הרשמה

חברת Infinity Ward פותחת משרדי פיתוח ומחקר בפולין

הסטודיו יחזור לפתח משחק Call of Duty חדש בשנת 2019

מפתחת Call of Duty: Infinite Warfare פותחת משרדים חדשים בקרקוב

חברת Infinity Ward, אחת משלושת החברות שעובדות בשיתוף עם Activision לפיתוח משחקי Call of Duty בשנים האחרונות, פותחת משרדי פיתוח ומחקר בקרקוב, פולין. בפוסט שפורסם על ידי Activision, נאמר שהמשרדים החדשים בפולין יעבדו בשיתוף פעולה קרוב עם המשרדים הראשיים בלוס אנג'לס.

"אנו נרגשים להכריז על הרחבת יכולות הפיתוח שלנו עם פתיחת המשרדים החדשים שלנו בפולין", אמר מנהל סטודיו Infinity Ward, דייב סטול (Dave Stohl).

סטול אמר שהסטודיו של Infinity Ward בפולין יהיה "סטודיו פיתוח מחקר ברמה עולמית." הוא גם הוסיף ואמר ש-Infinity Ward מצפה להיכנס יותר לתרבות פיתוח המשחקים המקומית והמוכשרת בפולין. מיכאל דרובוט (Michal Drobot), מהנדס עיבוד ראשי במקצועו, ינהל את הסטודיו החדש של Infinity Ward בפולין.

דרובוט עבד ב-Infinity Ward מאז ספטמבר 2014, והוא כמובן תרם רבות לפיתוחו של המשחק האחרון שפיתחה החברה, והוא כמובן Call of Duty: Infinite Warfare. לפני הצטרפותו ל-Activision, הוא עבד ב-Guerrila Games, הסטודיו שפיתח את סדרת Killzone, והוא גם עבד ביוביסופט מונטריאול, הסטודיו שפיתח בין היתר את סדרת Far Cry.

כאמור, המשחק האחרון של Infinity Ward היה Call of Duty: Infinite Warfare, ובהתחשב בעובדה ששלוש חברות עובדות על שלושה משחקי Call of Duty שונים, אנחנו יודעים שחברת Treyarch תפתח את משחק Call of Duty החדש בשנת 2018, ו-Infinity Ward תחזור לפתח את המשחק הבא שיושק ב-2019. אגב בנוגע ל-Call of Duty הבא שיגיע ב-2018, חברת Treyarch ככל הנראה תביא לנו את Black Ops 4, אך כמובן מדובר במידע לא רשמי ויש להתייחס אליו בהתאם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י