הרשמה

כל החדשות החמות מהנינטנדו דיירקט המפתיע של היום!

וואו וואו, מאיפה זה בא?!

נינטנדו הפתיעה עם דיירקט חדש ופרטים על משחקים חדשים שמגיעים אלינו!

מתנה לקורונה: אחרי חודשים על גבי חודשים של המתנה סוף סוף קיבלנו נינטנדו דיירקט חדש (ומפתיע במיוחד) והוא היה מפוצץ בהודעות חדשות ומדהימות. לא נחכה יותר מידי, בואו נראה מה הגיע בדיירקט המפתיע במיוחד הזה!

תאריך יציאה ל-Xenoblade Chronicles Definitive Edition

הוכרז תאריך היציאה לרימאסטר למשחק ה-JRPG הפנומנלי של נינטנדו. המשחק יצא ב-29 במאי ויחד עם תאריך היציאה קיבלנו הרבה פרטים חדשים על המשחק שיכלול גרפיקה משופרת, ביצועים יציבים, UI משופר וברור יותר, מוזיקה חדשה וגולת הכותרת: פרק סיום חדש שיגיע בסיום המשחק. ב-29 במאי גם תצא גרסת האספנים שתכלול ספר אמנות עם יותר מ-200 עמודים.

Bioshock, Borderlands ו-XCOM 2 מגיעים ל-Switch

2K מפציצה את קונסולת ה-Switch בלא אחת, לא שתיים - אלא שלוש סדרות משחקים שונות שמגיעות לקונסולה!
Bioshock The Collection הכולל את שלושת המשחקים הנהדרים בסדרה, Borderlands Legendary Collection הכולל את שלושת המשחקים הראשונים של Borderlands, ו-XCOM 2, משחק הטקטיקה המצוין - כולם מגיעים לקונסולה ב-29 במאי.

אירוע חג הפסחא ב-Animal Crossing: New Horizons

עדכון חדש יגיע למשחק סימולציית החיים של נינטנדו והוא מתרכז בחגיגות יום הפסחא הקרבות באפריל. העדכון יוסיף אירוע מיוחד בו יגיע ארנב לאי שלכם. יחד איתו תמצאו ביצים המפוזרות ברחבי האי ותוכלו לבנות כלים וריהוט מיוחד בעזרת הביצים שמצאתם. עדכון נוסף למשחק יגיע באפריל (הביקורת תגיע לפני, מבטיח).

Catherine Full Body מגיע ל-Switch

אחד ממשחקי הפאזל הכי מעניינים שראינו בעשור האחרון מגיע לקונסולת ה-Switch. המשחק שעוקב אחרי החיים של וינסנט, הבחירות שבלתי אפשריות שהוא צריך לעשות במהלך היום, רק כדי להגיע לחלומות ההזויים והמסוכנים שלו בלילה. המשחק צפוי לצאת ב-7 ביולי.

הלוחם הבא שמגיע ל-Super Smash Bros. Ultimate הוכרז...?

מידע חדש על דמות ה-DLC הבאה למשחק Super Smash Bros. Ultimate נחשף, והדמות תגיע ממשחק הלחימה המטורף של נינטנדו, ARMS. עוד לא ידוע איזו דמות תגיע למשחק הלחימה הפופולרי של נינטנדו, אבל פרטים נוספים (כולל תאריך היציאה של הדמות), יגיעו ביוני הקרוב. בנוסף, תוכלו לנסות את המשחק מהיום בערב עד ה-6 באפריל.

המון פרטים חדשים על Bravely Default II

המשחק הבא בסדרת משחקי ה-JRPG הפופולריים להפליא של Square Enix קיבל טריילר חדש וארוך במיוחד. הטריילר הציג את הדמויות השונות שנשחק איתן (הדיבוב שלהן נשמע מצוין עד כה), הסיפור הכללי של המשחק, העולם של המשחק וכמובן -הקרבות של המשחק והחזרה של מנגנון ה-Brave\Default. בנוסף, הוכרז דמו למשחק שיהיה זמין היום. המשחק המלא יגיע השנה.

פרטים חדשים על Ninjala

משחק האקשן הקבוצתי התחרותי שהוצג לראשונה בכנס E3 של שנת 2018 קיבל פרטים חדשים, ביניהם: דגש על תזוזה רבה במהלך הקרב, יכולות שונות שעוזרות לכם להתחמק ולהימנע מנזק, הנשקים השונים ועוד. המשחק יגיע ב-27 במאי והוא חינמי לחלוטין.

עוד פרטים מעניינים מהדיירקט הסופר מפתיע:

  • חבילת ההרחבה השלישית של Marvel Ultimate Alliance 3 קיבלה טריילר המציג את ארבעת המופלאים ודוקטור דום.
  • עדכון חינמי למשחק הכושר Ring Fit Adventure יוסיף מוד מוזיקה, מסלולי ריצה חדשים ועוד פעילויות.
  • Panzer Dragoon Remake מגיע כבר היום לקונסולת ה-Switch!
  • Burnout Paradise Remastered, אחד ממשחקי המירוצים האהובים עליי בכל הזמנים מגיע לקונסולת ה-Switch השנה!
  • קיבלנו ההצה להמשך הפיתוח של חבילות ההרחבה של משחקי הפוקימון החדשים לקונסולת ה-Nintendo Switch והמתקפות המיוחדות של גרסאות ה-G-Max של הפוקימונים ההתחלתיים שלכם.

מתרגשים כמונו? ספרו לנו בתגובות כאן או ברשתות החברתיות!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י