הרשמה

שלושה משחקי City-Building קטנים ומעניינים

אוהבים לבנות ערים? המשחקים האלה הם בשבילכם

איך תמיד פרסטון אומר: Another Settlement Needs Our Help

מי מאיתנו לא חולם לשבת בכיסא של מהנדס העיר לתקופה קצרה ולבנות את עיר חלומותיו? כניראה שהמון אנשים חולקים את חלום זה, כי אם לא, אז משחקים כמו סדרת משחקי SimCity או Cities Skylines לא היו קיימים ומצליחים כמו שהם מצליחים. לכן אחרי שהעברתי עשרות רבות של שעות במשחקים אלה ורוויתי מהם, יצאתי במסע חיפוש אחרי משחקי בניית ערים חדשים שיעבירו לי את הזמן וימנפו את הדמיון שלי. מסע שבסופו הגעתי למספר משחקים מעניינים כשהיום אני רוצה להכיר לכם שלושה מהם.

Cloud Gardens

Cloud Gardens הוא משחק אינדי קטן עם פסקול מרגיע וסגנון גרפי מיוחד במינו אשר יאפשר לכם לבנות איזורים קטנים מתוך עיר נטושה כשאחר כך תצטרכו לעזור לטבע לצמוח ולגדול עד שלבסוף הוא ישתלט חזרה על המקום. המשחק הושק לפני חודש במודל Early Access ב-Steam במחיר של 30 שקלים והוא משחק מעולה אם אתם רוצים להעביר כמה דקות ברוגע.

The Wandering Village

זה הוא ללא ספק המשחק המיוחד ביותר מבין השלוש. במבט ראשון אפשר לחשוב ולטעות ש-The Wandering Village הוא משחק בניית עיר (או במקרה הזה כפר) רגיל לגמרי. אך בשונה ממשחקים אחרים, כאן כל עולם המשחק שעליו אנו בונים את נמצא על גבו של דינוזאור ענקי אשר נודד בעולם כשכל איזור חדש שהוא מגיע אליו יביא איתו משאבים ייחודיים ואתגרים חדשים איתם השחקן יצטרך להתמודד. באופן אישי- רכשתי את המשחק שנמצא כרגע בשלבי מימון ב-Kickstarter עבור 53 שקלים, אך אזהיר כבר עכשיו שהמשחק יושק רק בעוד שנתיים.

Townscaper

אמרתי משחקי בניית ערים- אמרתי Townscaper, משחק שלא עושים בו שום דבר חוץ מלבנות עיר. כמו Cloud Gardens גם Townscaper הוא משחק קטן ומרגיע עם סגנון גרפי יוצא דופן. הקונספט של Townscaper הוא דיי פשוט, איפה שתחלצו במפה- ייבנה שם בית. תחלצו שוב פעם על אותו המקום והבית יקבל עוד כמה, תחלצו עוד כמה פעמים והבית יהפוך לבניין. כך תוכלו לבנות לאט לאט, בית אחר בית וקומה אחרי קומה עיר ציבעונית ומפורטת. Townscaper מוצע כבר עכשיו עבור 22 שקלים בלבד ב-Steam.

מה חשבתם על המשחקים שהצגתי לכם היום? אהבתם את הסגנון הייחודי שלהם? ספרו לי בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י