הרשמה

שמועות והשערות: דיווח חדש משתף פרטים חדשים על GTA 6

לפי מקור פנימי ב-Rockstar, המשחק הבא בסדרה יתרחש ב-Vice City ודרום אמריקה. הדמות הראשית ככל הנראה תהיה אישה. ומה לגבי השקה? תצטרכו לחכות כמה שנים...

לפי מקור פנימי בחברת Rockstar, המשחק הבא בסדרת GTA יתרחש בשני מקומות שונים, יכלול דמות ראשית נשית וצפוי לצאת רק ב- 2022

בעולם הגיימינג, שמועות הן עניין נפוץ ובמקרים רבים מתבררות גם כלא נכונות, אבל כשזה מגיע למשחק אהוב ומצופה כל כך כמו GTA 6, אנחנו בטוחים שתרצו לשמוע עליהן.

לפי מקור פנימי בחברת Rockstar, המשחק הבא בסדרת GTA יתרחש בשני מקומות שונים, יכלול דמות ראשית נשית וצפוי לצאת רק ב-2022. המיקומים בהם המשחק צפוי להתרחש הם Vice City, הגרסה של Rockstar לעיר מיאמי שבפלורידה, ארה"ב, ובחלקים מסוימים בדרום אמריקה.

לפי הדיווחים, לראשונה בסדרה, הדמות הראשית במשחק תהיה אישה, אך לא נמסרו פרטים לגבי האם ניתן יהיה לשחק בתור דמויות נוספות כמו ב-GTA 5. כמו כן, אין מידע נוסף לגבי האם המשחק יחזור לתקופת שנות ה-80 או יכלול את דמותו של טומי ורסטי.

באשר לתאריך השקה, המשחק צפו לצאת רק בעוד 3-4 שנים. מנסיון העבר, נוטה Rockstar לדחות פעמים רבות את תאריכי ההשקה של הכותרים שלה, כך שהמשחק הבא צפוי לצאת רק לקראת שנת 2022. לפי אותו מקור, Rockstar מכנה כרגע את GTA 6 בשם הקוד: Project Americas.

שימו לב שמדובר בדיווחים ראשוניים בלבד ויש לקחת את המידע בעירבון מוגבל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:48 07.03.2018 | barel140 barel140

    עם כמה שאהבתי את VICE CITY במידה וזה נכון אני מקווה שב- GTA 7 יסיימו כבר עם הערים האלה, אנחנו מכירים את השמות האלה עוד מ GTA 1

  2. 2

       | פורסם ע"י