הרשמה

המשחק Hunt: Showdown ייכנס לאלפא סגורה בסוף החודש

משחק המולטיפלייר החדש של Crytek ייכנס לאלפא סגורה בקרוב

המשחק ככל הנראה מיועד להגיע רק למחשב מאחר ולא ידוע על כוונה להשיקו לקונסולות

חברת Crytek הכריזה שמשחק המולטיפלייר מז'אנר האימה החדש שלה, Hunt: Showdown, ייכנס לאלפא סגורה ב-31 בינואר, וזה אומר שאתם יכולים להירשם כבר עכשיו ולקוות שיתמזל מזלכם לנסות את המשחק המסקרן.

אם טרם שמעתם על Hunt: Showdown, אז הוא הוכרז עוד בתערוכת E3 בשנה שעברה, וזה נראה שהוא כולל סגנון משחק שהוא סוג של תערובת בין סגנון PvE (שחקן נגד הסביבה), ו-PvP (שחקן נגד שחקן). המשחק בעצם מתחיל בכך ש-5 קבוצות, כאשר כל קבוצה כוללת 1-2 שחקנים, צריכות לשוטט באזורי הביצות הגדולים של לואיזיאנה כאשר המטרה היא להיות הראשונים שימצאו ויהרגו מפלצת בוס מסוימת. הקבוצה הראשונה שתהרוג את המפלצת זוכה במענק, ואז בעצם כל שאר הקבוצות במפה יפנו נגד הקבוצה המנצחת שמנסה להימלט עם המענק.

ב-Crytek מתכננים להשיק את Hunt: Showdown קודם כל עבור ה-Steam Early Access לפני ההשקה המלאה. כמובן שלפני זה, החברה רוצה לקיים אלפא סגורה עם מספר מצומצם ונבחר של שחקנים על מנת לבדוק מספר אספקטים של המשחק כמו גיימפליי, איזון ועוד דברים כאשר הדבר העיקרי הוא המשוב של הקהילה. תוכן חדש יתווסף לאלפא ככל שעובר הזמן.

אם אתם מעוניינים להתנסות באלפא, תוכלו להירשם דרך האתר הרשמי של המשחק. ראוי לציין שהחברה תבחר את הנבחרים בצורה אקראית ויישלח אליהם מייל עם הפרטים המלאים. גם אם לא קיבלתם הזמנה כשאתם יודעים שאחרים קיבלו, עדיף לחכות כי ההזמנות יישלחו בגלים לכן יש לכם עוד הזדמנות לעלות בגורל.

אין עוד תאריך השקה ל-Hunt: Showdown, אבל לפי המפתחת, המשחק יהיה בפיתוח לפחות עוד 12 חודשים מרגע ההשקה ל-Steam Early Access, לכן יש עוד זמן להשקה המלאה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י