הרשמה

צפו כיצד נראה PUBG על ה-Xbox One לעומת ה-Xbox One X והמחשב

צפו בסרטון שמציג את ההשוואה המסקרנת

אז נכון שהצד הגראפי הוא לא הצד החזק של PUBG, אבל בכל זאת מסקרן לראות השוואה כזאת

זה לא סוד שלגרסת ה-Xbox One של PUBG יש נכון לעכשיו לא מעט בעיות ביצועים, אבל אין זה אומר שאי אפשר לעשות בדיקה כיצד המשחק נראה על הקונסולה הזו לעומת המחשב ולעומת ה-Xbox One X.

זה נכון שגראפיקה זה לא הצד החזק של PUBG, אבל יש בהחלט הבדלים בין הגרסא הבסיסית ב-Xbox One לבין הגרסא ב-Xbox One X. על פי בדיקה שנעשתה על ידי Digital Foundry, הגרסא ב-Xbox One משתמשת בטקסטורות בעלות איכות גבוהה יותר ו-Anti Aliasing טוב יותר מהמחשב (בהגדרות הכי נמוכות), אבל סובלת מרמת פירוט גרועה במטרות רחוקות. בכל מה שקשור לטקסטורות ולצלליות, גרסת ה-Xbox One טובה יותר בקצת מגרסת המחשב (בהגדרות הנמוכות ביותר).

בצד של ה-Xbox One X, האיכות של הטקסטורות וה-Anti Aliasing טובה יותר מגרסת המחשב בהגדרות המדיום, כלומר זה יושב איפושהו בין מדיום לאולטרה, וזה בהחלט מוכיח שיש הבדל לטובת ה-One X לעומת המחשב.

רק כאשר עושים השוואה בין ה-Xbox One ל-Xbox One X, רואים באמת את השיפורים. חוץ משדרוג הרזולוציה (Full HD לעומת 4K), התמונה עצמה היא עשירה וחדה יותר. כל זה מתאפשר בגלל של-One X יש מספיק VRAM על מנת לתמוך בטקסטורות ברמת אולטרה כמו שיש במחשב. כמובן שגם תאורה, depth of field ועוד אפקטים נראים טוב יותר על ה-One X לעומת הדגם הבסיסי.

PUBG זמין כעת בתוכנית ה-Xbox Game Preview.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י