הרשמה

האם נקבל חדשות על משחק ה-Dragon Age החדש בקרוב?

Dragon 4ge Day מתקרב...

בדצמבר החברה מתכננת לחגוג 10 שנים לסדרת משחקי Dragon Age

חברת BioWare רמזה בחשבון הטוויטר שלה על כך שאנחנו צפוים לקבל חדשות על המשחק הבא בסדרת משחקי Dragon Age. לפי הציוץ (אותו תוכלו לקרוא כאן למטה), BioWare מתכוונת לחגוג את חגיגות העשור למשחקי ה-RPG הנהדרים שלה ב-4 בדצמבר - כעשור וחודש לאחר היציאה של המשחק הראשון בסדרת Dragon Age, המשחק Dragon Age Origins. הציוץ עצמו בסדר גמור, אבל העובדה שהחברה בחרה לקרוא ליום הזה בשם "Dragon 4ge Day" (שינוי של האות "A" לספרה 4), גורם לנו לחשוב שאולי מדובר ברמיזה על כך שהמשחק הבא בסדרה (שאולי גם ייקרא Dragon Age 4) יוכרז רשמית באותו האירוע.

סדרת Dragon Age התחילה כאמור לפני עשור, ב-2009, עם Dragon Age Origins. ההצלחה של המשחק (הן בביקורות והן במכירות), הובילה באופן הגיוני ליציאה של משחק המשך - Dragon Age 2, ובסופו של דבר ליציאה של המשחק השלישי בסדרה: Dragon Age: Inquisition ב-2014. שלושת המשחקים נחשבים לקלאסיקות של הז'אנר (למרות ששני המשחקים האחרונים בסדרה נטו דווקא יותר לכיוון האקשן כדי להשתלב טוב עם הקונסולות), ואני באופן אישי מחכה בקוצר רוח ליציאה של המשחק הבא בסדרה. אני רק יכול לקוות שבניגוד למקרה של Anthem, כאן BioWare יקבלו את הזמן ואת כוח האדם המתאים כדי לתת לנו את החוויה המוכרת והטובה מהמשחקים הללו.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:02 05.11.2019 | DrizziTx DrizziTx

    על 1 ו-2 אנחנו חלוקים, הם לא היו טובים (על 2 יש הסכמה רחבה שלא היה משהו) אבל inquisition אכן היה משחק מדהים, מקווה שיצליחו בתיכנון וביצוע של 4 באותה מידה.

  2. 2

    14:44 05.11.2019 | גיא דהן - עורך תוכן גיא דהן - עורך תוכן

    Origins היה וישאר אחד ממשחקי הRPG הטובים בכל הזמנים ואני לא יכול להסביר את כמות ההנאה שקיבלתי מהמשחק הזה, למרות המערכות המיושנות.

  3. 3

    15:52 05.11.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    OH Shit, הערת את הגיא.

  4. 4

    16:06 05.11.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    אגב, בעוד שאני מסכים איתך על המשחק השני (שהיה בינוני בעיניי, בייחוד לעומת Inquisition ו-Origins), אני ממש לא מסכים איתך על המשחק הראשון. כיף לא נורמלי, סיפור נהדר ומנגנון בניית דמות מדהים רק גרמו לי לרצות לשחק במשחק ולסיים אותו שוב ושוב...

    ...וכך עשיתי. 3 פעמים.

  5. 5

    16:24 05.11.2019 | nakiii nakiii

    שיחקתי את הראשון בלי לדעת בכלל מהו משחק rpg ונהנתי. השני באמת היה חצי כח. את השלישי יש לי בגרסת ultimate ועצרתי אחרי חצי שעה. נראה לי שלא משתווה בכלל לwitcher 3

  6. 6

       | פורסם ע"י