הרשמה

שמועה: הכותר הבא בסדרת Assassin's Creed יקרא Ragnarok, יכיל מצב Co-Op

Assassin's Creed: Ragnarok, כמה אתה אמיתי?

קו-אופ, שוודיה, ומלא ויקינגים. בבקשה תהיה אמיתי.

2019 תהיה שנה נטולת Assassin's Creed, אבל מתישהו מגיעה הנקודה שהמון שמועות מתחילות לצוץ לגבי הכותר הבא, ונראה כי הגענו לנקודה הזו. שמועות חדשות לגבי הכותר הבא בסדרה, שכנראה יקרא Ragnarok, עלו לרשת לצד מספר תמונות חדשות.

פוסט חדש שעלה לאתר 4Chan מתאר פרטים רבים לגבי המשחק, כמו שהדמות אותה נגלם תהיה בעלת ברית של רגנאר לות'ברוק וכי מפת המשחק תהיה מחולקת לממלכות כמו בריטניה, דנמרק, שוודיה, נורווגיה ופינלנד. למרות שנראה כי המשחק יהיה גדול יותר מ-Odyssey, הספינות והקרבות הימיים לא קיבלו פוקוס משמעותי וישמשו לרוב כדי לחקור את העולם.

בתחום הגיימפליי, המשחק ימשיך עם תכונות ה-RPG שהוצגנו אליהן במשחקים הקודמים ויציג מצב  Co-Op שיאפשר לכם לחקור את המפה ולבצע משימות צדדיות עם שחקן נוסף. סימני השאלה שמעידים על משימות או אזורים מסויימים הוסרו כדי לעודד חקירה וגילוי הפעילויות השונות במשחק בכוחות עצמכם.

המדליף המשיך ואמר ש-DLC נמצא בתכנון שיקח את השחקנים לחקור את ממלכות של המיתולוגיה הנורדית. מדובר בפרטים מאוד ספציפיים ולרוב זה אומר שההדלפה היא מזוייפת, כך שאנחנו ממליצים לקחת את המידע הזה בעירבון מוגבל. התמונות ששוחררו נראות רע מאוד ואנחנו מנחשים שאם זה לא מזוייף, אז מדובר בגרסאה מאוד מאוד מוקדמת בחייו של המשחק. את הפרטים הרשמיים ל-Assassins Creed הבא כנראה לא נקבל עד E3 2019 שיתקיים בחודש יוני.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י