הרשמה

הוכרז תאריך היציאה של Death Stranding, טריילר חדש יחד איתו

ה-8 בנובמבר תגיע כבר!!!

משחקיות, נורמן רידוס ואפילו מוזיקה של אפוקליפטיקה - מה יש לא לאהוב כאן?

שנים של ציפיה, חודשים של המתנה, ותאריך אחד לו חיכינו. סוף כל סוף קיבלנו תאריך יציאה רשמי לאחד המשחקים המסקרנים בשנים האחרונות, Death Stranding של הידאו קוג'ימה וחברת Kojima Productions. המשחק יגיע אלינו ב-8 בנובמבר עוד השנה לקונסולת ה-PS4 (כמה כיף להיות מעריץ סוני בימים האלה, הא?).

תאריך היציאה הגיע עם טריילר משחקיות וסיפור חדש ומרהיב שסיפק עוד מידע נוסף על העולם של המשחק ומה הולכים לעשות בו. הטריילר הציג לנו את השחקן הראשי שלנו, סם ברידג'ס (שמשוחק על ידי נורמן רידוס מהמתים המהלכים) כשהוא צריך לצאת למסע לחבר מחדש את המין האנושי שבנה מסביבו חומות המנתקות את בני האדם אחד מהשני. המשחק יאפשר ליצור קשרים (או חוטים) בין שחקנים אחרים שמשחקים את המשחק ברחבי העולם, כשלפי התיאור של המשחק, השחקנים "צפוים להבין את המשמעות של הקשרים האלה תוך כדי המשחק".

את הטריילר שמלווה השיר "Path" של רביעיית הצ'לו Apocalyptica תוכלו לראות כאן למטה. עכשיו תסלחו לי בזמן שאני הולך להירגע איפשהו.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:29 30.05.2019 | WarFox89 WarFox89

    עם כל הכבוד להידאו קוג'ימה, גם המשחק הזה לא יגרום לי לקנות קונסולה. אני לא מוכן לקבל את קו המחשבה שמשחק מסויים בלעדי או אסיר מאחורי חומרה מסויימת. בעצם דיברתי על זה כבר הרבה בעבר. סוני\MS רוצים שאני אקנה את המכשיר שלהם? אין שום בעיה - תשקיעו בחומרה חזקה ואיכותית שעושה משהו טוב יותר מהשאר ותגרום לי לרצות אותה בגלל מה שהיא עושה לא בגלל משחק כזה או אחר. עד אז - כל משחק בלעדי שבוי הוא תמריץ למחירת קונסולות וכאן הבעיה שלי.

  2. 2

    12:08 30.05.2019 | ohadcal ohadcal

    אבל צריך להבין שהחומרה עצמה זה משהו שלהרבה פחות אנשים חשוב. המשחקים נראים ורצים נפלא על הפלייסטישן, ומהבחינה הזאת לי, ולעוד הרבה אנשים זה מספיק, כי העיקר שאני נהנה מהמשחק. ובסופו של דבר סוני ומייקרוסופט הן גם עסקים שרוצים להרוויח כסף, ועובדה שהשיטה הזאת של אקסקלוסיבים עובדת נפלא עד היום וממשיכה למכור להן (בעיקר לסוני) קונסולות עד היום. מבאס? כן למי שמעוניין לשחק במשחקים האלה על המחשב. אבל ככה זה, רואים שזה עובד, ועובד טוב אז ממשיכים. חומרה זה לא הכל גם. רק תסתכל על הסוויץ, חומרה חלשה מאוד ביחס לדברים שיש היום בשוק, ועדיין הם הצליחו לעלות פה על משהו. או שהתכוונת לדבר כזה ב"משהו שעושה טוב יותר מהשאר"?
    דרך אגב זה גם מגיע ממישהו שעד לפני שנתיים לא יכל להביט בקונסולה, היום אני על הסוויץ והפלייסטישן משמעותית יותר מהמחשב פשוט כי זה מספק לי יותר הנאה

  3. 3

    07:41 31.05.2019 | Labat Labat

    זה לא רק הנוחות והכיף בלשחק בפלייסטיישן.
    זה בראש ובראשונה קשור לקוג׳ימה. בגללו התחלתי לשחק בפלייסטיישן. מי שלא שיחק בסדרת מטאל גיר סוליד, לא יודע מה זה אומנות. אמיתי.
    אני תולה המון ציפיות במשחק הזה, מקווה שיהיה משחק מומלץ.

  4. 4

       | פורסם ע"י