הרשמה

"השקט שלפני הסערה" - מבט אל המשחקים הגדולים של אוגוסט

לפני הטירוף שהוא חודש ספטמבר 19', שמואל מציג לנו מה הולך להיות לנו בחודש שלפני

אימה אמריקאית, אקשן יפני והדבר הכי קרוב לשאמאן קינג בגיימינג שאני זוכר

"וואי איך אנחנו מחכים ל-FIFA ול-NBA 2K החדשים!"
"מישהו יודע אם יהיה אירוע השקה ל-The Legend of Zelda: Link's Awakening בחנות של נינטנדו ישראל?"
"הצלחתם להזמין את גרסת האספנים של Daemon X Machina?"
"Borderlands 3 או Gears 5, מה כדאי לי לקנות?"


עם כל הדיבורים על משחקים ענקיים שמגיעים בספטמבר הקרוב, זה לפעמים מרגיש כאילו אוגוסט הוא סוג של חודש Gateway שנועד לתת לנו קצת מנוחה לפני הטירוף שהוא חודש ספטמבר 2019. אבל, מנוחה זה לחלשים, וגם באוגוסט יש לנו המון משחקים שווים שמגיעים לקונסולות השונות וכמו בכל חודש, אני כאן כדי לפרט לכם על המעניינים ביותר. אז איך נראה החודש האחרון לחופש הגדול ואיך תוכלו להעביר את הזמן בזמן שאתם מחכים למשחקי ספטמבר? בואו נצא לדרך!

Age of Wonders: Planetfall - PC

אחד המשחקים שהיו אצלי תמיד בבית משום מה היה Age of Wonders. בקושי שיחקתי בו בזמנו (הייתי יותר בן אדם של Age of Empires), אבל זה לא אומר שאני לא שמח לראות את סדרת המשחקים חוזרת לקדמת הבמה עם Age of Wonders: Planetfall. הסיפור של המשחק עוקב אחרי הנפילה של איחוד של שש קבוצות שונות של ארגון אינטרגלקטי, במטרה להיות הקבוצה השולטת ולהחליט על הכיוון של האנושות מעתה והלאה. המשחק יכלול אלמנטי קרבות בתורות ובנוסף אלמנטים של חקירה של הייקום מסביבכם בסגנון משחקי 4X אחרים.

המשחק צפוי לצאת ב-6 באוגוסט.

Oninaki - PS4, Nintendo Switch

אהבתם לראות שאמאן קינג ב-Jetix? תמיד רציתם להיות מסוגלים ליצור קשרים עם רוחות של לוחמים ולהשתמש בהם בקרבות? אז עצרו הכל - כי הנה מגיע Oninaki. המשחק השלישי מבית היוצר של Tokyo RPG Factory, שובר לכיוון האקשן כשהוא שם אותנו בנעליים של Kagachi, שמתפקד בעולם כ-Watcher (לא להתבלבל עם Witcher) - לוחם שמסוגל לעשות שימוש ברוחות של לוחמים מהעבר כדי לבצע את עבודתו: לעזור לנשמות תועות לעבור לעולם הבא. מהדמו ששיחקתי בו זה נראה שבעוד שהאקשן במשחק הוא טיפה גנרי, מנגנון עליית הרמות והסיפור השאירו בי טעם של עוד.

המשחק צפוי לצאת ב-22 באוגוסט.

Ancestors: The Humankind Odyssey - PC

המשחק המוזר של החודש: Ancestors: The Humankind Odyssey ישים אותנו בנעליים של קוף אדם, כמה מיליוני שנים אחורה בזמן כשהמטרה העיקרית שלנו היא לשמור על שלמותה של הדמות שלנו ושל השבט שלנו במרוצת השנים כשהיא תתפתח לזנים אחרים של קופי אדם. המשחק מציאותי להפליא, כשהמפתחים של המשחק עשו הרבה עבודה מקדימה, בפרט בנושא הפליאונטולוגיה (חקר מאובנים), ונמנעו משימוש ביצירות בנות זמננו על מנת ליצור חוויה קרובה ככל הניתן למקור. אני רק רוצה להזכיר שהמשחק יהיה זמין כרגע רק בחנות של Epic, ושהמשחק יגיע בסוף השנה גם לקונסולות - כך שיש למה לחכות.

המשחק צפוי לצאת ב-27 באוגוסט.

Astral Chain - Nintendo Switch

את Platinum Games מכירים? אז אתם יודעים למה לצפות: המשחק החדש של המפתחת היפנית מבטיח להביא את כל מה שאתם רגילים אליו משאר המשחקים שלה: סיפור משוגע על עיר עתידנית והשומרים שלה שנלחמים ביצורים מחוץ לעולם הזה, משחקיות אקשן מטורפת שמתנהלת גם מטווח קצר, גם מטווח קרוב וגם באפשרות משחק עם עוד חבר, עיצוב דמויות ועולם משגעים ולפי רשמים ראשוניים גם עולם מעניין עם הרבה חידות ופאזלים. חודש אחרי Fire Emblem: Three Houses ו-Marvel Ultimate Alliance 3, ה-Switch מקבל עוד כותר בלעדי מפוצץ.

המשחק צפוי לצאת ב-30 באוגוסט.

The Dark Pictures: Man of Medan - PS4, Xbox One, PC

איזו תקופה נהדרת ושנה נהדרת יש לנו לחובבי ז'אנר משחקי האימה. אחרי Resident Evil 2 ו-The Sinking City שיצאו מוקדם יותר השנה אנחנו מקבלים גם את Man of Medan, המשחק הראשון במה שתהייה טרילוגיית משחקים תחת השם The Dark Pictures. המשחק עוקב אחרי חבורת צעירים מארצות הברית ששטים לנפוש באזור האוקיאנוס השקט ונקלעים לסופה שבסופה הם מוצאים את עצמם כלואים בספינת רפאים יחד עם רוחות שונות והקפטן של הספינה. המשחק שפותח על ידי היוצרים של Until Dawn הנהדר יכיל אלמנטי משחק דומים כשהמטרה העיקרית שלכם תהייה לשמור על כל הצעירים שתשחקו חיים. המשחק נראה נהדר, וזה כיף לראות את Supermassive מייצרים עוד משחק.

המשחק צפוי לצאת ב-30 באוגוסט.

כמו בכל חודש, גם הפעם לא עברתי על הכל, אז הנה רשימה זריזה של עוד כמה היילייטים של החודש:

  • חובבי הפוטבול האמריקאי מקבלים את המשחק החדש בסדרה המפלצתית שהיא Madden NFL בדמות Madden NFL 20.
  • משחק מסקרן בשם The Church in the Darkness מגיע אלינו בתחילת החודש והוא עוקב אחרי בלש שמסתנן אל כת מסתורית באמצע היער. בהחלט נשמע מעניין.
  • משחק ה-RPG הפנומנלי Pillars of Eternity מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch, כנ"ל גם Friday the 13th: The Game.
  • הפרק הרביעי בסדרת Life Is Strange 2 מגיע החודש.
  • Blair Witch המסקרן מגיע בסוף החודש לקונסולת ה-Xbox One ולמחשבי Windows. המשחק הפתיע הרבה אנשים לטובה ב-E3 האחרון, שווה לראות האם הוא יענה על הציפיות.
  • אם התגעגעתם ל-World of Warcraft הישן, הגרסה המקורית חוזרת בסוף החודש עם World of Warcraft: Classic.

אם אתם מרגישים שפספסתי משהו, תוכלו להגיב לי כאן למטה (יש צורך ברישום לאתר), או בעמוד הפייסבוק שלנו. נתראה בספטמבר!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י