הרשמה

E3 2019 - חדר מצב

חדר המצב יתעדכן לאורך הכנס וירכז את כל המידע על E3

כל המידע על כנס הגיימינג הגדול בעולם: כל החדשות, כל הטריילרים וכל המשחקים - במקום אחד

*עדכון*: זהו זה! מסיבות העיתונאים הסתיימו, ההכרזות התבצעו, החשיפות נחשפו והמשחקים התגלו! שמחנו להיות איתכם כאן ב-E3 השנה, אני אישית שמחתי לראות את התגובות החיוביות לחדר המצב שעמלתי קשה על החזרתו (באמת שחיממתם לי את הלב), ותודה לכל הכתבים שלנו ב-Vgames על העבודה הנהדרת שלהם! נמשיך לעקוב ולעדכן את חדר המצב לגבי החדשות השונות מ-E3. נתראה שנה הבאה!

*מקורי*: הנה זה בא! כמו בכל שנה, גם השנה מגיע אלינו כנס הגיימינג הגדול ביותר בעולם: E3 2019 יוצא לדרך ממש עוד כמה ימים! בשנה שעברה חדר המצב שלנו קיבל מנוחה, אבל השנה הוא חוזר בכל הכוח!

חדר המצב יתעדכן לאורך הכנס וירכז את כל המידע על E3: חדשות מתוך הכנס, הדלפות מסקרנות, שעות שידור מסיבות העיתונאים, סיכומים מלאים של כל מסיבות העיתונאים עם כל ההכרזות והטריילרים, ידיעות נוספות שצפויות להגיע במהלך הכנס, טורי דעה ועוד הפתעות.

השנה, הכנס יתקיים בין התאריכים 9-13 ביוני ומסיבת העיתונאים הראשונה (למרות שהיא טכנית לא מסיבת עיתונאים חיה אלא שידור מוקלט בדומה למה שנינטנדו עושה) תתחיל כבר ב-8 ביוני, יום שבת. כאן למטה תוכלו לראות את שעות הפתיחה של מסיבות העיתונאים והשידורים החיים, ותוך כמה שעות אחרי כל אחת ממסיבות העיתונאים יעלה הסיכום המלא שלה כך שאם לא הזדמן לכם להצטרף אלינו לשידור החי - לא נורא! כל המידע יחכה לכם באתר באותו הערב או בבוקר שלמחרת.

חדר המצב יהיה זמין כאן באתר כל הזמן ותוכלו להתעדכן דרכו ודרך עמוד הפייסבוק שלנו לגבי כל החדשות מ-E3 2019!

יום שבת, 8.6

EA - סיכום אירוע EA Play

יום ראשון, 9.6

Microsoft - סיכום מסיבת העיתונאים

יום שני, 10.6

Bethesda - סיכום מסיבת העיתונאים
Devolver - סיכום מסיבת העיתונאים
The PC Gaming Show - סיכום מסיבת העיתונאים
Ubisoft - סיכום מסיבת העיתונאים

יום שלישי, 11.6

Square Enix - סיכום מסיבת העיתונאים
Nintendo - סיכום Nintendo Direct E3

עוד חדשות בנושא E3 2019 והמשחקים שיופיעו שם:

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:54 05.06.2019 | יעקב ורך יעקב ורך

    היי שמואל
    מסיבת העיתונאים של Square Enix היא 04:00 לפנות בוקר ולא 16:00 אחה"צ.

  2. 2

    15:20 05.06.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    צודק לגמרי יעקב, לפעמים גם אני מפספס, לא משנה כמה אני בודק

    יתוקן :)

  3. 3

    10:55 06.06.2019 | siegfried siegfried

    איפה sega נכנסת בכל זה?

  4. 4

    11:00 06.06.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    למעט קונסולת המיני החדשה שלה שאולי תוצג גם ב-E3 (בדגש חזק על אולי, עם נטייה חזקה ללא, זאת פשוט ספקולציה שלי), Sega לא פרסמה תוכניות מיוחדות לכנס השנה.
    אולי הם יפתיעו עם הצגה של משחק חדש או משהו באחת ממסיבות העיתונאים אבל לא היו להם תוכניות על הקמת דוכן או הצגה של משהו מיוחד.

  5. 5

    11:25 06.06.2019 | nakiii nakiii

    כמה שאלות ואולי תהיות:
    למה rocksteady לא מציגים את המשחק שהם עובדים עליו?
    cyberpunk 2077 יקבל סוף סוף תאריך יציאה ועוד קצת gameplay?
    rockstar יציגו איזה משהו השנה?
    למה סוני ירדו מהבמה הזאת והאם זה מסמל את הסוף?....
    עושה רושם שאף אחד לא מצפה שם להכרזה שומטת לסתות

  6. 6

    17:53 07.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    עוד שנה עברה, עוד E3, עוד חדר מצב בויגיימס - תענוג.
    הולך להיות חם השנה.
    תודה לכם מראש על כל העבודה הקשה והסיקור המלא של האירוע.

  7. 7

    00:19 08.06.2019 | ohadcal ohadcal

    מסכים לגמרי
    כיף לראות שבזמן האחרון האתר חזר לתפקוד מלא בכל הכוח
    אני נכנס כבר מתוך הרגל כל יום עשרים פעם בערך
    פשוט תענוג שיש לנו אתר כמוכם בארץ ברמה שאפילו אתרים כמו ign לא משתווים אליה
    תודה על הכללללללל
    שיהיה e3 שמח :)

  8. 8

    23:56 11.06.2019 | elad9219 elad9219

    למה נגמר? בתמונה למעלה כתוב שהכנס עד ה-13 לחודש.

  9. 9

    00:13 12.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    ^נגמרו כל המסיבות עיתונאים, לא האירוע עצמו :)

    שמואל, כל הכבוד לך ולכל צוות האתר על העבודה שנתתם פה פשוט ברמת אתרי גיימינג חו"ל. אתם תותחים. תודה.

  10. 10

    19:19 13.06.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    למי שתוהה, ליטרלי נחתי - הלכתי לטיול בצפון, ישנתי מלא ואני עוד אנוח בסופ"ש :)

    אני רק רוצה להגיד שכל מי שהגיב פה ולכל מי שקרא את הסיכומים והכתבות השוטפות שבאמת חיממתם לי את הלב. לפעמים ההשקעה שבכתיבת ועריכת הסיכומים והכתבות באתר (בייחוד בחדר המצב) לא עוברת את הצג של המחשב, ואני השקעתי המון מזמן שעות הפנאי שלי בשביל להביא לכם סיקור E3 ברמה הגבוהה ביותר שאנחנו יכולים. אני ממש שמח לראות שנהניתם מהסיקור שלנו השנה.

    תודה רבה שאתם עדיין פה ועדיין קוראים את הכתבות, מגיבים להם ומעוררים דיונים ושיח.

  11. 11

    22:00 13.06.2019 | RickGrimes RickGrimes

    תודה רבה על ההשקעה, באמת שכיף לקרוא את הכתבות ואפילו שe3 השנה די איכזב אותי התוכן באתר וההשקעה שלכם בכל כתבה שיפרה לגמרי מבחינתי ותמיד כיף להתעדכן בe3 דרך האתר שלכם, אין עליכם (:

  12. 12

    13:53 14.06.2019 | nakiii nakiii

    שמואל אתה תותח אמיתי... תמשיכו להעלות תוכן ברמה מעולה!
    אגב נראה לי שגוגל נתנה פייט רציני בכנס השנה. fox, עושה רושם שלא נטרך לשדרג כרטיס מסך בשנה הבאה

  13. 13

    10:15 15.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    אני עדיין חושב שאנחנו שנות אור מזה וגם עד שזה יגיעה לישראל ועוד השאלה איך זה יעבוד :]
    אני חושב שעדיין מי שמשחק על משחק שמרונדר ורץ מקומית על המחשב עם RTX2080 לדגמא, יקבל חוויה הרבה יותר טובה ואיכותית ממי שישחק את אותו המשחק דרך Stadia ... זאת דעתי הצנועה ^_^

  14. 14

    15:13 15.06.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    מאוד מסכים עם Warfox - ככל שהזמן ממשיך זה נראה שגם המחיר לא יהיה כל כך מושך וגם השירות עצמו יהיה מאוד מוגבל במקרה הטוב, ויהיה כינור שני לקונסולות הבאות ולמחשבים חזקים במיוחד.

  15. 15

    00:39 18.06.2019 | elad9219 elad9219

    לכל מי שאומר שהכנס השנה היה מאכזב, ואולי צודקים, למרות שהיו כמה הכרזות שמאוד אהבתי, לדעתי הסיבה היא פשוט השנה- 2019, מספר די מעפן. כל שנה של 9, לפני מספר עגול הוא הכי פחות נוצץ. סתם הערכה אישית שלי.
    לדעתי שנה הבאה ב-2020 יהיה כנס חבל''ז עם מלא הכרזות, בין השאר GTA חדש (שאני וכנראה כל גיימר כמעט בעולם מחכים לו כבר המון זמן, למרות שהמשחק האחרון בסדרה עדיין מצליח מאוד במכירות).

  16. 16

    13:12 18.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    **כתבת אורח** [ סתם חח, אבל הייתי חייב לסכם את ה-E3 הזה].

    תערוכת E3 עוברת בשנים האחרונות שינויים מאוד משמעותיים וקיצוניים ונראה כך שהיא עדיין - לאחר 20 שנה ללא ממש בדיוק יודעת מה היא רוצה מעצמה או מנסה להיות בעצם. עד לא ממש מזמן, התערוכה הייתה סגורה לגמרי לביקור הקהל הרחב והייתה בעיקר פתוחה לכתבים של תקשורת הגיימינג ומדיית החדשות ובו זמנית כמעין מקום מפגש של כל המעורבים בתעשייה בכדי להציג את הדברים החדשים שיש לכל חברה, את ההכרזות הכי גדולות שיש, את המשחקים הכי גדולים והטריילרים הכי מעניינים ויחד עם זאת מקום פיתוח ושיווק של הזדמנויות עסקיות מול רשתות וספקים וחברות אחרות.

    לא מזמן פורמט התערוכה השתנה לצורה שבה אנחנו מכירים אותה כעט כאשר התערוכה יותר נגישה לקהל הרחב של המבקרים מה שבעצם גורם לבלבול מוחלט של מטרת התערוכה בתכליתה. מצד אחד היא מנסה לשרת את היעדים הקודמים שלמענם היא נוצרה ונועדה בזמנו ובאותו הזמן לשרת כמקום מפגש של המעריצים.

    בינתיים, עבור הציבור שבחר כן להשתתף בתערוכה פיזית, המציאות לעתים קרובות מסתכמת בעמידה ארוכה בתורים וצפייה במסיבות עיתונאים אונליין כמו אלה שצופים בבית. זה לא מצב טוב עבור אף אחד מהצדדים.
    עוד סיבוך של המטרה של E3 היו השינויים השונים של איך שהענף עובד בשנים האחרונות. משחקים חינמיים, משחקים - כשירות, בשילוב עם היכולת של חברות להציג את מרכולתם באמצעות אירועים כמו ה-Experience של פלייסטיישן ונינטנדו דירקט, ופה נשאלת השאלה העיקרית - האם האירוע כמו E3, שנוצר והתפתח במהלך עידן שונה לגמרי של משחקי וידאו, ממשיך להיות השימוש הטוב ביותר של המשאבים ועדיין אקטואלי ורלוונטי עוד היום?

    דוגמה בולטת כאן היא היעדרות המסיבת עיתונאים של סוני השנה שלפני שנה ויותר הייתה מאחד האירועים המרכזיים והמשמעותיים ביותר בכל כנס E3 בשנים האחרונות, כאשר בעצם הם בחרו "ליצור מגע" עם המעריצים שלהם בדרך שונה ובנפרד מכל השאר. הסיבה לזה יכולה להיות שפשוט אין להם מספיק תוכן בכדי לבוא איתו ל-E3 או שהם מעדיפים שלא להיטמע בכל הרעש והבאז של התערוכה ולעשות אירוע משל עצמם. אפרופו אירוע משל עצמם - גם ענקית התעשייה EA בחרה בשנה-שנתיים האחרונים להפריד את עצמה במחיצה מכל הדבר הזה שהוא E3 ע"י זה שהם עושים את האירוע והמסיבה שלהם בנפרד כ-EA PLAY.

    הנמכ"ל של סוני אמר לדוגמה כי "עכשיו יש לנו אירוע נפרד בפברואר שנקרא PlayStation Destanetion, שבו אנו מביאים את כל הקמעונאים ושותפי צד שלישי לבוא לשמוע את הסיפור של השנה", הוא אמר. "הם עושים רכישות וסוגרים חוזים בחודש פברואר. יוני, מצד שני [E3], זה פשוט מאוחר מדי מבחינה עסקית בכדי לקיים דיונים של מכירות וחוזים לחג המולד עם קמעונאים, אז מהבחינה הזאת הכנס מתחיל לאבד את הרלוונטיות שלו מבחינה עסקית ובאותו הזמן -עכשיו שיש עיתונאות גיימינג באינטרנט 24/7 על משחקים וחדשות, E3 מאבד את השפעתו והרלוונטיות שלו עוד יותר לנוכח עובדה זו.", "כך שהתערוכה המסחרית הפכה לתערוכת מסחר ללא הרבה פעילות מסחרית, העולם השתנה, אבל E3 לא השתנה בהכרח יחד איתו",

    השנה כנס ה-E3 עבר שינויים מאוד משמעותיים ולא ממש ברור מה צופה העתיד לתערוכה המעט מיושנת ולא מעודכנת הזאת.
    לפיכך, חברות רבות מחליטות כי העלות והצרות שבהם כרוכות ההשתתפות באירועה-E3 השנתי פשוט לא שוות את זה. חשוב לא לשכוח כי זה ממש לא זול להשתתף בתוכנית השתתפות של ה- E3 עבור החברות, שלא לדבר על ההשפעה על המשאבים ושינויים בכוח האדם שחלים על המפתחים שנאלצים להסיט משאבים רבים מעיסוקם העיקרי בכדי לייצר הדגמות, טריילרים וקדמונים למשחקים החדשים, וכן הלאה.

    עכשיו, יש יותר ויותר אפשרויות מאשר אי פעם לשיתוף חדשות והכרזות גם במקומות אחרים לגמרי מכנס ה-E3 השנתי, כולל PSX השנתי ו-The Game Awards; סוני ומיקרוסופט בודקות את השטח בכדי לעשות מסיבות אונליין בסגנון שידורי הנינטנדו דירקט באופן ישיר ואף לאורך כל זמן שהוא במהלך השנה מתי שמתאים להם.

    כתוצאה מכך, לחברות הפיתוח והמפיצים יש גמישות רבה יותר מאשר אי פעם להציג את המשחקים שלהם כאשר הם מוכנים לעשות זאת, מתי שהכי מתאים להם ומתי שהם רואים את זה לנכון ולא לכפות על עצמם את הל"ז של E3 השנתי ביוני.

  17. 17

    00:35 19.06.2019 | nakiii nakiii

    fox אשריך אחלה כתבה :-) מה שהכי אכזב אותי בכנס זה זה הכנס של ה pc. היתרון היחיד של pc זה החומרה...
    איזה כיף להריץ משחק אינדי דו מימדי עם rtx2080ti?!
    איפה nividia amd וintel?!!!!
    מי בכלל הפיק את זה לעזאזל

  18. 18

    18:18 19.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    תודה nakiii :)
    אני גם חושב שהמסיבת עיתונאים של ה-PC הייתה גרוע ברמה מפחידה [די דומה לשנים הקודמות למען האמת]. זאת עוד אחת מהדוגמאות הרבות ל עד כמה תערוכת ה-E3 לא ממש מחוברת למציאות הגיימינג המודרנית של ימיינו.

  19. 19

       | פורסם ע"י