הרשמה

#התחלנו - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש ינואר

שמואל עבר על החודש הראשון של 2020 ואסף לנו את המשחקים הגדולים של החודש!

שנה חדשה, משחקים חדשים!

חגגתם? נהניתם? מצוין! עכשיו כשסיימנו עם חגיגות סוף שנת 2019, הגיע הזמן לפתוח את 2020 עם מבט אל המשחקים הגדולים של החודש הראשון בשנה. בשיא הכנות, זה נראה שהחודש הראשון יהיה דווקא חלש, אבל עם איך שפברואר ומרץ נראים, אולי זה עדיף שיהיה לנו קצת שקט לפני הסערה הגדולה. הנה המשחקים הגדולים של חודש ינואר!

Dragon Ball Z: Kakarot - PS4, Xbox One, PC

Dragon Ball Z: Kakarot פורט לכולנו על מיתרי הנוסטלגיה כבר כמה חודשים עם הטריילרים המרגשים שלו ואנחנו לא יכולים לחכות שהמשחק יצא כבר. המשחק הוא משחק אקשן/תפקידים שייקח אותנו דרך כל הסאגות המרכזיות של סדרת האנימה הנהדרת. המשחק נותן לי המון וייבים של משחקי Legacy of Goku, עם הדגש שלו עם מפות יחסית פתוחות, משימות נוספות מעבר לעלילה המרכזית של הסיפור ומנגנון עליית הרמות של המשחק. אני חייב לציין שאני כבר 12 שעות לתוך המשחק ונהנה מאוד (ביקורת תגיע ככל הנראה בהמשך השבוע).
המשחק יצא ב-17 בינואר.

Tokyo Mirage Sessions #FE Encore - Nintendo Switch

לפני קצת פחות מ-3 שנים, פרסמתי כאן באתר טור דעה שלם על משחקים מספריית ה-WiiU שהייתי שמח לראות על ה-Nintendo Switch. אחד מהם היה Tokyo Mirage Sessions #FE - סוג של שילוב בין המשחקיות ומבנה העלילתי של משחקי Shin Megami Tensei לדמויות מסדרת משחקי Fire Emblem. עכשיו, כ-3 וחצי שנים אחרי יציאת המשחק המקורי, מגיע הפורט לקונסולת ה-Nintendo Switch בדמות Tokyo Mirage Sessions #FE Encore, יחד עם דמויות חדשות ושיר חדש שלא היו במשחק המקורי.
המשחק יצא ב-17 בינואר.

Oddworld: Stranger's Wrath HD - Nintendo Switch

אני תמיד נהנה לדבר על משחקים ישנים וטובים שחוזרים לאור הזרקורים ו-Oddworld: Stranger's Wrath הוא בהחלט משחק שכזה. המשחק שיצא בשנת 2005 הגיע כמעט לכל פלטפורמה אפשרית ועכשיו הוא מגיע גם לקונסולה הנהדרת של נינטנדו. גרסת ה-Switch של המשחק תתמוך בשליטה בעזרת מנגנון הג'יירו של הקונסולה (כמובן) ובפיסת מידע מעניינת - המנוע הגרפי של הגרסה הזו נכתב מחדש כדי שהטקסטורות יראו טוב יותר והמשחק ירוץ ב-60 פריימים לשנייה באופן חלק.
המשחק צפוי לצאת ב-23 בינואר.

Warcraft III: Reforged - PC

אני תמיד נהנה לדבר על משחקים ישנים וטובים שחוז- הולי שיט זה פ***** Warcraft III!
לומר שיש לי פינה חמה בלב למשחק האסטרטגיה האלמותי הזה יהיה אנדרסטייטמנט מארץ האנדרסטיימנט-ים. משחק האסטרטגיה משנת 2002 היה האחראי הישיר לעשרות (אם לא מאות ואולי אלפי) שעות של הנאה עם המשחקיות הנהדרת שלו, הסיפור המטורף והמדהים וכמובן - המודים שלו שסיפקו לנו עוד דרכים לשחק במשחק (ועל הדרך ליצור ז'אנר משחקים חדש לחלוטין...). Warcraft III: Reforged יכיל את המשחק המקורי וההרחבה שלו (The Frozen Throne), ויציג לנו גרפיקה משופרת, שינויים בקמפיין, תמיכה במודים ויכולת משחק ברשת.
המשחק צפוי לצאת ב-28 בינואר.

זהו, אמרתי לכם שלא יוצאים המון משחקים מפוצצים החודש אבל כמו תמיד, יכול להיות שפספסתי את המשחק האהוב עליכם. למה אתם הכי מחכים בחודש ינואר?
 

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:40 18.01.2020 | WarFox89 WarFox89

    יבש רצח D: בוא נראה איך השנה הזאת מתעוררת לאט לאט

  2. 2

       | פורסם ע"י