הרשמה

בלאזקוויץ' חוזר: Wolfenstein 3 נמצא בפיתוח

אם פיט היינס אמר, אנחנו מאמינים

עד אז נסתפק Wolfenstein: Youngblood, וכדאי שתביאו חבר

אנחנו מודים, כש-Bethesda הכריזה על Wolfenstein: Youngblood בתערוכת E3 2018, חששנו ש-Wolfenstein II: The New Colossus יסמן את סוף עלילותיו של בי.ג'יי בלאזקוויץ' (B.J Blazjowicz). אבל אנחנו שמחים להגיד שהחששות שלנו היו לשווא, וש-Wolfenstein III נמצא בפיתוח!.

האישור מגיע מפיט היינס (Pete Hines), סגן המנכ"ל של Bethesda ואיש יחסי הציבור והשיווק של כל משחק שיוצא מהסטודיו. בראיון לאתר Metro,  המראיין אמר להיינס - "אני רק רוצה שתבטיח לי שיהיה Wolfenstein III, כי אני רוצה לראות איך זה נגמר". היינס ענה בתגובה - "כן, אנחנו לגמרי מכינים את Wolfenstein III!. הם אמרו על הבמה שהם לוקחים הפסקה מהסיפור הגדול יותר כדי לעבוד על הדבר הזה. אבל כולנו חייבים לראות איך זה נגמר."

היינס כמובן מתייחס למפתחים שעלו על הבמה ב-E3 2018 כדי להכריז על Wolfenstein: Youngblood, כותר ספין-אוף קואופרטיבי שיציג את בנותיו התאומות של ביג'יי בתור הדמויות הראשיות, 19 שנים לאחר אירועי המשחק השני.

אנחנו שמחים מאוד מההכרזה הזאת, ומצפים לשמוע יותר על Wolfenstein III... בשנים הקרובות. Wolfenstein: Youngblood צפוי לצאת ב-2019 לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י