הרשמה

E3 2019: סיכום מסיבת העיתונאים של Bethesda

כל החדשות החמות מהאירוע של החברה האמריקאית!

Doom Eternal? יש. Wolfenstein? יש. Commander Keen? יש... רגע מה?

זאת הייתה שנה קשה מאוד עבור חברת המשחקים האייקונית מארצות הברית. Fallout 76 והכישלון החרוץ שלו בקרב גיימרים בעולם אילץ את Bethesda לתת פוש רציני בנוגע ל-E3 הנוכחי, כדי להראות לנו מה החברה מתכננת לעשות בהמשך ולזכות באמון של מעריציה שוב. אז מה היה לנו במסיבת העיתונאים של Bethesda?

Fallout 76

כיאה לכל הורה שמסרב לוותר על הילד שלו, כך גם Bethesda ממשיכה לשפר את Fallout 76 כדי שיתאים לסטנדרט שאנחנו כבר התרגלנו אליו ממשחקים אחרים בסדרה. בנוסף לשיפורים כאלה ואחרים במשחקיות, טוד האוורד הכריז כי המשחק יקבל מצב באטל רויאל משלו בשם Nuclear Winter, ועדכון בשם Wastelanders שסוף סוף מביא לנו סיפור אמיתי למשחק וגם NPC לדבר איתם ברחבי העולם של Fallout 76.

The Elder Scrolls

הרבה חדשות בנוגע לכל מיני דברים שלא קשורים למשחק הבא בסדרה, The Elder Scrolls VI. משחק המובייל, The Elder Scrolls Blades יגיע לקונסולת ה-Switch מתישהו בחורף של 2019, כאשר תוכלו לשחק יחד עם אנשים על הטלפונים שלהם. Elder Scrolls Legends מקבל עדכון גדול בסוף החודש (ה-27 ביוני) ומשחק ה-MMO הפופולרי, The Elder Scrolls Online, מקבל הרחבה חדשה בדמות Dragonhold שתגיע בסתיו של השנה.


Commander Keen

יד על הלב, לא ציפיתי לזה בכלל. המפקד קין, הילד שרובנו גדלנו עליו חוזר כמשחק מובייל, יציב אותנו אל מול פולשים אכזריים (כיאה למשחקי קומנדר קין [חוץ מהפעם ההיא עם המשחק עם החלומות]) ויציג דמויות נוספות בעולם של הילד הלוחם.

Deathloop

Deathloop הוא המשחק הבא של חברת Arkane Studios שאחראית בין היתר על Prey ו-Dishonored. המשחק הוא משחק אקשן בגוף ראשון בו תוכלו לשחק אחת משתי דמויות יריבות כשהן נלחמות אחת בשנייה במה שנראה כמו לולאה אינסופית של כדורים, אלימות ואקשן.

Ghostwire: Tokyo

הפרויקט הבא של שינג'י מיקאמי נחשף והוא נקרא Ghostwire: Tokyo. היוצר של סדרות Resident Evil ולאחרונה גם את The Evil Within, מביא לנו פרויקט חדש ומסתורי שמתרחש בטוקיו ויכלול יצורים ומפלצות שונות. לא ברור אם זה משחק אימה עדיין, אבל זה כבר מסקרן.

Wolfenstein

הרבה חדשות בנוגע ל-Wolfenstein על כל משחקיו, כשזה נראה שיולי יהיה ה-חודש למעריצי הסדרה. המשחק Wolfenstein Youngblood יגיע ב-26 ביולי ומהטריילרים זה נראה שהעבודה ש-Machine Games ו-Arkane Studios עושים מצליחה להם והמשחק החדש שיתרחש בפריז נראה כיפי וברוטאלי מאי פעם.

Rage 2

חבילת DLC חדשה בשם Rise of the Ghosts מגיעה למשחק השנה יחד עם עוד המון שינויים ועדכונים.

Orion

באופן ממש ממש לא מפתיע, Bethesda הציגה לנו פתרון סטרימינג משלה בשם Orion. האפליקציה/שירות תאפשר לכם לשחק משחקים שונים על כל פלטפורמה שתבחרו, כשבפרזטנציה עצמה, Doom 2016 שוחק על גבי טלפון קטן.

Doom Eternal

בנוסף לטריילר סיפור מרשים במיוחד, סוף סוף גם קיבלנו תאריך יציאה רשמי למשחק היריות של id Software. המשחק צפוי לצאת ב-22 בנובמבר ויגיע עם כמה גרסאות שונות, כשגרסת האספנים תכלול קסדה לבישה של ה-Doomslayer. המשחק יצא למחשב האישי, PS4, Xbox One, Switch וכמובן ה-Stadia, ויכלול גם מצב מולטיפלייר חדש בשם BATTLEMODE.

זהו מ-Bethesda! יהיו עוד המון חדשות והודעות מ-E3, כשעוד חברות יעלו ויציגו את המשחקים החדשים שלהם ברחבי הבמות של E3! כמו תמיד, תוכלו להתעדכן בחדר המצב שלנו באתר לגבי שאר מסיבות העיתונאים וכל החדשות החמות מהאירוע!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:38 10.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    איזה E3 משעמם השנה בחיי ... לא ראיתי עדיין שום דבר שמרגש אותי. אולי אני יותר מידי זקן לגיימינג כבר ?
    התקווה היחידה שלי זה המסיבה של Ubisoft וגם פרטים נוספים על Modern Warfare החדש.

    תודה על הסיקור

  2. 2

    13:26 10.06.2019 | RickGrimes RickGrimes

    לגמרי הe3 המשעמם ביותר שראיתי.. נראה שבלי סוני שעשתה את כל השואו בשנים האחרונות אין להם מה למכור

  3. 3

    15:07 10.06.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    זה לגמרי תלוי במה שאתם מחפשים, אצלי בינתיים זה E3 יחסית סביר, עם הכרזות גדולות ותאריכי יציאה (סוף סוף, סייברפאנק ודום), אבל עם הרבה דברים דיי משעממים (האירוע של בת'סדה היה דיי יבש).

    אני האמת מחכה לסקוור אניקס ולנינטנדו כשלאחרונה יש סיכוי טוב להיות זו שתפציץ ב-E3 של השנה, עכשיו כשאין לה את סוני להתחרות מולה. באמת מסקרן אותי לראות מה היא תביא חוץ מ-Luigi's Mansion 3, Animal Crossing וכמובן הדמות DLC החדשה של סמאש.

  4. 4

    19:43 10.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    דרך , כנראה פספסתי משהו - למה סוני לא משתתפת ב-E3 הזה ?

  5. 5

    00:32 11.06.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    החליטו שלא להגיע - בטח משאירים את כל התותחים הכבדים ל-PSX 2019

  6. 6

    11:50 11.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    הבנתי, תודה.
    כנראה הם מקווים לקבל יותר אור זרקורים בנפרד ולא לעמם את עצמם בכל ה"רעש" של E3.

  7. 7

    11:56 12.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    למי שגם תוהה מדוע סוני לא משתתפים ב-E3 השנה, הנה כתבה מאוד מעניינת בנושא:
    https://www.gamespot.com/articles/no-sony-e3-2019-press-conference-heres-why-playsta/1100-6467178/#comments-block-33460286

  8. 8

       | פורסם ע"י