הרשמה

פרטים חדשים על Assassin's Creed Valhalla נחשפים

למרות זאת, יש לנו עדיין לא מעט שאלות

התמונה של AC: Valhalla מתחילה להתגבש

אחרי חשיפת המשחק החדש בסדרת Assassin's Creed פרטים חדשים עליו מתחילים לצוץ ברחבי הרשת. בעקבות שאלות של שחקנים בנוגע לגודל המפה אחד ממפיקי המשחק, ג'וליאן לאפריאר (Julien Laferriere) חשף בראיון עם היוטיובר ג'וליאן צ'יז (Julien Chieze) שמפת המשחק של Valhalla תהייה גדולה יותר מהמפה של Odyssey. לאפריאר הוסיף ואמר: "אני אומר שבמונחים של טווחים הוא (AC Valhalla) ככל הנראה גדול במעט מ-AC Odyssey. בשלב זה אין לי מספרים מדוייקים אבל לא רק שיצרנו את כל השטח של הארץ, במקרה הזה זאת אנגליה, אלא גם חלק מנורווגיה. יש עוד עולמות סודיים שאני לא יכול לספר עליהם היום אך הם תורמים לגודל של המשחק. זה לא משחק קטן, הוא ללא ספק שאפתני ויספק שעות רבות של משחק".

בנוסף לראיון על מפת המשחק אחד הבמאים של המשחק, אשרף איסמעיל (Ashraf Ismail) התראיין לאתר Kotaku בכל מה שקשור להתקדמות במשחק. "יש לנו זווית חדשה על התקדמות במשחק, המשחק יציג התמקדות רבה יותר ברעיון של כוח שייצבר על ידי היכולות שהשחקן ישיג במהלך המשחק". אשרף אומר שהוא רוצה להימנע מ"קירות התקדמות" על מנת ששחקנים יוכלו לחקור בחופשיות ובלי מגבלות. בנוסף איסמעיל רמז על העובדה שהמשחק יכיל אופציות לא אלימות, "כשתצא אל העולם של המשחק, לא משנה לאיזו מטרה, אתה תסתבך בפוליטיקה. זה יוביל להסתבכויות מסוימות במסע ואנחנו מביאים לך אופציות להתמודדות איתן. אז כן, לפעמים זה אומר שאתה יכול לנהל משא ומתן כדי לפתור דברים".

תאריך ההשקה של Assassin's Creed Valhalla עדיין לא נחשף אך ידוע לנו שהוא יושק עבור המחשב האישי בנוסף לקונסולות הדור הנוכחי והדור הבא.

מה אתם חושבים על הפרטים החדשים שקיבלנו? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:14 19.05.2020 | WarFox89 WarFox89

    נשמע מעניין מאוד ... אבל הגודל מפה קצת מדאיד אותי. המפה של אודיסי היתה גדולה בצורת מוגזמת (לדעתי) ...

  2. 2

    12:35 19.05.2020 | nakiii nakiii

    כל עוד מדובר מדובר במשחקים של יוביסופט יש הלימה לינארית בין גודל המשחק לרפטטביות המשימות ובעיות טכניות של המנוע הגראפי של המשחק

  3. 3

       | פורסם ע"י