הרשמה

נחשפו המשחקים החינמים לחודש אפריל למנויי PS Plus

והמשחקים הם בין הטובים מסוגם לקונסולת ה-PS4

בלי לעזוב את הבית, תראו עולם, צודו אוצרות או תתחרו במרוצים מסביב לעולם.

בתקופה האחרונה קצת קשה לזכור שעוד פחות משבוע מגיע חודש אפריל, ויחד איתו מגיעים האביב, חג הפסח וכמובן שני משחקים חדשים חינמים למנויים של Playstation Plus, והחודש כנראה יזכר כאחד החודשים הטובים של השירות עם שני משחקים מצוינים במיוחד.

Uncharted 4: A Thief's End

רק שלושה חודשים אחרי ש-Uncharted: The Nathan Drake Collection ניתן בחינם למנויי PS Plus, החודש ייחולק למנויים המשחק האחרון בסדרה, Uncharted 4: A Thief's End, המשחק מתמקד בניית'ן דרייק לאחר שפרש מההרפתקאות הנועזות מסביב לעולם וכבר נשוי לאלנה, השניים חיים את חייהם ה"נורמליים" בניו אורלינס, כאשר פתאום, סמואל, אחיו של נת'ן שנחשב מת, חוזר לחייו על מנת לבקש את עזרתו בצייד אחר האוצר האבוד של הנרי אברי. יחד עם עזרתו של חברו הותיק של ניית'ן, ויקטור סאליבן (סאלי) שלושתם יוצאים שוב להרפתקה מסוכנת ומלאת אקשן אחר האוצר.

Dirt Rally 2.0

בתקופה שבה עולם הספורט נמצא בחוסר ודאות והאולימפיאדה שהיתה אמורה להתקיים השנה בטוקיו נדחתה לשנה הבאה לאור המצב, מנויי PS Plus יזכו לשחק במשחק המרוצים Dirt Rally 2.0, המשחק יקח אתכם ל-8 מסלולי FIA (קיצור של Fédération Internationale de l'Automobile) רשמיים שונים הממוקמים בלוקיישנים כמו ארצות הברית, ניו זילנד, ספרד, פולין, ארגנטינה ואוסטרליה. עם יותר מ-50 מכוניות מרוץ רשמיות, משחק המרוצים מ-2019 יספק לכם חווית מרוץ עוצרת נשימה.

שני המשחקים יהיו זמינים להורדה החל מיום שלישי ה7 לאפריל, אם עוד לא הספקתם להוריד את המשחקים של מרץ, Shadow Of The Colossus ו-Sonic Forces, הם יהיו זמינים למנויי PS Plus עד ה-7 לאפריל.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:25 26.03.2020 | OfirOm OfirOm

    חחח איזה פוקס שרק כתבה לפני דיברה על המשחק הזה.

    יאללה סוני תכריזו על אנצ'ארטד 5.

  2. 2

       | פורסם ע"י