הרשמה

נחשף Call of Duty: Warzone, משחק הבאטל רויאל החדש של Activision

והוא מגיע אלינו מחר!

המשחק יכיל עד 150 שחקנים במפה בקבוצות של שלוש

אחרי הרבה שמועות, ספקולציות והדלפות - משחק הבאטל רויאל החדש של Activision נחשף. Call of Duty: Warzone הוא הטבילה השנייה של Activision בעולם ה-Battle Royale אחרי שבמשחק הקודם בסדרת Call of Duty קיבלנו מוד שלם שכזה בדמות Blackout. והוא יהיה זמין כבר ממחר(!) על כל הקונסולות השונות שמריצות את Call of Duty: MW והמחשב האישי.

בנוסף לטריילר הכרזה שלם, קיבלנו המון פרטים חדשים לגבי המשחק עצמו ואיך האלמנטים השונים של Call of Duty משתלבים בו. המשחק יכיל עד 150 שחקנים בקבוצות של שלוש, על גבי מפה ענקית שבה השחקנים יוכלו למצוא ציוד ונשקים ולהילחם עם שחקנים אחרים במטרה להיות האחרונים ששורדים. מה שכן, המשחק לא עוצר אחרי שאתם מתים, כי בשלב הזה אתם מגיעים ל-Gulag: אזור בו תילחמו 1 על 1 עם שחקן אחר בשביל האופציה לחזור למשחק. ואם Warzone לא עשה מספיק כדי להבדיל את עצמו ממשחקים אחרים בז'אנר, הוא מוסיף גם אלמנט חדש שנקרא "Contracts" או "חוזים".

ברחבי המפה השחקנים יוכלו למצוא חוזים או משימות שהם יוכלו לבצע כדי לקבל עוד כסף, נקודות ניסיון ונשקים כדי להשיג יתרון על פני קבוצות אחרות על המפה, מה שעוזר להעלים טיפה את אלמנט המזל שלפעמים משפיע יותר מידי על משחקים בסגנון. בנוסף, תוכלו להשתמש ב-Killstreaks, לאבזר את הנשקים במפה על ידי תוספות כאלה ואחרות (בדומה למה שהיה ב-Blackout), ולהשתמש ברכבים שונים (על הקרקע ובאוויר).

עוד משהו שתוכלו למצוא על המפה הם נקודות שונות בהן תוכלו לקנות שדרוגים לנשקים שלכם, Killstreaks, אביזרים שתוכלו להשתמש בהם כדי להחיות את חברי הצוות שלכם (או את עצמכם) ועוד. את הדברים הללו תוכלו לקנות בעזרת כסף שתוכלו להשיג במשחק עצמו (בין אם על ידי מילוי חוזים או הריגה של יריבים שלכם). אם כבר הזכרנו את הכסף, Warzone מוסיף מוד חדש שמזכיר טיפה את Escape from Tarkov: מצב המשחק Plunder.

ב-Plunder, המטרה העיקרית של הקבוצה היא לצאת בסוף המשחק עם הכי הרבה כסף. מוות הוא לא סופי במצב המשחק הזה והשחקנים השונים יוכלו להגיע עם הנשקים שהם רוצים וה-Killstreaks שהם רוצים כדי למקסם את היכולת שלהם להשיג כמה שיותר כסף בסוף המשחק. זה משנה את חוקי המשחק: המטרה היא לא רק להישאר בחיים, אלא להספיק להשתלט על נקודות כסף מיוחדות, למלא כמה שיותר חוזים ועוד.

ורק למקרה שתהיתם: כל נקודות הניסיון שתצברו במשחק ילכו ישר למשתמש שלכם ב-Modern Warfare כך שתוכלו לשחק בשני המשחקים בלי בעיה. את טריילר ההכרזה המלא תוכלו לראות כאן למטה.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    06:21 10.03.2020 | siegfried siegfried

    אוי אברוך

  2. 2

    21:37 10.03.2020 | WarFox89 WarFox89

    כל משחק שעושה BR מאבד מהזהות והייחודיות שלו.
    BF כבר איבד את הכבוד שלו אצלי לפני הרבה זמן. COD גם ממזמן.
    מבחינתי Activi$sion יכולים לדחוף לעצמם עמוק לתוך ה.... את המשחק שלהם ואת ה-BR להם שמפוצץ במיקרו רכישות ומלא דברים מגעילים נוספים.

  3. 3

    13:45 11.03.2020 | nakiii nakiii

    על יסה פלטפורמה מורידים? לא זיהיתי את המשחק בסטים ואפיק

  4. 4

       | פורסם ע"י