הרשמה

E3 2019: סיכום Nintendo Direct E3

דמויות לסמאש, Animal Crossing ועוד משחקים שיצאו ב-2019

מה הענקית היפנית תביא לנו הפעם, והאם היא הולכת להפתיע ובענק?

ברוכים הבאים לאירוע האחרון של E3 לפני תחילת הכנס עצמו! לא סיפרנו לכם את זה כאן באתר, אבל אתמול פורסם שחברת Nintendo הוציאה מכתב CAD (או Cease and Desist) למדליפה מוכרת בתעשייה ואמר לה שאם היא תפרסם משהו בנוגע ל-E3 הקרוב, הם יתבעו אותה - משהו שהם מעולם לא עשו. אז עם זה ברקע אנחנו נכנסים לשידור דיירקט מסקרן במיוחד... מה היה לנו בו? בואו פשוט נגיד שהרבה וש-Nintendo "ניצחה" את E3 הזה.

Super Smash Bros. Ultimate x Dragon Quest

דמות ה-DLC הבאה הוכרזה עבור Super Smash Bros. Ultimate והיא לא אחרת מאשר הלומינארי מ-Dragon Quest XI! אבל אם חשבתם שזה הכל, אתם טועים: הצבעים האחרים של הדמות שלכם הם בעצם הגיבורים האחרים של משחקי Dragon Quest לדורותיהם. יהיה מאוד מעניין לשחק עם הדמויות הללו שעושות שימוש ב-MP בשביל מתקפות מיוחדות. ה-DLC יהיה זמין לקנייה והורדה בקיץ.

Luigi's Mansion 3

המשחק מציג יכולות שונות וחדשות במשחק וקצת על הסיפור של המשחק. המשחק שם אותנו במלון רדוף רוחות מלא באזורים שונים ומסקרנים עם רוחות משעשעות ומפחידות כאחד. המשחק יוסיף יכולות שונות כמו Slam שיאפשר לכם להפיל דלתות ויכיל מצב משחק של עד שמונה שחקנים שונים ביחד. המשחק יגיע לקונסולה השנה (הערכה שלי? ליל כל הקדושים).

The Dark Crystals

שיתוף פעולה בין Nintendo ל-Netflix מביא את העולם של Dark Crystal לקונסולת ה-Switch עם Dark Crystal: Age of Resistance Tactics, משחק טקטיקה שמביא את העולם של הבובות של Henson לעולם הגיימינג. המשחק יגיע מתישהו ב-2019.

The Legend of Zelda: Link's Awakening

טריילר חדש וחמוד מציג לנו עוד קצת מהרימייק של המשחק לגיימבוי והוא נראה מקסים. המשחק יאפשר לנו להילחם כלינק אבל גם לדוג ולבצע פעולות אחרות כמו ליצור מבוכים משלבים שנוכל להשיג בזמן המשחק. המשחק גם קיבל תאריך יציאה רשמי: ה-20 בספטמבר השנה.

Trials of Mana

אחד ממשחקי ה-RPG הכי אהובים עליי מקבל רימייק של ממש. אני לא יכול להיות יותר שמח מזה. Trails of Mana (או Secret of Mana 3) יצא בתחילת 2020, כש-Square Enix מתכננת גם להביא את כל שלושת משחקי Secret of Mana האחרים לקונסולה במסגרת "Collection of Mana". האוסף יהיה זמין עוד היום לקנייה בחנות הדיגיטלית של נינטנדו.

The Witcher 3 Complete Edition

זוכרים את מה שכתבתי קודם? אז פה אני כבר איבדתי את זה בלייב. באמת שאיבדתי את זה. אין לי מילים. צפו בטריילר. תנו לי להירגע. ולכו תגידו לכל מי שאומר לכם שאי אפשר לשים משחקים על ה-Switch ש-The Witcher 3 על כל ה-DLC שלו מגיע לקונסולה הקטנה של נינטנדו. המשחק בהחלט נראה פחות טוב מבקונסולות האחרות, אבל לא בטוח שזה ישנה יותר מידי כשתוכלו לשחק את המשחק בכל מקום. רק שהמשחק יעבוד כמו שצריך ואני מסודר. המשחק יגיע עוד השנה.

Fire Emblem: Three Houses

Nintendo הציגה טריילר סיפור פנומנלי למשחק הטקטיקה החדש בסדרת Fire Emblem. עד אותו הטריילר היינו טיפה באפלה לגבי הסיפור במשחק וכמה הוא גרנדיוזי ועכשיו זה נראה שהוא לא הולך לבייש את המשחקים הקודמים בסדרה. המשחק יגיע לקונסולה ב-26 ביולי השנה.

Resident Evil 5+6

שני משחקים נוספים בסדרת Resident Evil מגיעים לקונסולה של נינטנדו. בקרוב תוכלו לשחק ב-Resident Evil 5 ו-6 איפה שתרצו, מתי שתרצו.

No More Heroes 3

מה קורה עם נינטנדו השנה?! No More Heroes 3 הוכרז ויגיע בשנת 2020! צפו בטריילר ההכרזה המשוגע והצבעוני כאחד:

Contra Rogue Corps

סדרת משחקי האקשן Contra מקבל משחק חדש בדמות Contra Rogue Corps שיהיה ממבט עליון הפעם ולא כמשחק יריות דו מימדי. המשחק יגיע לקונסולת ה-Switch ב-24 בספטמבר.

Daemon X Machina

טריילר חדש ל-Daemon X Machina הוכרז וזה נראה שהמשחק השתפר מבחינה גרפית מאז תקופת הדמו שלו. עכשיו רק נשאר לראות שהביצועים גם השתפרו. הטריילר נתן לנו גם את תאריך היציאה של המשחק שיגיע אלינו ב-13 בספטמבר.

Panzer Dragoon

המשחק Panzer Dragoon חוזר! הרימייק למשחק ה-Shoot-em-up מגוף שלישי קיבל הכרזה רשמית עם טריילר שמציג את המשחקיות המוכרת ויגיע ל-Nintendo Switch בחורף הקרוב.

Pokemon

המשחקים החדשים יאפשרו לכם להשתמש בשלט הפוכדור כדי לקחת את אחד הפוקימונים שלכם מהמשחק יחד איתכם. בנוסף הוצגה נסה (Nessa), מאמנת פוקימוני המים של המשחק.

Astral Chain

טריילר סיפור ארוך ומושקע הגיע למשחק. הטריילר הציג גם את המשחקיות של המשחק שמבוססות רבות על אקשן ראוותני כיאה ל-Platinum Games ויאפשר לנו להילחם בקרבות בטווח ארוך וקצר. המשחק יוצא בסוף חודש אוגוסט (ה-30 באוגוסט).

Empire of Sin

משחק חדש בשם Empire of Sin קיבל טריילר מאוד מעוצב ומגניב. עוד לא ברור בדיוק מהטריילר במה המשחק יתמקד אבל כבר אפשר להיות בטוחים שהוא יעסוק בפושעים בעיר בה אנשים צריכים לקחת את החוק לידיים... או משהו כזה. המשחק צפוי להגיע באביב של שנה הבאה.

Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order

טריילר חדש למשחק השלישי בסדרת Marvel Ultimate Alliance יצא והציג לנו עוד דמויות חדשות שנוכל לשחק כמו Ghost Rider ו-Electra, בנוסף לדמויות המוכרות של הנוקמים והאקס-מן. המשחק יוצא ב-19 ביולי ויקבל גם חבילת הרחבה שתכיל דמויות נוספות מהעולמות של Marvel.

Cadence of Hyrule - Crypt of the NecroDancer

משחק הקצב שיהיה קרוסאובר בין Crypt of the NecroDancer ל-Legend of Zelda, יגיע ב-13 ביוני. הנה טריילר חדש ששוחרר בזמן הדיירקט.

Mario & Sonic at the Tokyo Olympics

טריילר למשחק האולימפיאדה החדש בכיכובם של מריו וסוניק יצא והוא מציג לנו את המשחקים השונים שנוכל לשחק בזמן האולימפיאדה. המשחק גם רמז על האפשרות של משחק במצב של 8-bit. המשחק יגיע לחנויות בנובמבר השנה.

Animal Crossing: New Horizons

קיבלנו הצצה ראשונה למשחק ה-Animal Crossing החדש שמתרחש על אי בודד בו נתיישב, נדוג, נחפור ובכללי נעביר שעות על גבי שעות מהחיים שלנו. לפי הטריילר זה נראה שהמשחק יאפשר משחק עם עוד חברים על האי שלכם. לצערנו בעוד שהמשחק היה אמור לצאת ב-2019, המשחק יידחה ובסופו של דבר יגיע במרץ 2020. קחו את הזמן נינטנדו, הכל בסדר.

Super Smash Bros. Ultimate x Banjo Kazooie

השמועות היו נכונות! Banjo ו-Kazooie מגיעים ל-Super Smash Bros. Ultimate! המתקפות השונות של הלוחמים הוכרזו בטריילר מיוחד למשחק ויגיעו בסתיו של 2019. צפו בטריילר כאן למטה.

Breath of the Wild 2

נינטנדו הכריזה בטריילר כי היא עובדת על משחק המשך ל-The Legend of Zelda: Breath of the Wild וההתרגשות אצלי בשיאה. אני לא יכול לחכות ללמוד עוד על משחק ההמשך למשחק השנה שלי לשנת 2017 ואחד מהטובים ששיחקתי בכל הזמנים.

ובטון הזה, בחיוביות הזו, בדיירקט הכל-כך מפוצץ הזה, אנחנו מסיימים את הסיכומים שלנו של אירועי E3. היה לנו לעונג לספק לכם את הסיכומים הללו ונמשיך לעדכן אתכם בעוד חדשות מהאירוע עצמו, הכרזות מעניינות ועוד.

המשך חג E3 שמח!!!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:53 11.06.2019 | siegfried siegfried

    וואו, נינטנדו בהחלט הפציצו השנה.
    אני מוריד בפניהם את הכובע.

  2. 2

    23:34 11.06.2019 | ohadcal ohadcal

    נינטנדו גאלו אותנו!!!
    באמת קשה לי להאמין שעד לפני שנתיים שלוש לא התקרבתי לקונסולה. תודה לאל שנפתחתי לדברים אחרים אחרת הייתי מחפש תחביב חדש כמו אסיפת בולים או משהו כזה.
    סוני לגמרי היו חסרים אבל כשאני יודע שמחכה לי the last of us part 2, קשה יותר מדי להתלונן.

  3. 3

    00:05 12.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    אני רחוק שנות אור מנינטנדו והמשחקים שלהם אז רק באתי לכאן בכדי להגיד שאני שמח שלפחות להם היתה מסיבה ממש טובה והרבה מאוד מעריצים שלהם שמחים גם ואני שמח בשמחתם - לפחות משהו חיובי ב-E3 השנה יצא.

    תודה רבה לכם על כל העבודה הקשה, המאמץ והסיקור המלא והמסודר של האירוע. כל הכבוד. גאווה לאתר גיימינג ישראלי 3>

  4. 4

    18:12 12.06.2019 | yhnyuo yhnyuo

    וואו אני מאוד שמח שהם סוף סוף הוסיפו את בנג'ו וקזואי לסמאש. גם אהבתי את הטריילר שהיה דומה קצת לקינג קיי רול.

  5. 5

       | פורסם ע"י