הרשמה

כ-700 אלף צ'יטרים הועפו מ-Apex Legends

"מדובר במלחמה תמידית, ואנחנו נמשיך להילחם"

700 אלף צ'יטרים, 4,000 יצרנים וקהילה אחת מאושרת

Apex Legends, משחק הבאטל-רויאל ששואף להדיח את Fortnite מכס המלכות, הושק בחודש פברואר ומיד קיבל גל של צ'יטרים שמיהרו להרוס לכולם את חווית המשחק, כמו תמיד. Respawn Entertainment, מפתחת המשחק, מיהרה להגיב וחילקה באנים לקרוב ל-16 אלף צ'יטרים, והכל חזר להיות כשורה בעולם.

אבל אז, נהיה שקט. כמות הצ'יטרים גדלה, ו-Respawn לא הגיבה. זה הגיע למצב שכמות השחקנים שמתחברת למשחק באופן שוטף ראתה ירידה משמעותית, מה שפגע במשחק שהיה נראה מאוד מבטיח. כעת, מנהל הקהילה של המשחק באתר Reddit הכריז כי הוא הרים את הכפפה והמפתחת סיפקה באנים ל-770 אלף שחקנים שהוכח כי הם משתמשים בתוכנות צ'יטים עבור Apex Legends, מנעו מ-300 אלף יצירות של משתמשים חדשים לאנשים שהועפו וסגרו 4,000 מקורות של צ'יטים למשחק. המספרים האלו הם רק מגרסאת המחשב האישי של המשחק.

"אמנם אנחנו לא יכולים לשתף פרטים על מה שאנחנו עושים כדי לא לתת ליוצרי הצ'יטים התרעה, אבל אנחנו כן יכולים להגיד שאנחנו תוקפים את זה מכל זווית, משיפור הזיהוי של צ'יטרים, חיזוק המערכת ושיפור התהליכים לצד דברים קטנים ושקטים שיעזרו לנו להילחם בתופעה. אחנונ לוקחים רמאות ב-Apex בצורה מאוד רצינית ויש לנו כמות גדולה מאוד של משאבים שמטפלת בזה. אנחנו במלחמה תמידית ואנחנו נמשיך להילחם."

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י