הרשמה

Streets of Rage 4 הוכרז, מפותח ע"י המפתחים של Wonder Boy

Axel ו-Blaze חוזרים ובענק

צפו בטריילר ההכרזה על המשחק

בהפתעה מוחלטת ולגמרי משום מקום: סדרת משחקי ה-Beat-em-ups המיתולוגית, Streets of Rage, מקבלת משחק רביעי בסדרה בדמות Streets of Rage 4. את המשחק מפתחת חברת Lizardcube שאחראית על המשחק Wonder Boy: The Dragon’s Trap, ותפיץ אותו חברת DotEmu בשיתוף עם Sega. בנוסף עוזרים בהכנת המשחק מפתחים מחברת Guard Crush Games שיצרה את המשחק Streets of Fury שגם היה Beat-em-up באותו הסגנון.

המשחק הרביעי יכיל שתיים מהדמויות האהובות והמוכרות ביותר בסדרה, Axel Stone ו-Blaze Fieldling כששניהם נראים מבוגרים יותר ו-Axel אפילו גידל זקן של ממש. זה נראה שהגרפיקה של המשחק מתבססת ברובה המוחלט על ציור ביד של הדמויות השונות ושל האנימציה (בדומה ל-Wonder Boy). למעט טריילר ההכרזה הנהדר לא קיבלנו תאריך יציאה למשחק או פלטפורמות עליהן המשחק יצא, למרות שזה נראה שהמשחק יצא לכל הפלטפורמות, בדומה ל-Wonder Boy, בעיקר בגלל הצוותים המעורבים בתהליך. סדרת המשחקים החלה את דרכה בשנת 1991 כשהמשחק האחרון שקיבלנו, Streets of Rage 3 יצא ב-1994. בעוד שלא קיבלנו שום משחק נוסף בסדרה לאורך השנים, הדמויות מהמשחק עדיין נחשבו לדמויות אהובות המזוהות מאוד עם Sega כש-Axel הופיע במשחק הקרוסאובר Project X Zone 2.

בנימה אישית: Streets of Rage הינה סדרת ה-Beat-em-ups האהובה עליי בכל הזמנים כשאני חוזר למשחק השני בסדרה הרבה. הדבר הכי קרוב שקיבלנו היה משחק מעריצים בצורת Streets of Rage Remake (משחק שכתבתי עליו באחת הכתבות הראשונות שלי באתר!), וזה נהדר לראות את Sega נותנים למפתחים הזדמנות ליצור משחק המשך בדומה למה שהם עשו עם Sonic Mania. אני מתרגש, זה בטוח.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י