הרשמה

קונספט ראשוני של ה-Joker ב-Mortal Kombat 11 לקח השראה משחקני הדמות

ואנחנו לא מבינים למה הוא לא נכנס למשחק

והיום בפינת "דברים שלא ידעתי שאני רוצה עד שראיתי אותם"

למקרה שלא הייתם מודעים, Mortal Kombat 11 קיבל את דמות ה-Joker בתור DLC לפני כיומיים. שחקנים בעלי חבילת ה-Kombat Pack כבר נהנים מהליצן הרצחני, בעוד שכל מי שאין ברשותו את החבילה יאלץ לחכות ל-4 בפברואר כדי לקבל גישה אליו. 

אלו מכם שכן משחקים עם הג'וקר כנראה כבר הספיקו לחטט בפינת ה-Concept Art שזמינה לכל דמות, ותמונה אחת הצליחה למשוך את תשומת ליבה של הקהילה ששמה לב כי עיצובים ראשוניים לדמות כללו דמיון לא קטן לשחקנים שגילמו את הג'וקר בסרטי קולנוע בעבר. בתמונה, אותה תמצאו בתחתית הכתבה, תוכלו לראות כי העיצוב הראשון משמאל שואב השראה מהג'וקר שמוצג בסרט Joker שיצא בשנה שעברה אותו גילם חואקין פיניקס, העיצוב השני שם לג'וקר את החליפה הססגונית שלבש ג'ק ניקולסון בסרט Batman משנת 1989, והשלישי נראה ממש, אבל ממש כמו הית' לדג'ר מ-The Dark Knight.

עיצוב מספר 4 נראה כמו הג'וקר שהוצג לנו בקומיקס Batman: Harley Quinn לפי האיפור והפרח על החולצה, והעיצוב החמישי לקוח מהסיפור Death Of The Family לאחר שהג'וקר מוריד לעצמו את הפנים ואז משדך אותן חזרה. אאוץ'. אף עיצוב לא נראה בדיוק כמו הדמות מהסרט/קומיקס, אבל הם מספיק קרובים למציאות בכדי לגרום לנו לתהות למה אף אחד מהם לא הגיע בתור תחפושת לג'וקר במוצר הסופי, למרות שזו תמיד אופציה בעתיד.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:51 30.01.2020 | siegfried siegfried

    ממש אהבתי את הג'וקר בפינה הימנית מיקום 52. חבל שלא השתמשו בו...

  2. 2

       | פורסם ע"י