הרשמה

"עונת מעבר" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש מאי

אחרי חודשיים מלאים במשחקי השנה, שמואל מסכם לנו את המשחקים החמים של החודש הבא עלינו לטובה

אין כאן משחקים חדשים ומפוצצים כמו בחודש שעבר, אבל בהחלט תוכלו למצוא מה לשחק בחודש הקרוב!

אחרי חודשיים עם חלק מהמשחקים הטובים ביותר שיהיו לשנה הזו להציע, אנחנו מגיעים לחודש יחסית רגוע - תקופת מעבר אם תרצו. בתקופה כזו, בין משחק ענק למשנהו, יהיה לכם זמן לסיים משחקים ישנים, לפתח את האי שלכם באנימל קרוסינג או להמשיך להתקדם במשחק הרשת האהוב עליכם, אבל זה לא אומר שמי שרוצה לשחק עכשיו משחק חדש ויפה לא הולך לקבל את מבוקשו בחודש הקרוב. מגרסאות רימאסטר למשחקים אהובים, עד לכרישים ונינג'ות: הנה המשחקים הגדולים לחודש מאי!

The Wonderful 101: Remastered - PS4, PC, Nintendo Switch

נתחיל עם אחד הסיפורים היפים של השנה: The Wonderful 101 נחשב לאחד המשחקים הטובים ביותר על ה-WiiU, אבל בהתחשב בכמות הנמוכה של מכירות הקונסולה לא הרבה אנשים הכירו את המשחק הנהדר של Platinum Games. כשהחברה רצתה לרענן את המשחק לקונסולת ה-Switch היא החליטה שהיא רוצה להפיץ את המשחק בעצמה ופנתה ל-Kickstarter בתקווה להשיג מספיק לפורטים ל-PS4 ולמחשב האישי. מה שהם לא הבינו הוא עד כמה מעריצי המשחק המשוגע של Platinum Games שיוועו לגרסה חדשה למשחק, כי הקמפיין שלהם התפוצץ (יותר מ-2 מיליון דולר נאספו). הפורט למשחק יכלול מצבי משחק חדשים, פרקי סיפור חדשים ופסקול חדש.
המשחק צפוי לצאת ב-19 במאי בארה"ב (22 במאי באירופה).

Maneater - PS4, Xbox One, PC

או איך שהיוצר של המשחק הגדיר אותו: "זה GTA אבל עם כרישים". טכנית אני יכול לסיים כאן את ההסבר למה זה Maneater, אבל בכל זאת, לאלו שעדיין בשוק: Maneater הוא משחק שיציב אותנו בנעליים (או הסנפירים) של כריש תינוק, כשהוא מחפש נקמה בצייד הכרישים הנודע סקאלי פיט על הרג אמו. ככריש נוכל לצוד, לתקוף עוברי אורח תמימים ולהשתמש בסביבה שלנו כדי להילחם באויבים. זהו הסיוט של כל מי שמפחד מכרישים, אבל היי - אתם משחקים את הכריש עכשיו, אז זה בטוח יותר טוב. גרסה ל-Nintendo Switch תגיע מאוחר יותר השנה.
המשחק צפוי לצאת ב-22 במאי.

Minecraft Dungeons - PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

אז כבר היה לנו Minecraft + Telltale, אז למה לא Minecraft + Diablo? המשחק החדש של חברת Mojang הוא משחק חקר מבוכים לכל דבר ועניין: אין במשחק שום אלמנט של בנייה כמו במשחק עליו הוא בנוי, ובמקום זאת שחקנים יחקרו מבוכים שנוצרו באופן רנדומלי, וישתמשו בנשקים וציוד שהם בחרו כדי לשרוד את המבוך, המפלצות והמלכודות שבו. תוכלו לשחק יחד עם עוד שלושה חברים ברשת או במצב לוקאלי (זה תמיד נחמד לראות את ה-Couch Co-op עושה קאמבק).
המשחק צפוי לצאת ב-26 במאי.

Ninjala - Nintendo Switch

אחד ממשחקי הרשת הכי מעניינים השנה מגיע, איך לא, מקונסולת ה-Nintendo Switch. המשחק Ninjala שהוכרז עוד ב-E3 2018 הוא משחק רשת תחרותי עם קונספט מאוד פשוט: אתם נינג'ות שיכולים להשתמש במסטיק כדי לבצע מתקפות מיוחדות ולהילחם נגד אנשים אחרים בטורניר גדול שמנהלת אגודת הנינג'ות העולמית. המשחק כולל מכניקות תזוזה באוויר שעושות שימוש בבלוני מסטיק, קרבות בעזרת נשקים צבעוניים, משחקיות של 60 פריימים לשנייה וכל הטוב הזה - בחינם!
המשחק צפוי לצאת ב-27 במאי.

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition - Nintendo Switch

ה-משחק של חודש מאי, בלי שאלה בכלל. Xenoblade Chronicles היה אחד משלושת המשחקים שהשתתפו בפרוייקט Operation Rainfall של מעריצי המשחק שרצו לראות אותו מגיע לארה"ב (יחד עם The Last Story ו-Pandora's Tower). כמעט עשור לאחר תחילת הפרויקט הזה, אנחנו זוכים לראות את הגרסה המחודשת למשחק ה-RPG האגדי של קונסולת ה-Wii. הגרסה החדשה תציג לנו מודלים חדשים של הדמויות האהובות עלינו, UI משופר ואינטואיטיבי יותר, דיבוב מחודש ופסקול שהוקלט מחדש במיוחד למשחק הזה. בנוסף, פרק אפילוג חדש בשם Future Connected יגיע למשחק. 
המשחק צפוי לצאת ב-29 במאי.

 

הנה עוד כמה משחקים מעניינים שיגיעו לקונסולות השונות בחודש הקרוב:

  • Star Wars Episode I: Racer מגיע לקונסולות ה-Nintendo Switch ב-12 במאי ול-PS4 ב-26 במאי - 20 שנים לאחר היציאה האחרונה שלו ל-Dreamcast!
  • Saints Row: The Third Remastered מגיע לקונסולות ה-PS4, Xbox One וה-PC ב-22 במאי.
  • ה-Nintendo Switch זוכה ליציאה של שלושה אוספי משחקים מבית 2K ומפתחיה: Bioshock Collection, Borderlands Collection ו-XCOM 2 Collection ינחתו על הקונסולה ב-29 במאי.

זהו! אני מקווה שכולכם מוכנים לכתבה של חודש יוני (בלי סיבה מיוחדת) ואשמח לשמוע אילו משחקים אתם הולכים לשחק החודש!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:37 29.04.2020 | ohadcal ohadcal

    אחח כבר שלושה חודשים אני מפנטז על לראות את the last of us ברשימה. נו טוב, עוד קצת
    וגם שתדעו שזה פשוט תענוג הקצב שאתם מעלים כתבות בשבועיים האחרונים כיף לראות את האתר ככה פעיל!

  2. 2

    21:51 29.04.2020 | elad9219 elad9219

    צריכים להתייחס באתר יותר ל- MIcrosoft Flight Simulator החדש שאמור לצאת מתישהו השנה או בתחילת שנה הבאה. נראה כמו הפרויקט הכי מטורף אי פעם של משחק, משולב עם סימולטור. פשוט מדהים, כל העולם בגרפיקה פסיכית, משתמש בטכנולוגיה חדשה דרך המפות של בינג'.
    באמת שזה נראה חלום, אם זה יהיה כמו שזה נראה, זה כנראה הדבר הכי מטורף שנוצר בתחום הזה של משחקים וסימולטורים.

  3. 3

       | פורסם ע"י