של Visceral לא כללו מרכיבי Microtransactions ש-EA אוהבת ומרוויחה מהם הון עתק.

למרות סגירת Visceral, משחק ה-Star Wars עליו עבדה עדיין יישאר בפיתוח תחת סטודיו אחר כשהצוות שעבד עליו יתועל אליו.

ואלו דבריו של ווילסון על סגירת Visceral Games: "כל פעם שאנחנו סוגרים סטודיו זו החלטה מאוד קשה ומשהו שאנחנו לוקחים ברצינות רבה. השקענו המון זמן בחשיבה על כך לפני שקיבלנו את ההחלטה. אך מדי פעם לפעם זה קורה (שסוגרים סטודיו) בכדי להמשיך בתהליך היצירה".

על משחק ה-Star Wars של Visceral אמר: "במהלך תהליך הפיתוח של המשחק שהם עבדו עליו, בדקנו את המשחק בשיתוף שחקנים, הקשבנו לפידבק בנוגע למה ואיך הם רוצים לשחק. הקדשנו תשומת לב רבה לשינויים היסודיים בשוק. ראינו התפתחות של השוק וזה נעשה ברור שבכדי להעביר חוויה ששחקנים רוצים לחזור אליה ולהנות לזמן ארוך אנחנו צריכים לשנות את העיצוב.

אולי שמעתם את השיחה הזו בנוגע לסינגל פלייר מול מולטיפלייר או סינגל פלייר מול שירות לייב (כמו ב-Dark Souls שניתן להתחבר לאנשים On the fly). (ההחלטה לסגור את Visceral ולהעביר את הפיתוח של משחק ה-Star Wars) לא הייתה בגלל ש'זה היה רק משחק סינגלפלייר וזה היה צריך להיות שירות חי'. זה היה יותר על 'איך אנחנו רוצים להעביר חווית משחק שתהיה יותר נכונה לשחקנים'. אנחנו עדיין מאמינים ב-IP של Star Wars" (הערת הכותב: באמת EA? דרוש הרבה בשביל לא להאמין ב-IP שמכניס כלכך הרבה כסף וקיבלתם את הרישיון לפתח מוצרים בעולם שלו ואתם גם משלמים עליו לא מעט...).

ווילסון מוסיף כי הוא מאוד מרוצה מחלק מהתוכן והפיתוח של Visceral והוא מקווה שהוא יוכל לשמור אותו להמשך הפיצוח של המשחק.

משחק ה-Star Wars הבא הוא Star Wars: Battlefront II שיוצא ב-17 בנובמבר ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב. מפתחת Titanfall גם עובדת על משחק Star Wars משלה כמשחק פעולה מגוף שלישי. נראה ש-EA מנצלת כל טיפה מה-IP של Star Wars והתקווה שלי היא שההעמסה של משחק Star Wars לא תפגע במותג.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י