הרשמה

October Rain - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש אוקטובר

מנסיעה ברכב עם כוחות סוס עד רכיבה על סוסים אמיתיים - הנה מבט על חלק מהמשחקים הגדולים של חודש ענק לגיימינג

חלק מהמשחקים זמינים לקנייה כבר היום וחלק בהמשך החודש

כמו השינוי מה-30 בספטמבר לראשון באוקטובר, כך גם ליין-אפ המשחקים של שנת 2018 הופך מטוב מאוד ויפה, לפשוט מפחיד. חודש אוקטובר הקרוב מכיל בתוכו כמות אדירה של משחקים, כשחלקם נחשבים לגדולים שיצאו השנה. אז החלטנו לעשות לכם קצת סדר במשחקי חודש אוקטובר ולהציג לכם חלק מהמשחקים הגדולים של החודש. לפני שאנחנו מתחילים אנחנו יודעים שנדלג על כמה משחקים שיוצאים באוקטובר, כי פשוט יוצאים המון (לא שאנחנו מתלוננים, כן?), אז לכל אלו שלא רואים את המשחק שלכם ברשימה, מתנצל מראש.

אבל בואו ניגש לעיקר ונמנה חלק מהמשחקים הגדולים שמגיעים החודש - בואו נצא לדרך!

Mega Man 11 - Switch, PS4, Xbox One, PC

המפציץ הכחול חוזר בענק! סדרת משחקי הפלטפורמה מקבלת משחק המשך לראשונה מזה 8 שנים, אז היא ראתה את היציאה של Mega Man 10. המשחק החדש בסדרה עוזב את גרפיקת ה-8 ביט לטובת גרפיקה משופרת ומכניקות נוספות חדשות אבל משאיר את המשחקיות המוכרת של המשחק בו תצטרכו לרוץ ימינה, לקפוץ ולירות את דרככם לבוסים הרובוטיים של המשחק. המשחק יצא כבר אתמול (ה-2 באוקטובר), כך שמי שרוצה יכול כבר לנסות את המשחק!

Forza Horizon 4 - Xbox One, PC

לאלו מכם שלא קראו את הביקורת של בר על המשחק, מדובר באחד ממשחקי השנה שלו וללא ספק משחק המירוצים הטוב ביותר השנה. המשחק מכיל המון שינויים ותוספות לפורמולה של הסדרה המוכרת וכנראה יגרום לשחקני סוני קנאה מסוימת בזכות הגרפיקה הנהדרת והשליטה הטובה במכוניות שגורמת לכל מירוץ ונסיעה להרגיש נהדרים. בדומה ל-Mega Man 11, המשחק יצא אתמול ואתם מוזמנים לקנות אותו ולצאת לכביש!

Assassin's Creed Odyssey - PS4, Xbox One, PC

לפעמים לוקח לי קצת זמן להיזכר שלא מדובר ב-Super Mario Odyssey, אבל בדומה למשחק ההוא של נינטנדו גם כאן מדובר בפרויקט ענק שמתיימר להיות האיטרציה הכי גרנדיוזית של סדרת משחקי המתנקשים הקלאסית של חברת Ubisoft. במשחק אנחנו נשחק את אחד משני המתנקשים (או יותר נכון, לוחמים הפעם) החדשים שלנו, אלקסיוס וקסנדרה כשלראשונה באופן רשמי בסדרה מדובר במשחק RPG של ממש עם בחירות דיאלוג שהשחקן יכול לעשות ובכך להשפיע על המשחק ושיפורים לדמות שהוא יבחר. המשחק צפוי לצאת ב-5 באוקטובר, אבל מי שקנה את אחת מהגרסאות היקרות יותר של המשחק יוכל לשחק במשחק כבר מהיום.

Super Mario Party - Switch

אוהבים את החברים שלכם? רוצים לא לאהוב אותם יותר? אז הרי לכם המשחק החדש בסדרת משחקי המסיבות המוכרת ואולי הגדולה ביותר שיצאה אי פעם: Super Mario Party. המשחק עושה את מה שרצינו שקודמו יעשה וחוזר למקורות עם סגנון של משחק קופסא וכמובן מיני משחקים חדשים ומפתיעים שיגרמו לכם לשנוא (או לאהוב) את האנשים שאתם משחקים איתם. בנוסף, זה משחק ה-Mario Party הראשון שנותן אופציה למשחק ברשת עם חברים, למרות שזה מוגבל למצב משחק בודד. המשחק צפוי לצאת ב-5 באוקטובר.

WWE 2K19 - PS4, Xbox One, PC

המשחק החדש בסדרת משחקי ההיאבקות של WWE מבית 2K מגיע לקונסולות השונות ולמחשב האישי ואחרי כמה שנים של עמידה במקום מצד סדרת המשחקים, הן מהבחינה הגרפית והן מבחינת המשחקיות, 2K הבטיחו להוסיף שיפורים לאנימציות ולמכניקות המשחק ולתת עוד אופציות שונות לשחקנים במצב המשחק של Universe Mode. המשחק צפוי לצאת ב-5 באוקטובר.

Call of Duty: Black Ops 4 - PS4, Xbox One, PC

יש ל-Activision המון (באמת המון) ציפיות ממשחק היריות מגוף ראשון החדש בסדרת Call of Duty הסופר פופולרית. Call of Duty: Black Ops 4, צפוי להביא שיפור בגרפיקה של המשחק, קצב משחק מהיר יותר ולמרות שלא יביא איתו מצב משחק יחיד כמו כל משחק אחר בסדרה, הוא הראשון בסדרה להביא איתו מצב משחק של Battle Royale בשם Blackout, כך שמעניין לראות האם ההימור של המפתחים ישתלם להם. המשחק צפוי לצאת ב-12 באוקטובר.

Starlink: Battle for Atlas - Switch, PS4, Xbox One, PC

אם כבר הזכרנו הימורים, Ubisoft מנסה להחיות ז'אנר שנמצא בגסיסה עם משחק החלליות החדש שלה שמשלב אלמנטים של צעצועים (או Toys to Life). כתבנו באנגליה שזכה לשחק במשחק אומר שיש סיבה לאופטימיות מצד המשחק, מה שכבר העלה את סף הסקרנות שלנו ואנחנו לא יכולים לחכות ולראות מה Ubisoft הצליחה לעשות עם משחק החלליות החדש שלה. וכבונוס נוסף, מי שקונה את הגרסה ל-Switch יזכה להפתעה בדמות Fox McCloud כטייס הראשי שלו. המשחק צפוי לצאת ב-16 באוקטובר.

Soulcalibur VI - PS4, Xbox One, PC

אני טיפ-טיפה מתפוצץ מהתרגשות, אבל זה לגיטימי בהתחשב בעובדה שמדובר רק באחת מסדרות משחקי הלחימה הגדולות בהיסטוריית הגיימינג שמקבל משחק חדש לראשונה מזה 6 שנים. Soulcalibur VI יכלול קאסט רחב של דמויות אהובות עם משחקיות הקרבות עם נשקים כשהפעם מצטרף אלינו לוחם חדש בדמות גראלט מסדרת משחקי The Witcher! מהטריילרים והטורניר הסוער באירוע EVO האחרון ניתן בוודאות לומר שהאש עדיין בוערת! המשחק צפוי לצאת ב-19 באוקטובר.

Red Dead Redemption 2 - PS4, Xbox One

אני פשוט מניח שאף אחד מכם כנראה לא שמע על המשחק הזה, אז קצת רקע: מדובר במשחק השני בסדרת משחקי המערבונים Red Dead Redemption של חברת Rockstar שצפוי להיות ענק בגודלו, לתפקד כעולם נושם וחי בו לכל בחירה שלכם יש השלכה וכנראה המתחרה הגדול ביותר לתואר משחק השנה לשנת 2018. מי מכם שעוד לא קרא את הכתבה הנהדרת שבר כתב שיכנס ויקרא את כל מה שהוא כתב לגבי המשחק, סתם כדי להקפיץ לכם את ההייפ עוד טיפה. המשחק צפוי לצאת ב-26 באוקטובר.

זה רק קמצוץ של המשחקים שצפוים לצאת החודש ואפילו לא יצא לי להזכיר את גרסת ה-Switch של Dark Souls Remastered, הטרילוגיה של המשחקים עצמם שצפויה לצאת באותו היום ל-PS4 ול-Xbox One, כל הפורטים ל-Switch שמגיעים במהלך החודש כמו The World Ends with You ו-Child of Light, המשחק החדש של מבית היוצר של משחקי הלגו, Lego DC Super-Villains, שיוצא לכל הקונסולות משחק הלחימה החדש שמעריצי My Hero Academy מקבלים בדמות My Hero One's Justice ועוד שלל חבילות DLC שונות ביניהן חבילת ה-DLC הראשונה של ספיידרמן, חבילת הרחבה חדשה ל-For Honor ועוד ועוד. רק העובדה שהם מוזכרים כאן בקטנה מראה לנו כמה משחקים יש לנו לשחק החודש וכמה עבודה תהייה לצוות עם סיקור של המשחקים הללו.

תהנו החודש, אל תשכחו לספר לנו מה אתם משחקים, תיכנסו לאתר כדי להתעדכן בביקורות וחדשות בנוגע לגיימינג וכמובן - חודש אוקטובר שמח לכולם!

 

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:10 03.10.2018 | אריאל רחמימוב אריאל רחמימוב

    כתבה מעולה שמואל! נהנתי לקרוא!

  2. 2

    12:58 03.10.2018 | elad9219 elad9219

    Forza Horizon 4, RDR 2, COD Black Ops 4 ,Assassnins Creed Odyssey ומה שפותח את הרשימה זה Mega Man 11.. טוב... לא הבנתי אף פעם למה ברשימה יוקרתית כזו שמים משחק עם אנימציה שנראה מלפני 20 שנה. ועוד בפתיחה.

  3. 3

    13:15 03.10.2018 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    שתי סיבות:

    1. זה סדר כרונולוגי, שים לב שהמשחק אולי הכי גדול ברשימה הוא בתחתית, אבל זה רק כי הוא יוצא בסוף החודש :)

    2. Mega Man ברשימה כי הוא פרנצ'ייז מסיבי ותאמין או לא, אבל המון אנשים חיכו למשחק חדש בסדרה (ביניהם אני) והבשורה על משחק חדש בסדרה הייתה אחת מההפתעות הנעימות ביותר של סוף השנה שעברה.

  4. 4

    16:56 03.10.2018 | ohadcal ohadcal

    הרמה של הכתבות באתר פשוט עולה מיום ליום! פשוט תענוג :)
    כל כך מקצועי, כל כך מהנה לקרוא! כל הכתבים עושים עבודה נפלאה
    תודה רבה!!

  5. 5

    18:36 03.10.2018 | RoeyPervo RoeyPervo

    אחרי המשחקים בחודש הזה אני מפסיק עם קניית משחקים לשנה הקרובה
    אין כסף

  6. 6

    20:43 03.10.2018 | WarFox89 WarFox89

    כתבה מצויינת תודה רבה. כל כך כיף לראות את ויגיימס חי ונשום וזאת בזכות העבודה הלא פשוטה שאתם - העורכים ןהכתבים עושים ומשקעים כאן.
    לגבי הרשימה - World War 3 יוצא החודש בסטים והוא חייב להיות ברשימה הזאת לדעתי בגלל שמדובר באחד הכותרים הכי מצופים ומדוברים ל-PC השנה.

  7. 7

    21:02 03.10.2018 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    תשמעו, אנשים יודעים שאני בן אדם ציני, אבל אלוהים אדירים ריגשתם אותי.

    לא הרבה יודעים כמה השקעה נתנו כאן כדי להחיות את האתר מהתקופה הטיפה נמוכה שהוא היה בה ולספק תוכן ברמה הגבוהה שאתם רואים כאן וכמה זמן מהחיים שלנו אנחנו נותנים רק כדי לספק לכם תוכן גיימינג איכותי בשפת הקודש עם ערך מוסף לקהילת הגיימינג בישראל. זה באמת מרגש אותי לראות את ההערכה של הקוראים ותאמינו לי שזה לא מובן מאליו.

    תודה רבה על כל הפרגון :)

  8. 8

    08:00 04.10.2018 | nakiii nakiii

    תותחים!
    סוג הכתבות האלה, כולל הסיקורים המעולים של המשחקים שעתידים לצאת הופכים את האתר המיוחד הזה למה שהוא...
    שמואל אתה תותח!
    יאללה תספר לנו שיצא rdr2 לpc

  9. 9

    08:02 04.10.2018 | nakiii nakiii

    תותחים!
    סוג הכתבות האלה, כולל הסיקורים המעולים של המשחקים שעתידים לצאת הופכים את האתר המיוחד הזה למה שהוא...
    שמואל אתה תותח!
    יאללה תספר לנו שיצא rdr2 לpc
    @warfox89 על איזה משחק אתה מדבר?

  10. 10

    11:59 04.10.2018 | בר הוכמן - כתב תוכן בר הוכמן - כתב תוכן

    נאקי - את RDR2 תשאיר לגיא. אחרת הוא יטען שני ריבולברים ויקפוץ עלינו באקימבו עם Deadeye. אתה לא רוצה את זה, אני לא רוצה את זה, גיא לא רוצה את זה, אנחנו לא רוצים את זה.

  11. 11

    13:21 05.10.2018 | WarFox89 WarFox89

    לנאקי, וכל אחד מי שמעוניין לדעת יותר בעצם:

    https://store.steampowered.com/search/?snr=1_4_4__12

  12. 12

    13:22 05.10.2018 | WarFox89 WarFox89

    תיקון, זה הלינק הנכון -

    https://store.steampowered.com/app/674020/World_War_3/

  13. 13

       | פורסם ע"י