הרשמה

דיווח: גרסאת בטא ל-Red Dead Online תיפתח בחודש נובמבר

חקרו את המערב הפרוע עם חברים

הבטא תתחיל בחודש נובמבר 2018

זה היה ידוע ש-Red Dead Redemption 2 יכיל מצב מולטיפלייר שיהיה דומה למשחק הקודם בסדרה ול-GTA Online. שחקנים יכנסו למפת העולם-פתוח של המשחק שם יוכלו לפגוש בשחקנים אחרים ולהתמודד נגדם או איתם בשלל מצבי משחק כמו מירוצים, Deathmatch, Capture The Flag או סתם להסתובב במפה ולעשות שטויות כמו מרדפי משטרה אחרי טבח המוני או שוד של קיוסק מקומי.

כעת, Rockstar Games הכריזו כי מצב המולטיפלייר של המשחק יקרא Red Dead Online, וכי הוא צפוי להיכנס לגרסאת הבטא שלו בחודש נובמבר. "היום אנחנו שמחים להכריז על Red Dead Online, חווית אונליין שמתרחשת בעולם הפתוח של Red Dead Redemtpion 2" המפתחת מספרת בפרסום בלוג. "מדובר בהתפתחות של מצב המולטיפלייר הקאלסי מ-Red Dead Redemption המקורי, אשר משלב משחקיות עלילתית, תחרותית וקואופרטיבית בדרכים חדשות ומהנות. Red Dead Online מתוכנן לצאת בנובמבר 2018 בתור בטא פתוחה, וכמו הרבה חוויות אונליין בגודל כזה, כמובן שיהיו בעיות בהשקה. אנחנו מצפים לעבוד עם הקהילה המדהימה והמסורה שלנו על מנת לפתור בעיות ולעבוד איתנו כדי להפוך את החוויה הזו למשהו מהנה וחדשני."

גישה ל-Red Dead Online תהיה חינמית לכל מי שרכש את Red Dead Redemtption 2 על ה-Playstation 4 או על ה-Xbox One. המשחק צפוי לצאת ב-26 באוקטובר. 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י