הרשמה

המשחק Anthem נדחה ל-2019, כותר חדש בסדרת Dragon Age נמצא בפיתוח

מה צופן העתיד עבור Bioware?

EA מפעילה לחצים שכנראה לא יסתיימו בצורה טובה

למרות ש-Bioware גרמה לנו לחשוב שמשחק האקשן/תפקידים המצופה שלה יגיע ב-2018, כעת המפתחת יוצאת בהודעה ומכריזה כי השקת המשחק תידחה לשנת 2019 במקום זאת, ושהסטודיו העביר את רוב המשאבים וכוח האדם שלו אל הפרוייקט הזה.

Anthem היה בפיתוח מאז שנת 2012, ומקורות רבים אומרים שהדחייה קשורה. המפיצה מפעילה לחץ רב על Bioware מסיבות שונות, כמו בעיות עם מנוע המשחק Frostbite והביקורות הלא מחמיאות במיוחד ל-Mass Effect: Andromeda. למרות הבעיות, אנחנו לא מאמינים שהמשחק יושק מאוחר יותר ממרץ 2019, מכיוון שזו סוף השנה הכספית של EA.

בציוץ בעמוד הטויטר שלו, מארק דארה (Mark Darrah), המפיק בפועל של Anthem, סיפר כי הוא נמצא באותו תפקיד גם בצוות הפיתוח שעובד על כותר חדש בסדרת Dragon Age. ציוץ זה גרר אחריו המון תגובות מצד המעריצים שפשוט רצו לדעת כמה שיותר, מה שהוביל לציוץ נוסף מדארה בו הוא מספר כי לכותר הבא בסדרה יהיו אלמנטים "חיים עם התמקדות עמוקה על דמויות ועלילה."

לבסוף, לפי דיווח מאתר Kotaku, הסטודיו נמצא בתהליכי דיון לגבי המשך פיתוחו של כותר ה-MMO שלהם - Star Wars: The Old Republic, שכבר משנת 2011 ממשיך לקבל עדכונים והרחבות תוכן חדשות. מקור אחד טען כי צוות קטן אחראי על תיחזוק המשחק ושעתידו "נמצא באוויר".

נראה כי הצלחת של Bioware בהחלט מלאה לזמן הקרוב, אבל בעקבות המחלוקות הענקיות שנוצרו עקב Mass Effect: Andromeda ו-Star Wars :Battlefront 2, הלחץ ש-EA מפעילה על המפתחים שלה עלול לגרום לנזק רציני. נצטרך לחכות ולראות איך שנת 2018 תעבור עבורם.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י