הרשמה

המשחק PUBG הגיע ל-3.1 מיליון שחקנים פעלים בו זמנית בסטים

בעוד 1.5 מיליון שחקנים קיבלו באן

אפילו חודשים לאחר השקתו ב-Early Access ושבועיים לאחר השקת גרסה 1.0 המשחק המצליח ממשיך לקבוע שיאים וזה לא נראה כי הוא בדרך לעצור.

המשחק PlayerUnknown's Battlegrounds שבר את שיאו הקודם והגיע ל-3.1 מיליון משתמשים מחוברים בו זמנית. כל זה בזמן שה-PUBG Corporation חסמו כ-1.5 מיליון צ'יטרים.

אפילו חודשים לאחר השקתו ב-Early Access ושבועיים לאחר השקת גרסה 1.0 המשחק המצליח ממשיך לקבוע שיאים וזה לא נראה כי הוא בדרך לעצור.

כמובן שהשקת גרסא 1.0 ולהיות מהמשחקים שכן הצליחו לעבור את ה-Early Access תורמת לכך רבות. כמו כן התוספות של מפה חדשה, UI מעודן, נשקים חדשים ופיצ'רים נדרשים עזרו לפופולאריות הגואה של המשחק.

בסין המשחק פופלארי במיוחד והם ממשיכים להוביל את טבלת המכירות של המשחק וכמו כן שחקנים פעילים. בסוף השבוע היו 3,106,358 שחקנים פעילים ב-Steam.

הנתון הזה מרשים הרבה יותר בהשווה לנתוני המשחקים האחרים כוללים DOTA2, המשחק מבית Valve שהגיע לנקודת השיא שלו שהייתה 1.29 מיליון שחקנים לפני שנים. כבר באוקטובר, חודשיים לפני השקת גרסא 1.0, המשחק הצליח להגיע ל-2 מיליון שחקנים פעילים.

ביחד עם הפופולאריות המטורפת של PUBG ישנה את בעיית הצ'יטרים, בעיקר אלו שהגיעו מסין. חברת BattlEye האחראית על מנוע האנטי-צ'יט פרסמה בטוויטר שלה שכמות המשתמשים החסומים במשחק היא כבר 1.5 מיליון משתמשים.

למרות זאת, השחקנים לא מפסיקים לשחק את המשחק ו-PUBG Corp כבר אמרו שהם עובדים במרץ על טיפול בקוד כך שצ'יטים יהיו קשים יותר.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י