הרשמה

גנרל גרייבוס מצטרף ל-Star Wars: Battlefront II בחודש אוקטובר

מוכנים לתת למשחק עוד צ'אנס?

General Grievous מגיע לשדה הקרב באוקטובר

DICE הציגה לציבור את תוכניותיה המעודכנות לתוכן העתידי של Battlefront II. בכל חודש, המפתחת מתכננת להוסיף למשחק תוכן חדש כגון מפות חדשות, תחפושות לחיילים שלכם, מצבי משחק וגיבורים חדשים. בעצם, כל מה שמעריצי המשחק רצו ממנו לפני שהוא יצא, וכולנו זוכרים איך זה הלך...

אבל נראה ש-DICE מוכנה להראות שהיא למדה מהטעויות שלה ומוכנה להוסיף למשחק כל מה שהמעריצים חושקים בו. בתור התחלה, בחודש ספטמבר אנחנו צפויים לקבל מערכת Squads למשחק, שתאפשר לשחקנים לעשות Spawn על שחקנים שאיתם בקבוצה, בדומה מאוד למערכת המצויינת ממשחקי Battlefield שעדיין לא ברור לנו למה לא הוספה ל-Battlefront II מלכתחילה. כמו כן בספטמבר נקבל גם סקינים חדשים לחיילי ה-Clone Troopers. 

בחודש אוקטובר דברים מתחילים להתחמם, עם ההוספה של General Grievous, הדוריד המשתעל עם ארבעת הידיים שבכל אחת חרב Lighstaber שלקח מג'דיי שהרג. כנראה מדובר בדמות השנייה המבוקשת ביותר עבור המשחק, ועכשיו סוף סוף נוכל לראות את הדמות בפעולה בשדה הקרב. הדמות הראשונה המבוקשת ביותר היא Obi-Wan Kenobi, אותו נקבל בחודש נובמבר לצד מפת Genosis, סקינים חדשים ו-3 רכבים חדשים. לבסוף, בעונת החורף אנחנו צפויים לקבל את הדמויות Count Dokku ו-Anakin Skywalker, לצד מצבי משחק חדשים וסקינים נוספים. 

מה אתם חושבים על התוכן העתידי? האם זה יעזור למשחק להחזיר אליו את המוני המעריצים שנטשו אותו עקב מחסור בתוכן?

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י