הרשמה

המשחקים Marvel's Avengers ו-Wolfenstein: Youngblood קיבלו תמיכה ב-DLSS

8K, הנה הנוקמים באים

העדכון האחרון ייתן לנוקמים אופציה למשחק ב-8K על ההגדרות הכי גבוהות

גם Marvel's Avengers וגם Wolfenstein: Youngblood יוכלו להשתמש בטכנולוגיית ה-DLSS של Nvidia על המחשב האישי החל מאתמול בלילה, זאת לפי העדכון החדש של שני המשחקים. העדכון נועד לאפשר למשחקים הכבדים לנצל את היכולות של הכרטיס החדש של Nvidia, ה-RTX 3090, ברמה הגבוהה ביותר ויאפשר להם להשתמש ב-DLSS כדי להגיע לביצועים טובים ברזולוציית 8K. המשחקים מצטרפים למשחקים כמו Death Stranding ו-Control שכבר תומכים בטכנולוגיה הזו.

ה-DLSS של Nvidia היא ללא ספק אחת הטכנולוגיות היותר מסקרנות בעולם הגיימינג כיום. למי שלא מכיר, DLSS (קיצור של Deep Learning Super Sampling) היא טכנולוגיה מבוססת AI שמטרתה היא לרנדר בצורה יעילה כמה שיותר פיקסלים בתמונה כדי לספק לצופה איכות תמונה נהדרת, בשמינית או תשיעית מהביצועים הנדרשים. הטכנולוגיה הזו מעניינת מכמה סיבות: הסיבה הראשונה היא ש-Nvidia יכולה לספק ביצועים משוגעים ברזולוציות גבוהות ותמונה פשוט נהדרת, כשהיא בעצם עושה Upscaling חכם מרזולוציות נמוכות יותר כמו 1440p, 1080p ולפעמים אפילו נמוך יותר.

הסיבה השנייה היא שחלק מהאנשים (אני ביניהם) חושבים שהקונסולה הבאה בסדרת ה-Switch של נינטנדו תעשה שימוש בטכנולוגיה הזו כדי להיות מסוגלת לרנדר משחקים ברזולוציות שעד היום היא לא יכלה להתקרב אליהם אפילו (הכרטיס הגרפי של ה-Switch הוא של Nvidia). יהיה מעניין לראות אם הקונסולה הבאה של נינטנדו (שאני מעריך שנשמע עליה בקרוב) באמת תוכל לנצל את הטכנולוגיה הזו ונוכל לשחק במשחק כמו הנוקמים בכל מקום ובכל זמן.

אנשי ה-PC בואו נשמע אתכם! כבר יצא לכם להתנסות עם DLSS? חושבים שזה העתיד של הגיימינג או שאתם מעדיפים לרנדר את כל הפיקסלים בכל הכוח? ספרו לנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י