הרשמה

E3 2019: סיכום מסיבת העיתונאים של Microsoft

משחקים, משחקים, וקונסולה חדשה!

Microsoft מוציאה את התותחים הכבדים

EA Play אמנם שימש כשריקת הפתיחה ל-E3 2019, אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שמייקרוסופט הוציאה את כל התותחים הכבדים במסיבת העיתונאים שלה. לא פחות מ-60 משחקים הוצגו לצד דיבור נרחב על תוכנית ה-Xbox Game Pass וגולת הכותר של האירוע - הכרזה רשמית על הקונסולה הבאה של החברה שנקראת Project Scarlett! בזמן שאני מחכה לאירוע של Bethesda, הנה כל הדברים שקרו בשעתיים האחרונות.

The Outer Worlds

עוד לפני שמישהו הספיק לעלות לבמה, המסך מציג לנו טריילר חדש ל-The Outer Worlds, כותר ה-RPG הבא מבית Obsidian Entertainmet, שמסביר קצת יותר על העולם אליו אנחנו נכנסים ובדיוק כמה חופש בחירה יהיה לנו מבחינת הבחירות שנוכל לבצע ואיך בדיוק אנחנו רוצים שהדמות שלנו תתנהג ותפעל. רמז: אתם יכולים להיות מלאך משמיים, או פסיכופת רצחני. יאי! המשחק יושק ב-25 באוקוטבר.

Bleeding Edge

Ninja Theory עולה לבמה, ועכשיו שהיא מתפקדת בתור סטודיו תחת חסותה של Microsoft, היא פה כדי להראות את הכותר החדש שהיא עובדת עליו - Bleeding Edge. מדובר בכותר מולטיפלייר שמציב קבוצות של 4 שחקנים אחד נגד השני ויתמקד בקרבות פנים מול פנים עם מגוון יכולות, נשקים ואלימות עד השמיים. 

Minecraft Dungeons

איך אפשר בלי קצת Minecraft לנשמה? Minecraft Dungeons הוא פרי אהבתם של כותר הבנייה הפופולרי ביותר בעולם ו-Diablo. עכשיו הגיעה גם ההכרזה שנוכל לצרף עוד 3 חברים למסע, ולפי הטריילר נרא שנצטרך כמה שיותר עזרה כשנתמודד מול אויבים מוכרים ומוכרים פחות בהרפתקאה הבאה שלנו בעולם של Minecraft.

Star Wars Jedi: Fallen Order

טריילר משחקיות חדש הוצג עבור Star Wars Jedi: Fallen Order. הוא מציג כמה קטעים שלא ראינו בסרטון המשחקיות באורך 13 דקות ששוחרר ב-EA Play, מהתגנבות אל תוך AT-AT מהלך ועד כמה דיאלוגים חביבים בין הג'דיי שנגלם קאל קסטיס(Cal Kestis) וידידו הדרויד BD-1. המשחק מציג קרבות לייטסייבר איטיים מספיק כדי להיות טקטיים אך מהירים מספיק בכדי להיות מאתגרים, שימושים יצירתיים ב"כוח", אלמנטים של פארקור וכל מה שאי פעם רצינו ממשחק של מלחמת הכוכבים. רק הזמן יגיד אם הוא יעמוד בציפיות.

Blair Witch

קיבלנו פרימיירה למשחק אימה חדש בשם Blair Witch, אשר מפותח ע"י Bloober Team, הצות שהביא לנו את Layers Of Fear. יש הרבה ערפל, תנועות רועדות מגוף ראשון והמון פחד. לפחות אצלי...

Cyberpunk 2077

טריילר חדש ל-Cyberpunk 2077 מציג את הדמות שלנו - V, בעסקה עם גנגסטר עשיר אחרי שוד שהשתבש בו איבד את חברו. הגנגסטר בוגד בדמות שלנו ומשאיר אותה למות בתחתית העיר, שם מוצא אותנו אדם מסתורי אותו יגלם לא אחר מאשר....קיאנו ריבס! קראתם נכון, השחקן האהוב מצטרף לשורות השחקנים ב-Cyberpunk 2077 כדי לגלם שותף במשחק שיצטרף אל הדמות שלנו במסע נקמה נגד מי שבגד בו. ויש גם תאריך יציאה - 16.4.2020. למה זה חייב להיות כל כך רחוק?

Battletoads

התגעגעתם? הגיע זמן לכסח רעים ביחד עם עד 3 חברים לצד דמויות כמו Rash, Pimple ו-Zitz בקרב הגדול ביותר שלהם!

Xbox Game Pass

Borderlands: The Hamdsome Collection, Batman: Arkham Knight, Hollow Knight ו-Metro: Exodus מצטרפים לספריית המשחקים המתחרבת של Xbox Game Pass. השירות מגיע למחשב האישי כבר היום בגרסאת בטא ביחד עם Halo: The Master Chief Collection. התוכנית תהיה זמינה במחיר של 9.99$ לחודש או במחיר של 14.99$ לחודש עבור חבילת ה-Ultimate. חבילה זו תעניק לכם גישה למעל 100 משחקים עבור קונסולת ה-Xbox One והמחשב האישי לצד מנוי Xbox Live Gold. 

Microsoft Flight Simulator

תמיד חלמתם לטייל בעולם? לראות את מגדל אייפל? הפירמידות? את הבית שלכם? Microsoft פה כדי למלא את משאלתכם. סימולטור הטיסה הזה יקח אתכם לכל מקום שתרצו בעולם והוא נראה פשוט יפהפה.

Age Of Empires 2: Definitive Edition

פצצה מהעבר! Age Of Empires 2: Definitive Edition מקבל עדכון על ה-Xbox One שמשדרג את הגרפיקה לאיכות של 4K לצד עדכון באיכות הסאונד של המשחק. אם אהבתם את המשחק, אנחנו חושבים שתרצו לנסות אותו שוב.

Psychonauts 2

טריילר חדש ל-Psychonauts 2 מציג משחק מוזר ומשוגע בדיוק כמו שציפיתי שיהיה. אם אף פעם לא שיחקתם ב-Psychonauts הראשון, תעשו לעצמכם טובה ושחקו בו תוך כדי שאתם קוראים את הסיכום שלי, מדובר באחד ממשחקי הפלטפורמינג הטובים ביותר שיצא לי לחוות. 

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

TT Games תפסה את המסך עם טריילר למשחק לגו חדש עבור כל תשעת סרטי מלחמת הכוכבים, מהטרילוגיה המקורית, דרך הפריקוולס ועד לטרילוגיה החדשה כולל הסרט התשיעי שצפוי לצאת בשנה הבאה. 

Dragon Ball: Project Z

טריילר חדש לכותר האקשן-RPG של Dragon Ball Z הוצג, ולצד העובדה שקיבלנו שם רשמי למשחק - Dragon Ball Z: Kakarot, הוא מראה את כל האירועים הזכורים מהסאגה של פריזה - הפגישה הראשונה של גוקו ווג'יטה, הקרב שלהם בו ווג'יטה הופך לקוף ענק, המוות של קרילין שגרם לגוקו להפוך לסופר סאייה ועוד. הטריילר מציג קטעים מאוד קצרים של משחקיות אבל הוא נראה מצויין ואני לא יכול לחכות לראות יותר ממנו. 

12Minutes

הנה משהו מעניין - כותר Thriller אינטרקטיבי על אדם שתקוע בלולאת זמן. 

Way To The Woods

 עוד משחק שנראה סופר מעניין - אנחנו מגלמים צבי ביחד עם בנו במסע בעולם בו כל בני האדם נעלמו(או נכחדו?).

Gears 5

עשן ואש מכסים את המסך, המצלמה יורדת אל מתחת לבמת האירוע ואנחנו מוצגים לחדר די מפחיד עם טלוויזיה שמציגה טריילר חדש למצב משחק בשם Escape, מצב קו-אופרטיבי ל-3 שחקנים שיצריך מכם לשחק בכמה שיותר אגרסיביות ולסיים אותו כמה שיותר מהר. קיבלנו גם תאריך יציאה רשמי - 10.09.2019, עם גישה מוקדמת של 5 ימים לבעלי מנוי Xbox Game Pass Ultimate.

Borderlands 3

טריילר חדש ל-Borderlands 3 מציג לנו קצת יותר על היכולות של כל דמות אותה נוכל לגלם, ושוב, על הכמות המטורפת של נשקים שונים שנוכל להשיג במשחק. אבל זה לא הכל. Gearbox הכריזה על הרחבה חדשה וחינמית לחלוטין שצפויה להגיע ל-Borderlands 2 אשר תסביר את כל האירועים שקרו מהמשחק השני למשחק השלישי, והיא זמינה כבר עכשיו.

Dying Light 2

טריילר חדש לכותר הזומבים הבא מ-Techland מציג קצת רקע על העולם של Dying Light 2, הקבוצות השונות שנמצאות בו וקצת על הדמות אותה נגלם, שמסתבר שהיא נגועה בווירוס הזומבים שתקף את העולם.

Forza Horizon 4

הנה משהו שלא ציפינו לראות - Forza Horizon 4 צפוי לקבל הרחבה חדשה שהופכת את כל כולו ללגו. ההרחבה נקראת Lego Speed Champions  והיא צפויה לצאת כבר השבוע.

Phantasy Star Online 2

Sega is in the house, ויש לה משהו להראות לכם. הכותר החינמי Phantasy Star Online 2, שיצא לפלטפורמות אחרות והיה זמין ביפן בלבד, צפוי להגיע ל-Xbox One בהמשך השנה במדינות המערב.

Elden Ring

סוף סוף, הכרזה רשמית על שיתוף הפעולה של From Software ביחד עם ג'ורג' ר.ר.מרטין! השמועות אכן היו נכונות והכותר נקרא Elden Ring, והוא נראה טיפה יותר צבעוני ממשחקי Dark Souls או Bloodborne, ואני לגמרי בעניין. לא הוצגה משחקיות ולא הוכרז תאריך יציאה, אבל יש לי אמונה שלמה ביוצרים ואני בטוח שמצפה לנו חוויה בלתי נשכחת.

Project Scarlett

קונסולת Xbox חדשה, העונה לשם Project Scarlett, צפויה לצאת בתקופת החגים של שנת 2020. מדובר בקונסולה עם מעבד שחזק פי 4 מקונסולת ה-Xbox One X, עם הבטחה ל-"רזולוצייה וקצת פריימים שלא נראו בעבר - 8K ו-120 פריימים לשנייה." הונסולה משתמשת ב-SSD חיצוני, מה שמאפשר לקונסולה להגיע לביצועים מהירים פי 40 מהקונסולה הקודמת, ומפתחי הקונסולה טוענים שהדבר מאפשר להם למחוק לחלוטין זמני טעינה במשחקים ועדיין לשמור על גרפיקה יוצאת מן הכלל. 

Halo Infinite

הכותר הבא בסדרת Halo יגיע בתור כותר השקה לקונסולת ה-Scarlett. הטריילר מציג חייל שתקוע בחלל ונתקל במקרה בגופתו הנטושה בחלל של מאסטר צ'יף. הוא עוזר לו לתקן את החליפה שלו והשניים מותקפים ע"י כוח לא ידוע. החייל מתחבא בחללית שלו בעוד מאסטר צ'יף פותח את הדלתות אל עבר החלל ונראה מגניב יותר מאי פעם. 

וזה הכל! Microsoft בהחלט עושה רושם של מתמודדת ראויה ל-Sony, עם התמקדות נרחבת על משחקים ושירותים בלעדיים. יש הרבה מה לעכל ואני בטוח שבשנה הבאה נקבל הצצה הרבה יותר עמוקה אל הביצועים של הקונסולה לצד איך משחקים יראו עליה, ואז נראה עם Microsoft באמת תעמוד במילים הגדולות שהיא אמרה פה השנה. כך או כך, יש למה להתרגש.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:22 16.06.2019 | elad9219 elad9219

    וואלה מייקרוסופט נתנו הצגה. לא מבין איך אתם לא יוצאים מגדרכם מה-Flight Simulator החדש. הוא נראה פשוט פסיכי.

  2. 2

       | פורסם ע"י