הרשמה

המשחק We Happy Few נדחה, האפשרות לבצע רכישה מוקדמת יורדת

המפתחת מציעה החזרים כספיים לשחקנים שרכשו את המשחק מראש

הסיבה לדחייה - אי שביעות רצון מהתחלת הסיפור של ארתור, אחת הדמויות במשחק

משחק ההישרדות We Happy Few היה אחד ההפתעות המרעננות של תערוכת E3 2016, וכאשר הוא נכנס לשלב ה-Early Access באותה תקופה, הרבה מאוד התפעלו מהמקוריות ומהרעיון הכללי של המשחק שכלל עולם דיסטופי, אפל וקודר ששורץ בסוג של זומבים חברתיים ומוזרים. באשר למשחקיות עצמה, הייתה הסכמה שהמשחק צריך עוד עבודה כי יש לא מעט פוטנציאל במשחק. עכשיו, כשנה וחצי לאחר אותה תקופה, המפתחת Compulsion Games מודיעה שהיא דוחה את ההשקה המלאה של המשחק לקיץ 2018.

המפתחת דאגה לפרסם סרטון עם מפתחי המשחק שהסבירו מה עומד מאחורי המהלך. לדבריהם, מבחינת תוכן המשחק כבר גמור, אבל הוא צריך עוד ליטושים ושיפורים לפני שהוא מגיח לאוויר העולם. אם אתם רוצים לדעת ספציפית על איזה ליטושים ושיפורים מדובר, אז המפתחת עובדת על שיפורים גדולים להתחלה של הסיפור של ארתור, אחד מהדמויות שניתן לשחק איתן במשחק. לטענת המפתחים, הם הרגישו שהשעתיים הראשונות של הסיפור של ארתור לא תואמות לסגנון של המשחק.

בנוסף, המפתחת התייחסה למשוב של השחקנים שאמרו שהמחיר של המשחק ב-Early Access היה גבוה מדי. גרסת ה-Early Access הייתה זמינה עבור אלו שרכשו את המשחק מראש ב-Steam. מאחר ומדובר בעיקרון בהזמנה מראש, המפתחת הציבה את המחיר על 51 דולר, המחיר שהיא ציפתה שהמשחק המלא יעלה, וכתוצאה מכך הרבה התלוננו על המחיר הגבוה למשחק שעוד לא הושלם.

בתגובה לכך, המפתחת מציעה החזרים כספיים לכל השחקנים של המשחק ב-Steam, בלי קשר לזמן המשחק. בנוסף, המפתחת מורידה את האפשרות לרכוש את המשחק מראש ב-Steam והיא תפתח אפשרות זו כאשר המשחק יהיה קרוב יותר להשקה.

We Happy Few יהיה זמין מתישהו בקיץ עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י